.......
Последно промяна от rexkos на Нед Сеп 13, 2009 5:31 pm, променено общо 1 път.
Опитай се да попътуваш в серия 43 през нощта , а на отсрещната седалка да стои мазен мустакат циганин , който аромаризира по неповторим начин атмосферата в купето , а ако ти се спи , се опитай да се облегнеш удобно на седалките и да дремнеш за час - час и половина.Гарантирам ти , няма и да помислиш да се качиш вече в този тип вагони.
Според мен влаковете , които трябва да се движат с exDB серии 33 , 43 и 45 трябва да са такива , пътуващи в рамките до 5 часа (+ / - малко).Конкретни примери са: 1620/-1/-2/-3 , "Хебъра" 1650 / 1651 , 5620 / 5625 , 7630 / 7631.Какво пречи да се зачислят и в Северна България , като от тях да намажат 2655 / 2654 и 9620 / 9623.Но категорично да се пускат на влакове като 8615 , 2611 или 3621 считам за неразумно , особено когато пътуваш между начална и крайна гара.
Един пример - на пътуващите от Бургас към София като не им се дават повече пари и не им се пристига късно със "Сл.бряг" , искат - не искат , използват вагоните на 3622.
Според мен влаковете , които трябва да се движат с exDB серии 33 , 43 и 45 трябва да са такива , пътуващи в рамките до 5 часа (+ / - малко).Конкретни примери са: 1620/-1/-2/-3 , "Хебъра" 1650 / 1651 , 5620 / 5625 , 7630 / 7631.Какво пречи да се зачислят и в Северна България , като от тях да намажат 2655 / 2654 и 9620 / 9623.Но категорично да се пускат на влакове като 8615 , 2611 или 3621 считам за неразумно , особено когато пътуваш между начална и крайна гара.
Един пример - на пътуващите от Бургас към София като не им се дават повече пари и не им се пристига късно със "Сл.бряг" , искат - не искат , използват вагоните на 3622.
Впечаление от направеното пътуване до Добрич и Кардам на 2-ри август.
Само 4 минути за изминали от установяването на 2637 на 3-ти коловоз , а студът на гара Синдел през нощта е станал сковаващ.Така е понеже не съм си взел горна дреха и сега , докато се разхождам по перона от устата ми излиза пара.Rexkos е притихнал и се отправя за поредната снимка.Двама работници откачат 45201-1 , а аз правя за последно снимка на машината , теглила ни от София.Само минута след разкачането , електровозът потъна в тъмнината и по уредбите съобщиха пристигането на 8637.Нощният от Пловдив се установи на съседния 2-ри коловоз , теглен от старозагорската 45161-7 , а от него слязоха около 10-тина души , които се качиха в нашия влак.По същото време се разнесе силен шум и двамата с Rexkos усетихме лъхане на нещо голямо и мощно в студената сутрин.Само за по - малко от минута , от източния край се зададе 07076-3 , който застана непосредствено до композицията на 2637.Една обща снимка , след което 8637 отпраши за Варна.След като се качихме в 2637 , локомотивът се допря до вагоните , като "докосването" му предизвика силни тласъци и още веднъж потвърди усещането за сила и мощ.Две минути след това , ние потеглихме.
Вече пътуваме в същия влак , но със сменена тяга , докато слънцето изгрява и мракът почти изчезва.По едно време се показах на прозореца и докато наблюдавах мъглата , стелеща се наоколо , влакът се движеше с 80 км/ч. 07-00-цата с периодичните си изсвирвания напомняше за себе си и сякаш негодуваше срещу безславния край на много неини "посестрими" изолирани , бракувани и минали в забрава.Аз се върнах в купето и поспах малко , за да мога да бъда със свежи сили.Събудих се , едва когато влакът влизаше в гара Добрич , а повечето пътници бяха вече в коридорите.Докато си потъркам очите и със Сашо се покажем в коридода , влакът се установи на първи коловоз.Фотография при пристигането и още няколко от района на гарата:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3;
снимка 4;
снимка 5;
снимка 6.
За спомен пред табелите:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633533501317000000.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633533502240437500.jpg
Изчакахме влакът да замине и му направихме клип , след което тръгнахме към центъра , понеже до 28102 , с който щяхме да пътуваме , имаше близо два часа.
Само 4 минути за изминали от установяването на 2637 на 3-ти коловоз , а студът на гара Синдел през нощта е станал сковаващ.Така е понеже не съм си взел горна дреха и сега , докато се разхождам по перона от устата ми излиза пара.Rexkos е притихнал и се отправя за поредната снимка.Двама работници откачат 45201-1 , а аз правя за последно снимка на машината , теглила ни от София.Само минута след разкачането , електровозът потъна в тъмнината и по уредбите съобщиха пристигането на 8637.Нощният от Пловдив се установи на съседния 2-ри коловоз , теглен от старозагорската 45161-7 , а от него слязоха около 10-тина души , които се качиха в нашия влак.По същото време се разнесе силен шум и двамата с Rexkos усетихме лъхане на нещо голямо и мощно в студената сутрин.Само за по - малко от минута , от източния край се зададе 07076-3 , който застана непосредствено до композицията на 2637.Една обща снимка , след което 8637 отпраши за Варна.След като се качихме в 2637 , локомотивът се допря до вагоните , като "докосването" му предизвика силни тласъци и още веднъж потвърди усещането за сила и мощ.Две минути след това , ние потеглихме.
