В Рд може да се нощува точно колкото и в Рн.rexkos написа:П.П. Вероятно 60201 е до Радомир, за да има къде лок. бригадите да нощуват.
Това междугарие нещо не му върви, през 1-2 години нещо пропада, свлича се, изпада и т. н.
Последно промяна от bdz46 на Чет Ное 22, 2007 7:59 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Актуална информация за днес 22-ри ноември от гара Червен бряг:
ПВ20130 днес се обслужи от ЕМВ 32 053/054 пристигна навреме
ДТВ20623
-До Червен бряг се тегли от ЕЛ 44 087.5 начело и ЕЛ 44/45 на опашката
-След Червен бряг се тегли от ЕЛ 44 070.1 + ЕЛ 44 087.5 (начело и двете)
БВ2611 днес се тегли от ЕЛ 44 114.7 движи се навреме
ПВ20132 днес се тегли от ЕЛ 44 117.0 движи се точно навреме
ДТВ20622
-До Червен бряг се тегли от ЕЛ 44 070.1 + ЕЛ 45 190.6
-След Червен бряг се тегли от ЕЛ 44/45 + ЕЛ 45 190.6
УБВ2602 ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ днес се тегли от ЕЛ 44 141.0 движи се точно навреме
ПВ20138 днес се обслужи от ЕМВ 32 035.8 + 32 036.6 пристигна точно навреме
МБВ461 днес се движи с 30 минути закъснение


-До Червен бряг се тегли от ЕЛ 44 087.5 начело и ЕЛ 44/45 на опашката
-След Червен бряг се тегли от ЕЛ 44 070.1 + ЕЛ 44 087.5 (начело и двете)



-До Червен бряг се тегли от ЕЛ 44 070.1 + ЕЛ 45 190.6
-След Червен бряг се тегли от ЕЛ 44/45 + ЕЛ 45 190.6




Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Най - после и аз да се повозя в новодоставените exDB вагони серия 43.
Понеже си бях в Пазарджик , реших да се разходя до Белово с 8610 , който вече се движи с обновен състав.На гарата чакаха доста хора , аз отидох на перона и се приготвих.Влакът се движеше навреме , теглен от 44135-2 и след като се установи на втори коловоз , направих една снимка.Качих се във влака и след една минута потегли.
Няма да описвам каква навалица беше вътре.Хората бяха нагъчкани и едва се намираха свободни места.Успях да се добера до едно сепаре с масичка , където имаше само две баби , но бяха така разположили багажа си , че на другите 2 седалки едва можеше да се седне.Разгледах интериора и останах разочарован - вместо такъв или такъв тип седалки , те бяха същите както и на старите вагони.Въобще обстановката , в която бях по нищо не се различаваше от тази на нормалните exDB и аз започнах да съжалявам , че съм се качил.Но всяко нещо винаги си има и първи път.
На Септември навалицата се увеличи , понеже много хора се прехвърлиха от пристигналия преди нас 16102 и сега нямаше изобщо свободни седалки , а някои пътници застанаха на вратите.
На Белово пристигнахме навреме , направих една обща снимка на влака и след като той потегли , още 3 на вагоните:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633315094256432500.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633315094306901250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633315094351745000.jpg
На съседния коловоз бе композиран необичайно дълъг товарен влак с тройна тяга , когато го заснех отпред , с изненада установих , че челният локомотив бе мездренската 45178-1.Снимки на някои от товарните вагони:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633315094398620000.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633315094521276250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633315094564870000.jpg
8611 пристигна навреме , теглен от 45150-0 , след като фотографирах влака при установяването на перона , вниманието ми привлече синия фургон и след направения оглед , установих , че като гара на домуване бе посочена Левски.Снимка от номера.
Качих се в първия вагон и реших да подремна.Събудих се малко преди влизане в Пазарджик и след като влакът спря , го заснех отпред.Общият състав бе фургон + 10 вагона.
Понеже си бях в Пазарджик , реших да се разходя до Белово с 8610 , който вече се движи с обновен състав.На гарата чакаха доста хора , аз отидох на перона и се приготвих.Влакът се движеше навреме , теглен от 44135-2 и след като се установи на втори коловоз , направих една снимка.Качих се във влака и след една минута потегли.
Няма да описвам каква навалица беше вътре.Хората бяха нагъчкани и едва се намираха свободни места.Успях да се добера до едно сепаре с масичка , където имаше само две баби , но бяха така разположили багажа си , че на другите 2 седалки едва можеше да се седне.Разгледах интериора и останах разочарован - вместо такъв или такъв тип седалки , те бяха същите както и на старите вагони.Въобще обстановката , в която бях по нищо не се различаваше от тази на нормалните exDB и аз започнах да съжалявам , че съм се качил.Но всяко нещо винаги си има и първи път.
На Септември навалицата се увеличи , понеже много хора се прехвърлиха от пристигналия преди нас 16102 и сега нямаше изобщо свободни седалки , а някои пътници застанаха на вратите.
На Белово пристигнахме навреме , направих една обща снимка на влака и след като той потегли , още 3 на вагоните:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633315094256432500.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633315094306901250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633315094351745000.jpg
На съседния коловоз бе композиран необичайно дълъг товарен влак с тройна тяга , когато го заснех отпред , с изненада установих , че челният локомотив бе мездренската 45178-1.Снимки на някои от товарните вагони:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633315094398620000.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633315094521276250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633315094564870000.jpg
8611 пристигна навреме , теглен от 45150-0 , след като фотографирах влака при установяването на перона , вниманието ми привлече синия фургон и след направения оглед , установих , че като гара на домуване бе посочена Левски.Снимка от номера.
Качих се в първия вагон и реших да подремна.Събудих се малко преди влизане в Пазарджик и след като влакът спря , го заснех отпред.Общият състав бе фургон + 10 вагона.
Ами понеже досега не съм имал "късмета" да пътувам в новодоставените вагони , затова и реших , че поне седалките са им по - различни.Освен това никой досега не е заснел интериора им.Но от друга страна , Rexkos в темата за вагоните е подал тази снимка , затова си помислих , че може би и тези с нещо се отличават , но уви.Определено смятам , че серия 43 изобщо не са за дълги разстояния.Не знам пътник от Бургас до София как би издържал в тях.

