Страница 13 от 54

Публикувано на: Съб Окт 31, 2009 10:52 am
от 46 242
И сигурно вече е пуснал корени в това песакоструйно...

Публикувано на: Нед Ное 01, 2009 8:40 am
от Mario Evstatiev
46 242 написа:И сигурно вече е пуснал корени в това песакоструйно...
46 123 даже е пред песъкоструйното. Вътре има на съхранение готов и боядисан кош. 46 203 пък към вчерашна дата беше на двора в "Кончар" без изглед скоро да се възобнови работата по нея.

Публикувано на: Пон Ное 09, 2009 10:07 pm
от Mario Evstatiev
46 030.3 се държи доста лабилно при валежи. Доста боксуваше от Др към Ац при изкачване на баира до сп. Драгоман. Освен това 2-ри компресор работи особено.

Публикувано на: Вто Ное 10, 2009 12:11 pm
от Ghost
46 030 при h1 под 41мм няма как да държи стабилно при дъжд. 8)

Публикувано на: Вто Ное 10, 2009 8:17 pm
от Mario Evstatiev
Ghost написа:46 030 при h1 под 41мм няма как да държи стабилно при дъжд. 8)
Но като цяло е добра машина. Въобще оригинарните 46 000/100 са добри по отношение на возене на влакове!

Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 6:47 pm
от vatala
46044 се движи

Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 7:39 pm
от Mario Evstatiev
vatala написа:46044 се движи
Добре дошъл, колега!

Ще се радваме ако дадеш списък на всички 46-000/100, които в момента се движат!

Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 9:50 pm
от Nikss
Добре дошъл и от мен! Имам един въпрос. Каква е V max на споменатия от теб лок 028? 033 движи ли се? Каква е неговата V max? Предполагам и двата л-тива за които питам са до 80 km/h, но все пак някой, който знае да потвърди. :) 033 би трябвало и тя да се движи. :roll: Иначе двете 46 100 са спряни и очакват ремонти (т.е. финансиране за такива).

Публикувано на: Чет Дек 03, 2009 7:11 pm
от Mario Evstatiev
46 221.8 се намира на 3-та пред деломайстора в депо Подуяне. Заснех я днес към 17:30 ч:

Изображение

Публикувано на: Чет Дек 24, 2009 9:23 pm
от 44142
46234 онзи ден е скъсала бандаж на 4-та колоос и е оставила влак 5610.

Публикувано на: Чет Дек 24, 2009 9:26 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:46234 онзи ден е скъсала бандаж на 4-та колоос и е оставила влак 5610.
Писа се в темата за 46200 в депо София. Скъсала е бандажа и е оставила влак 5611 в Кресна, от където е пратена машина от Дца, която е закарала 5611 до Гнт и го е върнала обратно като 5610. Патичето с вагоните за Пт е ходило да обере народа от Клт и селата и ги е докарало за 5610, след което отново е имало ходене до Клт. Закъснението е било голямо. 5610 е пристигнал в Сф към 23 часа.

Публикувано на: Чет Дек 24, 2009 9:27 pm
от 44142
Вчера транспортираха 234 със скорост до 40км.

Публикувано на: Чет Дек 24, 2009 9:41 pm
от Ghost
Пореден случай на скъсан бандаж. Интересно ще е да се види от коя страна са щемпелите на бандажа. Досегашните скъсвания винаги бяха на цифра най-вече на 1 и 7. Всички скъсвания до сега са все по Софийско. Нито един в Бургас или в Пловдив.
Изводът е: дървен шоп в 46 200 е една особено опасна комбинация. 8)

Публикувано на: Чет Дек 24, 2009 9:45 pm
от rexkos
46 234 с влак 5611 в деня на инцидента в Кресненско:
Изображение

Публикувано на: Чет Дек 24, 2009 9:51 pm
от Ghost
Хубава и показателна снимка. 5400кw теглят 5 вагона. 12 бандажа и реборди се износват. Ако не се лъжа и 192 бр. четки на ТД. Икономическата изгода е табу в БДЖ. 8)