Вече пътуваме в същия влак , но със сменена тяга , докато слънцето изгрява и мракът почти изчезва.По едно време се показах на прозореца и докато наблюдавах мъглата , стелеща се наоколо , влакът се движеше с 80 км/ч. 07-00-цата с периодичните си изсвирвания напомняше за себе си и сякаш негодуваше срещу безславния край на много неини "посестрими" изолирани , бракувани и минали в забрава.Аз се върнах в купето и поспах малко , за да мога да бъда със свежи сили.Събудих се , едва когато влакът влизаше в гара Добрич , а повечето пътници бяха вече в коридорите.Докато си потъркам очите и със Сашо се покажем в коридода , влакът се установи на първи коловоз.Фотография при пристигането и още няколко от района на гарата:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3;
снимка 4;
снимка 5;
снимка 6.
За спомен пред табелите:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633533501317000000.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633533502240437500.jpg
Изчакахме влакът да замине и му направихме клип , след което тръгнахме към центъра , понеже до 28102 , с който щяхме да пътуваме , имаше близо два часа.
Последно промяна от VESO на Нед Авг 03, 2008 10:44 pm, променено общо 1 път.
Втора част на пътуването , осъществено на 2-ри август.
Времето вече е значително по - топло , а ние с Rexkos сме отново на перона на гара Добрич и се приготвяме за 28102."Изненадата" 10023-3+10024-1 влезе с 6 минути по - рано в гарата , снимка при пристигането , след което се качихме и заснех табелата на приемното сдание отвътре.
Впечатления от железния път - с изключение на участъка от Добрич до северната гара , скоростта е 40 , но при пътуването с 10-00-ката не се усещаше.На няколко пъти попадахме в намаления от 15 , главно заради прелези и въпреки всичко в крайната гара бяхме отново преди време , този път с 3 минути.Една снимка от гара Добрич - север.
Населеността в мотрисата също бе задоволителна , по гарите и спирките се качваха и слизаха почти еднакъв брой пътници , затова нивото на гъстота в салона не спадаше.На Генерал Тошево се качи по - голяма група хора , които си отиваха в Кардам и докато пътувахме в последния участък , нека разкажа малко за тази отсечка.
Със Закона за разширение на железопътната мрежа от 26-ти февруари 1897-ма , на правителството се възлага да осигури построяване на един клон за Добрич от съществуващата линия Русе - Варна.Строителството на линията е извършено на два етапа - в началото , за да се улесни износът на брашно от многото воденици на девненските извори , е решено да се построи ж.п. клон Йовково (Разделна) - Девня с дължина 8 км.Долното строене , доставката на камък за баластра и траверсите се извършват от местното дружество "Казанджиев и Дишков" , а релсите и монтирането им - от държавата.Участъкът е открит на 27-ми септември 1898 г. като след влизането му в експлоатация , възниква въпросът за довършването на линията до Добрич.Представители на местното население изпращат молба до министъра на земеделието , като изтъкват важността на земеделските произведения в Добруджа.Нуждите на този богат и плодороден край налагат правителството на Ал. Малинов да вземе решение за продължване на линията , а строителството е възложено на Главното предприятие за постройка на ж.п. линии.Политическата обстановка обаче променя нещата - през 1913 г. Румъния окупира Южна Добруджа и построява линията от Добрич до Негру вода.
В навечерието на Втората световна война , политическата обстановка в Европа е крайно усложенена.Това е сигнал за правителството на Б. Филов да поиска промяна в досегашните граници на България.Така на 7-ми септември 1940 г. с помощта на СССР и Германия и благосклонността на Англия , въпреки умишлените протакания на румънците , камбаните в цялото царство бият празнично.С Крайовската спогодба , Южна Добруджа се възвръща към нашата страна и практически и до днес , това е последната промяна в държавните ни граници.След тази дата , в мрежата на БДЖ попада участъкът до Кардам с дължина 59,6 км , при това с международна връзка към Румъния посредством линията Кардам - Негру вода.