Актуална информация за днес 24-ти ноември:
ДТВ20623 се тегли от ЕЛ 43 523.0
ПВ20130 днес се обслужи от ЕМВ 32 031.7 + 32 032.5 пристигна точно навреме
БВ4612 днес се тегли от ЕЛ 44 108.9 движи се навреме
БВ2611 днес се тегли от ЕЛ 44064.4 движи се с 5 минути закъснение
ПВ20132 днес се тегли от ЕЛ 45 181.5 движи се навреме
ПВ20111 днес се тегли от ЕЛ 44 117.0 движи се точно навреме
КПВ20234 днес се тегли от ЕЛ 45 181.5 движи се навреме
БВ2612 днес се движи точно навреме начело с ЕЛ 44
В 17:30 транзит през гара Роман премина товарен влак съставен от цистерни със сярна киселина.Влака се теглеше от 2 ЕЛ БЖК 40.(и двете със асиметрични пантографи).










Вчера:
ДТВ20610 се тегли от ЕЛ 43-555.2 + ЕЛ 44 140.2
ДТВ20613 се тегли от ЕЛ 43-555.2
Днес:
ДТВ20623 се тегли от ЕЛ 44 140.2
ПВ20101 се обслужи от ЕМВ 32 141.4 + 32 142.2 пристигна точно навреме
ПВ20111 се тегли от ЕЛ 45 173.2 движи се точно навреме
БВ2612 се тегли от ЕЛ 45 150.0 движи се навреме
В 18:05 на 4-ти коловоз на гара Червен бряг пристигна товарен влак съставен от цистерни със сярна киселина.Начело на влака бяха ЕЛ БЖК 40-1018-7 + ЕЛ БЖК 40-1020-7 а на опашката буташе
ЕЛ БЖК 40-0177-2


Днес:





ЕЛ БЖК 40-0177-2
Информация
Модератори