Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Лок 46238 на гара Разменна. Лок е много добър и без никакви забележки.
http://bdz123.hit.bg/DSC05166a.JPG
Мнения: 30
Регистриран на: Чет Фев 09, 2006 10:40 am
Местоположение: София

Мнение от 42-55 »

238 на бобовдолски влак ли е била?
Railion Deutschland AG
Nürnberg
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

На влак 60613.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Снощи 46211 замина с вл 8627. 46238 докара 8602, след което се разходи по 5-та линия и сутринта пак за 8601.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Май досега 238 още не е била на 3621/3622
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Ходила е на 3621. Лично я засякох на КО.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

От мен снимка на пантографа на 46229-1,от която се вижда,че е оригиналния румънски.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

VESO написа:От мен снимка на пантографа на 46229-1,от която се вижда,че е оригиналния румънски.
Че е румънски, румънски е ама не е оригинален. И двата п-фа на машината бяха преправяни защото бяха сложени хърватски от кончар но при едно малко инцидентче се наложи машината да се кара в Бс и да се преправя за п-фи от 46
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

С хърватски пантографи дойдоха последно 46 235 и 46 242. 46 229 дойде с ремонтирани румънски пантографи и хърватски каретки.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

44-134 написа:И двата п-фа на машината бяха преправяни защото бяха сложени хърватски от кончар но при едно малко инцидентче се наложи машината да се кара в Бс и да се преправя за п-фи от 46
46 229 пристигна с румънски пантографи от Кончар. Хърватските пантографи на 204, 208, 219, 235, 242, 243 бързо бяха свалени или строшени, защото са твърде нежни. В Бургас трябва да имат цул куп от тях. При серия 33 оригиналните пантографи също бяха хърватски, но изкараха доста по-дълго преди да се изпотрошат. 33009 и 011 все още са с такива, но не се движат.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Пантографите са тип POS-254/III, производство на MINEL-ELVO Beograd и са доста добри, но не им понася българската мрежа. Слабото място на тези пантографи се оказаха каретките, които се строшаваха лесно и от там предизвикваха куп бели. Много по - рядко е срещано явлението "тотално потрошаване на пантографа", но поради факта, че не могат да се пригодят за българската каретка, решиха да ги изхвърлят тотално от машините.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

ЕМВ 33 бяха с български каретки преди да се изпочупят пантографите. По-скоро някой в Бургас го е мързяло да мисли как да ги пригодява.
441 021 при пробите беше също с българска каретка, макар и много нескопосано сложена.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:ЕМВ 33 бяха с български каретки преди да се изпочупят пантографите. По-скоро някой в Бургас го е мързяло да мисли как да ги пригодява.
441 021 при пробите беше също с българска каретка, макар и много нескопосано сложена.
Модифицира се цялата напречна щанга, носеща амортисьорите на каретката и ухото за поддържащата щанга. При пантографите на 46 200 също след тотално преустройство на гореспоменатата част става, но решиха, че по - лесно е да сложат румънски кютюци, които освен, че са по - тежки от сръбските, са и по - калпави.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Аз съм забелязал,а надявам се,че и вие сте забелязали,че 46 221.8 не е с румънски пантограф,а с оригинален като на серия 44 и 45.Забелязах го,че няма нищо общо със румънските на 46 229.1 и другите 46 200.Румънските имат голяма разлика от тези на серия 44 и 45.
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО

Мнение от 44 058 »

Nikss написа:Аз съм забелязал,а надявам се,че и вие сте забелязали,че 46 221.8 не е с румънски пантограф,а с оригинален като на серия 44 и 45.Забелязах го,че няма нищо общо със румънските на 46 229.1 и другите 46 200.
Да, това е като счупи пантограф да не ходи в БС, а да се оправи в ПО.
Поне аз така мисля :roll:
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически локомотиви"”

Информация