Железопътната линия Разделна - Кардам е дълга 105,919 км , с минимален радиус на хоризонталните криви 290 м и максимален наклон 20 промила.Участъкът се обслужва предимно от дизеловите мотриси серия 10-00 , като бързият влак от София се тегли от магистрални 07-00-ци на депо Варна.
10023-3+10024-1 все повече намалява скоростта си и навлиза в района на крайната гара.Малкото останали пътници се отправят към вратите и ние с Rexkos се приготвихме за слизане.Само няколко минути по - късно бяхме вече на перона.Снимки от гара Кардам:
-пред приемното сдание:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633533503469656250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633533503551218750.jpg
фотосесия на мотрисата:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
- районът на гара Кардам:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3;
мотрисата на фона на небето.
От мен е това , надявам се описанието да се хареса на форума.
Времето вече е значително по - топло , а ние с Rexkos сме отново на перона на гара Добрич и се приготвяме за 28102."Изненадата" 10023-3+10024-1 влезе с 6 минути по - рано в гарата , снимка при пристигането , след което се качихме и заснех табелата на приемното сдание отвътре.
Впечатления от железния път - с изключение на участъка от Добрич до северната гара , скоростта е 40 , но при пътуването с 10-00-ката не се усещаше.На няколко пъти попадахме в намаления от 15 , главно заради прелези и въпреки всичко в крайната гара бяхме отново преди време , този път с 3 минути.Една снимка от гара Добрич - север.
Населеността в мотрисата също бе задоволителна , по гарите и спирките се качваха и слизаха почти еднакъв брой пътници , затова нивото на гъстота в салона не спадаше.На Генерал Тошево се качи по - голяма група хора , които си отиваха в Кардам и докато пътувахме в последния участък , нека разкажа малко за тази отсечка.
Със Закона за разширение на железопътната мрежа от 26-ти февруари 1897-ма , на правителството се възлага да осигури построяване на един клон за Добрич от съществуващата линия Русе - Варна.Строителството на линията е извършено на два етапа - в началото , за да се улесни износът на брашно от многото воденици на девненските извори , е решено да се построи ж.п. клон Йовково (Разделна) - Девня с дължина 8 км.Долното строене , доставката на камък за баластра и траверсите се извършват от местното дружество "Казанджиев и Дишков" , а релсите и монтирането им - от държавата.Участъкът е открит на 27-ми септември 1898 г. като след влизането му в експлоатация , възниква въпросът за довършването на линията до Добрич.Представители на местното население изпращат молба до министъра на земеделието , като изтъкват важността на земеделските произведения в Добруджа.Нуждите на този богат и плодороден край налагат правителството на Ал. Малинов да вземе решение за продължване на линията , а строителството е възложено на Главното предприятие за постройка на ж.п. линии.Политическата обстановка обаче променя нещата - през 1913 г. Румъния окупира Южна Добруджа и построява линията от Добрич до Негру вода.
В навечерието на Втората световна война , политическата обстановка в Европа е крайно усложенена.Това е сигнал за правителството на Б. Филов да поиска промяна в досегашните граници на България.Така на 7-ми септември 1940 г. с помощта на СССР и Германия и благосклонността на Англия , въпреки умишлените протакания на румънците , камбаните в цялото царство бият празнично.С Крайовската спогодба , Южна Добруджа се възвръща към нашата страна и практически и до днес , това е последната промяна в държавните ни граници.След тази дата , в мрежата на БДЖ попада участъкът до Кардам с дължина 59,6 км , при това с международна връзка към Румъния посредством линията Кардам - Негру вода.
Железопътната линия Разделна - Кардам е дълга 105,919 км , с минимален радиус на хоризонталните криви 290 м и максимален наклон 20 промила.Участъкът се обслужва предимно от дизеловите мотриси серия 10-00 , като бързият влак от София се тегли от магистрални 07-00-ци на депо Варна.
10023-3+10024-1 все повече намалява скоростта си и навлиза в района на крайната гара.Малкото останали пътници се отправят към вратите и ние с Rexkos се приготвихме за слизане.Само няколко минути по - късно бяхме вече на перона.Снимки от гара Кардам:
-пред приемното сдание:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633533503469656250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633533503551218750.jpg
фотосесия на мотрисата:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
- районът на гара Кардам:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3;
мотрисата на фона на небето.
От мен е това , надявам се описанието да се хареса на форума.

Последно промяна от VESO на Нед Авг 17, 2008 9:14 pm, променено общо 6 пъти.
Ето го и моя скромен принос: 
07 076 с Кардамеца на Добрич
http://foto.bg/data/5607/DSC01516-4.JPG
Напред през Добруджа към границата
http://foto.bg/data/5607/DSC015224.JPG
http://foto.bg/data/5607/DSC015274.JPG
Добричката ограда
http://foto.bg/data/5607/DSC015242.JPG
http://foto.bg/data/5607/DSC015343.JPG
Вагон отоплител
http://foto.bg/data/5607/DSC015374.JPG
Гара Добрич
http://foto.bg/data/5607/DSC015284.JPG
ПВ 28103 на гара Кардам
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/DSC.jpg
Пустош в района на гара Кардам
http://foto.bg/data/5607/DSC015503.JPG
Дезирото
http://foto.bg/data/5607/DSC015553.JPG
Спирка Равнец, в междугарието Добрич-север - Генерал Тошево
http://foto.bg/data/5607/DSC015673.JPG
На път през Златна Добруджа
http://foto.bg/data/5607/DSC015693.JPG
44 092 с БВ 2612 пристига на Повеляново
http://foto.bg/data/5607/DSC015753.JPG
Среща с Кралицата в междугарието Асеново-Славяново
http://foto.bg/data/5607/DSC015773.jpg

