
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
От мен снимка на пантографа на 46229-1,от която се вижда,че е оригиналния румънски.
Че е румънски, румънски е ама не е оригинален. И двата п-фа на машината бяха преправяни защото бяха сложени хърватски от кончар но при едно малко инцидентче се наложи машината да се кара в Бс и да се преправя за п-фи от 46VESO написа:От мен снимка на пантографа на 46229-1,от която се вижда,че е оригиналния румънски.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Администратор
46 229 пристигна с румънски пантографи от Кончар. Хърватските пантографи на 204, 208, 219, 235, 242, 243 бързо бяха свалени или строшени, защото са твърде нежни. В Бургас трябва да имат цул куп от тях. При серия 33 оригиналните пантографи също бяха хърватски, но изкараха доста по-дълго преди да се изпотрошат. 33009 и 011 все още са с такива, но не се движат.44-134 написа:И двата п-фа на машината бяха преправяни защото бяха сложени хърватски от кончар но при едно малко инцидентче се наложи машината да се кара в Бс и да се преправя за п-фи от 46

Администратор
Пантографите са тип POS-254/III, производство на MINEL-ELVO Beograd и са доста добри, но не им понася българската мрежа. Слабото място на тези пантографи се оказаха каретките, които се строшаваха лесно и от там предизвикваха куп бели. Много по - рядко е срещано явлението "тотално потрошаване на пантографа", но поради факта, че не могат да се пригодят за българската каретка, решиха да ги изхвърлят тотално от машините.
64.19

Администратор
Модифицира се цялата напречна щанга, носеща амортисьорите на каретката и ухото за поддържащата щанга. При пантографите на 46 200 също след тотално преустройство на гореспоменатата част става, но решиха, че по - лесно е да сложат румънски кютюци, които освен, че са по - тежки от сръбските, са и по - калпави.bdz46 написа:ЕМВ 33 бяха с български каретки преди да се изпочупят пантографите. По-скоро някой в Бургас го е мързяло да мисли как да ги пригодява.
441 021 при пробите беше също с българска каретка, макар и много нескопосано сложена.
64.19

Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО
Да, това е като счупи пантограф да не ходи в БС, а да се оправи в ПО.Nikss написа:Аз съм забелязал,а надявам се,че и вие сте забелязали,че 46 221.8 не е с румънски пантограф,а с оригинален като на серия 44 и 45.Забелязах го,че няма нищо общо със румънските на 46 229.1 и другите 46 200.
Поне аз така мисля

Информация
Модератори