Страница 13 от 27

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 2:58 pm
от 44.123
Това е добра новина, че ще се използват годните частите на 065 за 121 дано резлутат да е на лице и да излезе читав локомотив.

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 7:31 pm
от Mario Evstatiev
44.123 написа:Това е добра новина, че ще се използват годните частите на 065 за 121 дано резлутат да е на лице и да излезе читав локомотив.
Дефакто бившата 121 пак ще е с номер 065, но коша ще е от 121. Днес демонтирахме спирачните апарати.

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 9:52 pm
от Nikss
Браво. Така се работи. 8) Можело значи... имало начин, станало. Не искали - въртяли и сукали - 2 локомотива седяли разкостени. Похвално, усетили са се какво е редно да се направи в такъв случай. 8)

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 9:54 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Браво. Така се работи. 8) Можело значи... имало начин, станало. Не искали - въртяли и сукали - 2 локомотива седяли разкостени. Похвално, усетили са се какво е редно да се направи в такъв случай. 8)
Ами похвално е, че са намерили начин. Защото много от елементите на 06 065 са годни, но коша е на 50% унищожен. В същото време има читав кош, но празен. И така дойде идеята, която одобрявам и аз - коша на 06 121 да стане приемник на карантията на 06 065 и това да е новата 065.

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 10:03 pm
от Nikss
Защо пък 065? Нека си е 121. То всъщност самата 065 е на 50% унищожена - не само коша. Едната кабина е напълно унищожена така, че всичко е 50-50.

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 10:05 pm
от bdz46
Вероятно 121 е бракувана и е по-лесно 065 да се заведе с нов кош, отколкото 121 да се разбракува.

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 10:07 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Вероятно 121 е бракувана и е по-лесно 065 да се заведе с нов кош, отколкото 121 да се разбракува.
06 121 е бракувана, но нормативите допускат да се ползва коша, който в случая е годен. И така става, че 065 се възстановява, но с кош на 121.

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 10:13 pm
от Nikss
Щом е така... а сега преди да се вземат части от 065 в коша от 121 има ли някакви части? Защото ако се разчита с части от половин локомотив да се напълни кош на цял няма да стане нищо... аз вярвам, че до пролетта идната година, най-късно лятото ще си имаме една нова 065. 8)

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 10:20 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Щом е така... а сега преди да се вземат части от 065 в коша от 121 има ли някакви части? Защото ако се разчита с части от половин локомотив да се напълни кош на цял няма да стане нищо... аз вярвам, че до пролетта идната година, най-късно лятото ще си имаме една нова 065. 8)
В коша на 121 има известна част елементи, но са доста малко. Разчита се на компоненти от 06 090, която също е търпяла по - малък плокален пожар и на компонентите от 06 065, които над 50% са годни и подлежат само на ревизия и почистване. Двигател има оборотен, така, че и това не е проблем.

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 10:22 pm
от Nikss
Чудесно... значи работата е уредена. 8) От 3 машини събираме 1 - при криза е така, но пак похвално, че вместо да ги нарежат и 3-те ще възстановят 1 с годни части от останалите.

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 10:25 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Чудесно... значи работата е уредена. 8) От 3 машини събираме 1 - при криза е така, но пак похвално, че вместо да ги нарежат и 3-те ще възстановят 1 с годни части от останалите.
06 065 с над 50% поражения по коша и кабина 2 е за нарязване, но пък има годни части;

06 090 е с 20% щети от пожара, отново страна втора кабина, но с много годни възли;

06 121 е била обявена за бракуване поради изтичане ресурса на повечето възли и агрегати, оставена на коловоз и ограбена;

От 065 и 090 се избират годните части, които ще послужат за окомплектоване на празния кош от 121, взема се оборотен двигател и се появява една нова 06 065, която всъщност ще е толкова 065, колкото аз ще съм трамвай. Тя ще си бъде сбирщайн, но има виждания, че заради граденето "от нулата" ще стане доста добра машина.

Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 10:02 am
от 44.123
Всичко е хубаво и добре се получава само където съм против 06.121 да се приеменува на 06.065 в Русе също направиха такава простотия на тролейбусите и то не с един а с три.

Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 12:36 pm
от Saruman
А за тролеите го правят тоя номер, защото еди кой си има платена застраховка, а не е в движение и има друг който е в движение, а няма застраховка и за най-лесно и хитро сменят номера. Предполагам същото е и при локомотивите.

Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 2:37 pm
от 44.123
Saruman написа:А за тролеите го правят тоя номер, защото еди кой си има платена застраховка, а не е в движение и има друг който е в движение, а няма застраховка и за най-лесно и хитро сменят номера. Предполагам същото е и при локомотивите.
Прав си и това го има.

Публикувано на: Сря Ное 11, 2009 6:37 pm
от Mario Evstatiev
44.123 написа:Всичко е хубаво и добре се получава само където съм против 06.121 да се приеменува на 06.065 в Русе също направиха такава простотия на тролейбусите и то не с един а с три.
Проблема е, че 06 121 по документи е брак, но коша и е годен. За това сега ще направят 06 065 в коша на 06 121 и тя ще е новата 065. Малко засукано, но няма как да се възстанови бракуван вече локомотив. А няка да ти казвам, че от самосебеси се подразбира, че вътре е изтърбушено всичко. Тръбите по ВИ ги няма никакви, хайде сети се на въздухарното отделение какво му се пише...