07 076 с Кардамеца на Добрич
http://foto.bg/data/5607/DSC01516-4.JPG
Напред през Добруджа към границата
http://foto.bg/data/5607/DSC015224.JPG
http://foto.bg/data/5607/DSC015274.JPG
Добричката ограда
http://foto.bg/data/5607/DSC015242.JPG
http://foto.bg/data/5607/DSC015343.JPG
Вагон отоплител
http://foto.bg/data/5607/DSC015374.JPG
Гара Добрич
http://foto.bg/data/5607/DSC015284.JPG
ПВ 28103 на гара Кардам
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/DSC.jpg
Пустош в района на гара Кардам
http://foto.bg/data/5607/DSC015503.JPG
Дезирото
http://foto.bg/data/5607/DSC015553.JPG
Спирка Равнец, в междугарието Добрич-север - Генерал Тошево
http://foto.bg/data/5607/DSC015673.JPG
На път през Златна Добруджа
http://foto.bg/data/5607/DSC015693.JPG
44 092 с БВ 2612 пристига на Повеляново
http://foto.bg/data/5607/DSC015753.JPG
Среща с Кралицата в междугарието Асеново-Славяново
http://foto.bg/data/5607/DSC015773.jpg
Тези дни пътувах до Кресна.На 25.08. Перник - Кресна и на 27.08. Кресна-сп. - София.
Отиване:
На Перник БВ5621 пристигна навреме в състав от 7 вагона (47В+2х74В+40А+2х74В+кушет) и начело с 45 164
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 308750.jpg
Няколко снимки в участъка Делян-Дяково-Дупница, където все още се извършват ремонтни дейности:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 808750.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 090000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 840000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 121250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 433750.jpg
Возията по подменения с нови линии участък е много комфортна, особено там, където вече релсите са заварени и пътят е безнаставов.Изградени са нови отводнителни съоражения, които, обаче, не са завършени напълно.
На Дупница пристигнахме по разписание.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 340000.jpg
На Благоевград, също.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 683750.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 746250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 058750.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 371250.jpg
55 205 на гара Благоевград
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 558750.jpg
Две снимки от междугарието Благоевград-Симитли:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 746250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 871250.jpg
На Симитли ни чакаше МВ360, обаче не можах да видя, с кой локомотив беше.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 277500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 777500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 027500.jpg
Незнайно защо, едно момче, което слезе от нашия влак, искаше да мине под него, обаче един транспортен полицай му изчете едно конско набързо.
Гара Черниче:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 996250.jpg
Малко снимки от Кресненското дефиле:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 840000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 840000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 215000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 558750.jpg
На гара Кресна бяхме навреме, обаче влака престоя малко повече и през това време се чуваха лоши изрази от стаята на дежурния ръководител.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 308750.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 152500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 402500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 340000.jpg
Искам да отбележа, че композицията беше доста изчистена, имаше само един графит на втория вагон.
Следва продължение...
Отиване:
На Перник БВ5621 пристигна навреме в състав от 7 вагона (47В+2х74В+40А+2х74В+кушет) и начело с 45 164
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 308750.jpg
Няколко снимки в участъка Делян-Дяково-Дупница, където все още се извършват ремонтни дейности:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 808750.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 090000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 840000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 121250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 433750.jpg
Возията по подменения с нови линии участък е много комфортна, особено там, където вече релсите са заварени и пътят е безнаставов.Изградени са нови отводнителни съоражения, които, обаче, не са завършени напълно.
На Дупница пристигнахме по разписание.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 340000.jpg
На Благоевград, също.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 683750.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 746250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 058750.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 371250.jpg
55 205 на гара Благоевград
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 558750.jpg
Две снимки от междугарието Благоевград-Симитли:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 746250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 871250.jpg
На Симитли ни чакаше МВ360, обаче не можах да видя, с кой локомотив беше.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 277500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 777500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 027500.jpg
Незнайно защо, едно момче, което слезе от нашия влак, искаше да мине под него, обаче един транспортен полицай му изчете едно конско набързо.
Гара Черниче:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 996250.jpg
Малко снимки от Кресненското дефиле:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 840000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 840000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 215000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 558750.jpg
На гара Кресна бяхме навреме, обаче влака престоя малко повече и през това време се чуваха лоши изрази от стаята на дежурния ръководител.

