Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Това със земното и двигателите е точно обратното. Получава се от без вентилация, защото снегът безпрепятствено влиза вътре в двигателя през решетките.
Особено ситен, хвърчащ, сух сняг като се завихри и влиза навсякъде през всички дупки.
Единствените последствия от вентилацията са замръзването на пневмодвигателя (АТП започва да влачи), преспите в кабините и коридорите (по-добре отколкото в изправителите и двигателите) и студа в кабините. Обаче земно от преспа в машинното се оправя само с премахване на преспата.

Всъщност проблемът със снега е налице само в редките моменти, когато вали или все още не е образувал коричка и се завихря (както е в момента). Стане ли коричка отгоре, вече няма страшно.

Температурата в машинното не е много меродавна. Евентуално може да се предположи, че загряването на трансформатора, изправителите и реакторите се отразява, но не и двигателите. Някои машини пък са като сауна и след 2 дни стоене на място.
А и в случая не става въпрос за загряване, а за недопускане снега да проникне навътре.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Пломбират се апаратните шкафове, като локомотивния персонал да няма достъп до оперативните вериги. И тогава знаете ли какво ще стане?
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

42 072.9 написа:Пломбират се апаратните шкафове, като локомотивния персонал да няма достъп до оперативните вериги. И тогава знаете ли какво ще стане?
Някой машини няма да могат да стигнат от депото до гарата.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ами в такъв случай ще се върнат в депото да ги оправят.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Крайно време е да се регламентира кой какво и защо. Разбира се срещу съответната поощрителна сума.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Глупаво ще е заради едно изключване от вентилация или от блокировки да оставяш влак и да чакаш по час-два за помощна само защото неможеш да сложиш 1 клечка или крокодил някъде и да си отвозиш влака безпроблемно.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Днес клечка, утре ключ и до къде ще излезе края?
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

То независимо дали е Умно или Глупаво в почти цяла Европа е така. Крайно време да се урегулират тез неща със съответните ПЛС.
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Като ще се показват умения и знания това да е обезпечено.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

vesko7 написа:То независимо дали е Умно или Глупаво в почти цяла Европа е така. Крайно време да се урегулират тез неща със съответните ПЛС.
В почти цяла Европа машинистите взимат добри пари за това което правят. А у нас за подобни простотии като оставиш влак едно че се пишат обяснения и после може да те накажат за некомпетентност защото не си отстранил лесна повреда.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

Да попитам, от моята камбанария.
Машинистите не се ли водят експлоатационен персонал, а ремонта ремонтен ?
Какво имам в предвид.
Една подстанция с дежурен персонал, има дежурни водещи се експлоатационен персонал.При каква и да е повреда те нямат право да пипат докато не дойде ремонтния.
Та в тоя смисъл в БДЖ-то няма ли такива разделения ?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

В БДЖ имаш 10 минути да откриеш проблема, да прецениш ситуацията и да решиш дали ще можеш да се оправиш сам или ще трябва помощ.
Клечките и крокодилите са забранени.
Крайно време да се урегулират тез неща със съответните ПЛС.
Които никой няма да спазва...
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Пушенето също е забранено, но почти всеки е с цигари в джоба :)
Мнения: 35
Регистриран на: Чет Май 20, 2010 2:55 pm
Местоположение: Plovdiv

Мнение от pipo »

Точно от каране с вентилация в "пресен сняг" :D и в преспи се стига до наблъскване в машинното с "бяла покривка".В това съм се убедил и изпитал,стотици пъти.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

В единия случай се наблъскват коридорите (бялата покривка), в другия - изправителите, двигателите и вентилаторите.
Мисля, че второто е по-вредно от първото.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация