Страница 13 от 38

Публикувано на: Нед Мар 21, 2010 3:28 pm
от bdz_bg
Влака беше изключително мръсен.Щом не мен ми направи впечатление.... :twisted: Отделно превозната бригада отказа да глоби един пушащ във влака с оправданието,че трябва да го хване 2-ри път и тогава да си иска 20 лв за глобата.Разбира се,чe това са пълни глупости.На срещата н РЦПП София специално ще обърна внимание на този случай и на мръсотията във вагоните излизащи от (БЕЗ) Надежда. :evil:

Публикувано на: Нед Мар 21, 2010 4:03 pm
от rexkos
46 242 написа:И 5 да са, пак трагедия е. То пак кой ли го и полза този влак. Можем единствено да се утешим с : "...на По преди време"..С новите намаления.
Mда, трябва да вземем впредвид все пак, че в междугарието Чирпан - Свобода има цъфнали 4-5 нови намаления 40 km/h с фронтове между 500 и 2000 м. В междугарието Свобода - Михайлово също има eдно 40 дълго около километър.

Публикувано на: Нед Мар 21, 2010 9:17 pm
от VESO
Инфо от днес , 21-ви март:

"Тристранната схема" 10121 / 10263 / 10114 в намален състав от възможно най - отвратителните вагони (за тях Наско писа) - една мръсна и неугледна 74-ка , първокласна миришеща на какво ли не 40-ка и две ужасни 50-ки. Влакът навреме на Пзк , теглен от 44100-6.

8615 с двойна тяга - начело 44063-6 и зад нея 44060-2 , навреме на Сп , в ПО разкачиха челната машина и със задната влакът се приготви за потегляне.

1672 както обичайно с редовното закъснение , днес минутите бяха само 11.На ПО пристигна , теглен от 07123-3 , която за 3 минути бе разкачена и на нейно място за изкарване на влака до София пристигна 45187-2.Една снимка в минутата преди потегляне.
На Пзк закъснението вече бе 18 минути , секунда след тази фотография , влакът потегли.

Дълга товарачка , теглена от 44184-9 и отзад като бутаща - 43310-2.

Мотриси:
30025-5+30026-3 , готвеща се за 80101;
31009-8+31010-6 , обслужваща 19222.

Публикувано на: Нед Мар 21, 2010 9:21 pm
от bdz_bg
Дочух,че може да спират ПВ 80111,но незнам от кога и дали изобщо е вярно.

Публикувано на: Нед Мар 21, 2010 9:24 pm
от VESO
Ами предвид ранния час на тръгване и липсата на почти всякакви връзки , не се чудувам да е истина.Пътниците нерядко се броят на пръсти.Спомням си преди години как този влак се движеше до Бургас и бе композиция.

Публикувано на: Нед Мар 21, 2010 10:02 pm
от Mario Evstatiev
Днес двучленна форумна група посети Мездра с цел фотографиране на влакове извън района на гарата - т.е. от интересно място с добро разположение. Използвана бе поляната, станала известна през 2007 г. с голямата спотърска среща в Мездра.

По време на пътуването към Мездра с БВ 2613, малко преди гара Томпсън група ненормални и пияни запалянковци на ЦСКА, отиващи на мача с "Локомотив"(Мездра) дръпнаха внезапната спирачка на последния вагон, който беше серия 22-97 и поради това, влакът престоя около 20 мин до затваряне на клапана и направата на съкратена проба. На гара Своге, влакът престоя още 10 мин. поради отстраняване на дърпачите на внезапна спирачка и проблеми с тях. На гара Мездра, влакът пристигна в 12:05, където имаше засилено полицейско присъствие. Органите на Транспортна полиция бяха уведомени да чакат гамените с влак 20205, след което се отбихме при дежурния ръководител.

Оттам, двучленния екип се упъти към заветното фотографско място, като преди това се наложи технически престой пред местен хранмаг за екипиране и "доливане на редукторите". Оттам насетне, след малко вървене се установихме на мястото, на което щяхме да престоим доста часова.

Тук е момента да разкрия, че на днешното мероприятие, вторият член на екипа не бе някой известен форумец, а моя приятел Иво Стефанов, който макар и да не пише в ЖП форумите е голям запалянко на железопътна тематика и има доста познания. Благодарение на неговото присъствие, общо взето почти не се усети времето, което преекарахме там - от 12:30 до 15:30 часа.

Заснети бяха няколко влака, а именно:
:arrow: Пътнически влак Мездра-Враца с ЕМВ 32-119/120
:arrow: Пътнически влак 70203 с ЕМВ 32-107/108
:arrow: БВЗР 2610 с 44 144.4 и БЕЗ бистро
:arrow: БВ 7622 с 45 197.1
:arrow: ПВ 20204 с 45 159.1

В 15:30 часа след като вече тотално се бяхме опекли, а на черната тениска на Иво Стефанов можеше да се изпържи яйце, решихме да се отправим към гарата и да проверим с какво ще се прибираме към София.

На гара Мездра всичко бе спокойно, нямаше фенове и погром, забелязваше се скромно полицейско присъствие, предимно от Транспортна полиция.

С Иво единодушно решихме, че ще пътуваме с ПВ 20206 и ще се възползваме от допълнителната услуга, предлагана конкретно днес и за нас. Услугата бе оползотворена пълноценно, като докато единия от нас с интерес поглъщаше видяните пейзажи от Дефилето, другият се отдаде на почивка и странични занимания.

На гара София, като поздрав за локомотивната бригада на ПВ 20206, направихме тази последна за деня СНИМКА НА ЕМВ 32-107/108.

С това приключи днешния спотърски ден.

Публикувано на: Нед Мар 21, 2010 10:23 pm
от elektrovoz46
Тази 107/108 още ли работи в мездренския график?Въобще има ли 32ки който да работат по София?

Публикувано на: Нед Мар 21, 2010 10:24 pm
от Nikss
Засега няма, но ако излязат от строя няколко Дезира и ще тръгнат и по Сф 32-ки. :D :lol:

Публикувано на: Нед Мар 21, 2010 10:31 pm
от bdz46
1-2 дезира да отпаднат и трябва да се намесят чамугите.
Може да ползват и пловдивската, дето стои по цял ден в София, ама трябва да дирят и втори човек.

Публикувано на: Нед Мар 21, 2010 10:55 pm
от VESO
Тази пловдивска от кой влак идва? 30112? Преди беше с DESIRO , сега не знам как е.

Публикувано на: Нед Мар 21, 2010 11:43 pm
от bdz_bg

Публикувано на: Нед Мар 21, 2010 11:55 pm
от 43.309
Другото нещо е , че в Пловдив мият вагоните отвън, в Надежда такова нещо не са чували. През стъклото трудно можеш да различиш какво се случва отвън. Дебел слой калодков прах и мърсотия.

Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 12:06 am
от bdz_bg
Поне малко от малко да ги чистят тия вагони в Надежда.Имам чувството,че чистачките влизат в композицията и стоят вътре без да правят нищо.Естествено после ако ги питаш дали са чистили отговора ще е положителен.
Миналата седмица като пътувах със Слънчевия останах неприятно изненадан от мръсотията във вагоните 97 серия и от 74-ката. :evil:

Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 12:14 am
от VESO
Та нали точно заради по - горните снимки , писахме писмо до Белева. Понякога композициите са ужасни , да те е гнус да седнеш където и да било.
Да уточня - спалните вагони на 8626 и 8627 вече са от старите 80-ки."Модерните" 71-ци и 76-ци изчезнаха нещо. :D
От близо седмица такъв спален отсъства и от 8636 / 8637.Някой да каже как са нещата в Северна България с 2626 / 2627.

Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 10:09 am
от kgeorgiev
Railroader написа:Като гледам локомотиви като този http://media.snimka.bg/5809/017872724-big.jpg и ми става мъчно. :(
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C10273.JPG
кога 44065 е спирала на товарна гара Русе при положение че е варненска