http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 308750.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 152500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 402500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 340000.jpg
Искам да отбележа, че композицията беше доста изчистена, имаше само един графит на втория вагон.

Следва продължение...
Мнения: 144
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 10:43 am
Местоположение: Горна Оряховица
Обратна връзка:
...продължение...
Вчера (27.08.) в 06ч. сутринта в Кресна беше леко прохладно, изключително приятно време, тамън за път!
На спирка Кресна ПВ50131 пристигна с около 5 мин. закъснение, тъй като е бил "подпрян" от МВ462.Влакът беше със състав от две много хубави 74-ки, за сметка на което БВ5622, който пристигна навреме с 44 085, имаше 3 EX-DB вагона в състава си.Композицията беше 6 вагона:фургон+45+43+40АВ+EX-DB(не знам какъв)+74.Композицията беше много чиста и отвън, и отвътре.Аз пътувах в 43-ката.
Снимка на гара Кочериново:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 558750.jpg
Бяхме навреме до Дупница, където влака беше задържан на светофора преди прелеза на входа на гарата.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 840000.jpg
След 2-3 минути продължихме.Във вагона започна да става леко топло и поотворихме прозореца, и прибегнахме към студена вода в шишенце от Nestea
.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 715000.jpg
На Дяково се разминахме с 361 и продължихме внимателно с 25км/ч. по трасето на ремонтите.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 246250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 777500.jpg
На гара Долни Раковец се разминахме с БВ5621, както е по план.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 496250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 246250.jpg
Бързият за Кулата представляваше 2х74+40А+50+74+кушет от OPTIMA, теглени от 45 164.Композицията не беше приветлива на външен вид
.
На гара Перник пристигнахме навреме.Там беше и 30 027/28 за ПВ50204:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 527500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 340000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 215000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 246250.jpg
Товарна композиция на гара Перник, която потегли с локомотив серия 06 в посока юг:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 527500.jpg
ПВ60275 пристигна с 61 012:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 496250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 496250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 402500.jpg
На Драгичево се разминахме с ПВ50111, обслужван от 30 009/10:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 808750.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 871250.jpg
Влизане в гара Владая:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 715000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 183750.jpg
"Чистият" софийски въздух:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 902500.jpg
ПВ60101 ни чакаше на Горна Баня:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 808750.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 121250.jpg
На гара София пристигнахме по разписание.
Спретнатият софийски вагон серия 40 (АВ):
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 090000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 277500.jpg
Вагонът, в който пътувах:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 933750.jpg
И за финал машината, която ни докара:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 715000.jpg
Така завърши разходката ми до Кресна.Все едно всичко мина за един миг...
Още някои снимки може да видите на:
http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?User ... mId=122165
Вчера (27.08.) в 06ч. сутринта в Кресна беше леко прохладно, изключително приятно време, тамън за път!
На спирка Кресна ПВ50131 пристигна с около 5 мин. закъснение, тъй като е бил "подпрян" от МВ462.Влакът беше със състав от две много хубави 74-ки, за сметка на което БВ5622, който пристигна навреме с 44 085, имаше 3 EX-DB вагона в състава си.Композицията беше 6 вагона:фургон+45+43+40АВ+EX-DB(не знам какъв)+74.Композицията беше много чиста и отвън, и отвътре.Аз пътувах в 43-ката.
Снимка на гара Кочериново:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 558750.jpg
Бяхме навреме до Дупница, където влака беше задържан на светофора преди прелеза на входа на гарата.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 840000.jpg
След 2-3 минути продължихме.Във вагона започна да става леко топло и поотворихме прозореца, и прибегнахме към студена вода в шишенце от Nestea

