Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 2:58 pm
Това е добра новина, че ще се използват годните частите на 065 за 121 дано резлутат да е на лице и да излезе читав локомотив.
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Дефакто бившата 121 пак ще е с номер 065, но коша ще е от 121. Днес демонтирахме спирачните апарати.44.123 написа:Това е добра новина, че ще се използват годните частите на 065 за 121 дано резлутат да е на лице и да излезе читав локомотив.
Ами похвално е, че са намерили начин. Защото много от елементите на 06 065 са годни, но коша е на 50% унищожен. В същото време има читав кош, но празен. И така дойде идеята, която одобрявам и аз - коша на 06 121 да стане приемник на карантията на 06 065 и това да е новата 065.Nikss написа:Браво. Така се работи.Можело значи... имало начин, станало. Не искали - въртяли и сукали - 2 локомотива седяли разкостени. Похвално, усетили са се какво е редно да се направи в такъв случай.
06 121 е бракувана, но нормативите допускат да се ползва коша, който в случая е годен. И така става, че 065 се възстановява, но с кош на 121.bdz46 написа:Вероятно 121 е бракувана и е по-лесно 065 да се заведе с нов кош, отколкото 121 да се разбракува.
В коша на 121 има известна част елементи, но са доста малко. Разчита се на компоненти от 06 090, която също е търпяла по - малък плокален пожар и на компонентите от 06 065, които над 50% са годни и подлежат само на ревизия и почистване. Двигател има оборотен, така, че и това не е проблем.Nikss написа:Щом е така... а сега преди да се вземат части от 065 в коша от 121 има ли някакви части? Защото ако се разчита с части от половин локомотив да се напълни кош на цял няма да стане нищо... аз вярвам, че до пролетта идната година, най-късно лятото ще си имаме една нова 065.
06 065 с над 50% поражения по коша и кабина 2 е за нарязване, но пък има годни части;Nikss написа:Чудесно... значи работата е уредена.От 3 машини събираме 1 - при криза е така, но пак похвално, че вместо да ги нарежат и 3-те ще възстановят 1 с годни части от останалите.
Прав си и това го има.Saruman написа:А за тролеите го правят тоя номер, защото еди кой си има платена застраховка, а не е в движение и има друг който е в движение, а няма застраховка и за най-лесно и хитро сменят номера. Предполагам същото е и при локомотивите.
Проблема е, че 06 121 по документи е брак, но коша и е годен. За това сега ще направят 06 065 в коша на 06 121 и тя ще е новата 065. Малко засукано, но няма как да се възстанови бракуван вече локомотив. А няка да ти казвам, че от самосебеси се подразбира, че вътре е изтърбушено всичко. Тръбите по ВИ ги няма никакви, хайде сети се на въздухарното отделение какво му се пише...44.123 написа:Всичко е хубаво и добре се получава само където съм против 06.121 да се приеменува на 06.065 в Русе също направиха такава простотия на тролейбусите и то не с един а с три.