http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 715000.jpg
На Дяково се разминахме с 361 и продължихме внимателно с 25км/ч. по трасето на ремонтите.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 246250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 777500.jpg
На гара Долни Раковец се разминахме с БВ5621, както е по план.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 496250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 246250.jpg
Бързият за Кулата представляваше 2х74+40А+50+74+кушет от OPTIMA, теглени от 45 164.Композицията не беше приветлива на външен вид

На гара Перник пристигнахме навреме.Там беше и 30 027/28 за ПВ50204:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 527500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 340000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 215000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 246250.jpg
Товарна композиция на гара Перник, която потегли с локомотив серия 06 в посока юг:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 527500.jpg
ПВ60275 пристигна с 61 012:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 496250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 496250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 402500.jpg
На Драгичево се разминахме с ПВ50111, обслужван от 30 009/10:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 808750.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 871250.jpg
Влизане в гара Владая:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 715000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 183750.jpg
"Чистият" софийски въздух:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 902500.jpg
ПВ60101 ни чакаше на Горна Баня:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 808750.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 121250.jpg
На гара София пристигнахме по разписание.
Спретнатият софийски вагон серия 40 (АВ):
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 090000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 277500.jpg
Вагонът, в който пътувах:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 933750.jpg
И за финал машината, която ни докара:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 715000.jpg
Така завърши разходката ми до Кресна.Все едно всичко мина за един миг...
Още някои снимки може да видите на:
http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?User ... mId=122165
Впечатления от пътуването , осъществено с Rexkos на 30-ти август.
Обеднотo слънце на гара Шумен пече твърде силно , за да ни принуди да си вземем бутилка кола и мин. вода , докато 42160-2 закачи 4-вагонната композиция на 30155 и машинистите слязоха за едно кафе , аз поставям минералната вода в чантата , Сашо отваря бутилката кола , а Тодор Пламенов с вещо обяснение ни дава приятелски напътствия за последно.Една обща снимка и друга в минутата преди заминаване.
Вече всичко е говото , дежурният рък.движение посяга за палката , сложена под мишниците , Сашо плахо се оглежда , аз си вземам сбогом с Тошко и минута по - късно влакът излиза от района на гарата.
Впечатления от участъка - като цяло състоянието на приемните сдания е повече от плачевно.Всички спирки без Желъд са били гари и днес както буренясалите и тревясали рампи откъм първите коловози , така и потъналите в растителност легла , където са били линиите напомнят за някогашните времена.Лично аз останах изненадан какъв голям брой гари е имало в един 50 километров участък.Единствената в момента гара е Смядово , ето две снимки от нея:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633557880168480663.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633557880212553033.jpg
Пълен списък на всички станции , може да видите от първите снимки в албума , чийто адрес е ТУК (снимките имат цифри , а станциите съм ги надписал с имената им).
Докато се носехме със сравнително ниска скорост и фотографирах Сашо в купето , нека да разкажа малко за тази отсечка.
Въпросът за построяването на линията се повдига веднага след 1878 г. и се урежда със Закона за проектиране и постройка на ж.п. мрежата в България от 14-ти януари 1895г.Първите проучвания за строителство се извършват през 1911г. , а държавните интереси през войните налат да се побърза със строителството.По нареждане на щаба на армията линията от Шумен се пикетира за междурелсие 1435 мм и през 1916 г. започва построяването , но поради липса на средства е преустановено само до Смядово.Едва през 1937 г. строителните дейности стартират наново и само след 4 години , 53 километровото трасе е предадено в редовна експлоатация както следва: от Шумен до Смядово - през 1939-та с минимален радус на хоризонталните криви 300 м , максимален наклон 15 промила с релси РПШ второ употребление , дължина 9.55 м; Смядово - Комунари - завършен през 1941 г. с минимален радиус на кривите 400 м , максимален наклон 12 промила с релси ЮЛ , дължина 15 м.Участъкът се обслужваше от мотрисите серия 32-00 на депо Варна , в момента се движат композиции , теглени от варненски машини. Линията е интересна с две неща - една от малкото второстепенни , по които минава бръз влак - (по линиите потропва състава на 3660 / 3661 от Русе за Бургас и обратно) и единственият второстепен участък , по който преминава международен влак (сезонния от Бургас за Москва и Прага).
Влакът все повече намали скоростта и навлезе в района на гара Комунари.Ние с Rexkos се приготвихме за слизане и докато си вземем багажите и се отправим към вратите , композицията се установи на перона.Снимка на приемното сдание и една на фона на гарата.
Обеднотo слънце на гара Шумен пече твърде силно , за да ни принуди да си вземем бутилка кола и мин. вода , докато 42160-2 закачи 4-вагонната композиция на 30155 и машинистите слязоха за едно кафе , аз поставям минералната вода в чантата , Сашо отваря бутилката кола , а Тодор Пламенов с вещо обяснение ни дава приятелски напътствия за последно.Една обща снимка и друга в минутата преди заминаване.
Вече всичко е говото , дежурният рък.движение посяга за палката , сложена под мишниците , Сашо плахо се оглежда , аз си вземам сбогом с Тошко и минута по - късно влакът излиза от района на гарата.
Впечатления от участъка - като цяло състоянието на приемните сдания е повече от плачевно.Всички спирки без Желъд са били гари и днес както буренясалите и тревясали рампи откъм първите коловози , така и потъналите в растителност легла , където са били линиите напомнят за някогашните времена.Лично аз останах изненадан какъв голям брой гари е имало в един 50 километров участък.Единствената в момента гара е Смядово , ето две снимки от нея:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633557880168480663.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633557880212553033.jpg
Пълен списък на всички станции , може да видите от първите снимки в албума , чийто адрес е ТУК (снимките имат цифри , а станциите съм ги надписал с имената им).
Докато се носехме със сравнително ниска скорост и фотографирах Сашо в купето , нека да разкажа малко за тази отсечка.
Въпросът за построяването на линията се повдига веднага след 1878 г. и се урежда със Закона за проектиране и постройка на ж.п. мрежата в България от 14-ти януари 1895г.Първите проучвания за строителство се извършват през 1911г. , а държавните интереси през войните налат да се побърза със строителството.По нареждане на щаба на армията линията от Шумен се пикетира за междурелсие 1435 мм и през 1916 г. започва построяването , но поради липса на средства е преустановено само до Смядово.Едва през 1937 г. строителните дейности стартират наново и само след 4 години , 53 километровото трасе е предадено в редовна експлоатация както следва: от Шумен до Смядово - през 1939-та с минимален радус на хоризонталните криви 300 м , максимален наклон 15 промила с релси РПШ второ употребление , дължина 9.55 м; Смядово - Комунари - завършен през 1941 г. с минимален радиус на кривите 400 м , максимален наклон 12 промила с релси ЮЛ , дължина 15 м.Участъкът се обслужваше от мотрисите серия 32-00 на депо Варна , в момента се движат композиции , теглени от варненски машини. Линията е интересна с две неща - една от малкото второстепенни , по които минава бръз влак - (по линиите потропва състава на 3660 / 3661 от Русе за Бургас и обратно) и единственият второстепен участък , по който преминава международен влак (сезонния от Бургас за Москва и Прага).
Влакът все повече намали скоростта и навлезе в района на гара Комунари.Ние с Rexkos се приготвихме за слизане и докато си вземем багажите и се отправим към вратите , композицията се установи на перона.Снимка на приемното сдание и една на фона на гарата.

Администратор
Ето накратко за днешното ми пътуване до Лакатник.
Тръгнах от София с БВ 2613, който пак беше с 5 вагона, един от които беше 1-ва класа, но каква ти 1-ва? Седалките бяха като тези на EX-DB, но със синята тапицерия, по шест в купе. На вратите на купетата ясно си личеше, че този вагон в ГДР е бил второкласен, но ние първа та първа
До Лакатник пътуването премина без особености, влакът като по чудо бе навреме, въпреки порочната слава на депото, което го обслужва. В Лакатник престоях час и тридесет минути до идването на влак 20204, който бе и основната ми цел, имаше защо естествено
Времето на Лакатник оползотворих в изпиването на една бира, хапване и запознанство с един студент, който таман беше слязъл от баира. Оказа се и фотограф - любител, та имаше за какво да говорим. По уредбата съобщиха, че влак 20204 пристига и аз веднага грабнах "звяра" и го заснех на влизане в гарата:

Машината беше 45 199.7, която не случайно наричат "Мис Мездра", има защо. Направих и още една снимка:

Със въпросния по - горе студент се разделихме, той отиде да седне във влака, а аз имах вече запазено място
Но нека да продължим. Ето снимки от разминаването с БВ 7625 на гара Владо Тричков, теглен от 45 158.4:

След тръгването от Курило се разминахме с локален товарен влак, теглен от 55 049.1, естествено я и заснех:

На Илиянци направихме разминаване с ПВ 202203, известен като "Лакатник - Експрес" и теглен днес от 44 074.3:

В София се индикирахме с известен аванс, породен от завишаването на скоростта в участъка Реброво - Курило по път №2, но това е нормално. Влакът вървя доста добре, а 45 199.7 наистина доказа своите качества при обслужването му.
Накрая и две снимки на един чудесен човек и приятел - Неш:


И като за финал, снимка на гара София през прозореца на локомотива:

Тръгнах от София с БВ 2613, който пак беше с 5 вагона, един от които беше 1-ва класа, но каква ти 1-ва? Седалките бяха като тези на EX-DB, но със синята тапицерия, по шест в купе. На вратите на купетата ясно си личеше, че този вагон в ГДР е бил второкласен, но ние първа та първа



Машината беше 45 199.7, която не случайно наричат "Мис Мездра", има защо. Направих и още една снимка:

Със въпросния по - горе студент се разделихме, той отиде да седне във влака, а аз имах вече запазено място


След тръгването от Курило се разминахме с локален товарен влак, теглен от 55 049.1, естествено я и заснех:

На Илиянци направихме разминаване с ПВ 202203, известен като "Лакатник - Експрес" и теглен днес от 44 074.3:

В София се индикирахме с известен аванс, породен от завишаването на скоростта в участъка Реброво - Курило по път №2, но това е нормално. Влакът вървя доста добре, а 45 199.7 наистина доказа своите качества при обслужването му.
Накрая и две снимки на един чудесен човек и приятел - Неш:


И като за финал, снимка на гара София през прозореца на локомотива:

64.19

Относно първокласният вагон на 2613,който си засегнал искам да допълня,че тези уж първокласни вагони оригинално са били смесени серия 30 40 каквито и понастоящем има у нас,но някои са преработени (по-точно побългарени)-удължена е жълтата лента и вече имаме първокласен вагон...най-хубавите първокласни вагони си остават 40-та серия. 


Администратор
Информация
Модератори