Ръчази за дистанционно механично обръщане на стрелки, контролно заключване и отваряне на крилни семафори:
http://bgrail.info/oi/oi2.jpg
http://bgrail.info/oi/oi6.jpg
http://bgrail.info/oi/oi7.jpg
Стрелките се обръщат от механични обръщателни апарати:
http://bgrail.info/oi/oi1.jpg
И се заключват дистанционно с механични ключалки: http://bgrail.info/oi/oi4.jpg
При някогашните ЕМЦ е имало крилни семафир, които са се задвижвали от устройства, подобни на ЕСОА:
http://bgrail.info/oi/oi3.jpg
Гореизброените са вече изчезнал вид в България. Последната механична цинтрализация беше на гара Радомир и беше демонтирана преди около 10 г.
http://bgrail.info/oi/oi2.jpg
http://bgrail.info/oi/oi6.jpg
http://bgrail.info/oi/oi7.jpg
Стрелките се обръщат от механични обръщателни апарати:
http://bgrail.info/oi/oi1.jpg
И се заключват дистанционно с механични ключалки: http://bgrail.info/oi/oi4.jpg
При някогашните ЕМЦ е имало крилни семафир, които са се задвижвали от устройства, подобни на ЕСОА:
http://bgrail.info/oi/oi3.jpg
Гореизброените са вече изчезнал вид в България. Последната механична цинтрализация беше на гара Радомир и беше демонтирана преди около 10 г.
Такива могат да се видят на живо . Намират се в лабораторията по Железници в Университета за Арх., Строителство и геодезия. Почти безпроблемно се влиза в нея.bdz46 написа:Ръчази за дистанционно механично обръщане на стрелки, контролно заключване и отваряне на крилни семафори:
http://bgrail.info/oi/oi2.jpg
http://bgrail.info/oi/oi6.jpg
http://bgrail.info/oi/oi7.jpg

Администратор
Леле , компютърът ми се изкриви докато намери програма , с която да отвори тази страница , но въпреки разчленените и разместени по редове гари , успях да го видя.bdz46 написа:Ще погледнеш тук: http://www.rail-infra.bg/cms/export/bac ... lica_5.pdf
Каква е разликата между "посредна" и "участъкова" гара? Като прегледах цялата таблица , си правя извод , че "участъкови" може би са тези гари , които имат 3 или повече направления.Останалите сигурно са "посредни" , а тези с едно направление са си "крайни".


Администратор
Весо, документа се отваря с Adobe Acrobat reader и е написан много ясно - аз лично нямах проблем с намиране на търсените от мен гари. ЗА участъковите и посредните си си отговорил сам на питането.
Този списък може да се използва при систематизиране на галерията със снимки на ОИ. Но при всички положения, както Тодор предложи е добре да се подредят снимките по типове на ОИ, а не по имена на гари.
Този списък може да се използва при систематизиране на галерията със снимки на ОИ. Но при всички положения, както Тодор предложи е добре да се подредят снимките по типове на ОИ, а не по имена на гари.
64.19

Администратор
Тъй като стана дума за немско производство централизации, сегих се да погледва в хърватския сайт www.zeljeznice.net, където намерих типично SIEMENS-ово пулт - табло на МРЦ в гара Винковци и ЕЦ-М в гара Славонски Шамач. Подлагам ги на дискусия:
SEL - SIEMENS в гара Винковци
Електрическа за малки гари
А ето и една механична централизация в гара Дреновци. Да сведа, че още работи:
http://www.zeljeznice.net/galerija/deta ... age_id=519
SEL - SIEMENS в гара Винковци
Електрическа за малки гари
А ето и една механична централизация в гара Дреновци. Да сведа, че още работи:
http://www.zeljeznice.net/galerija/deta ... age_id=519
64.19


Администратор
Ти да видиш какви "бижута" си имат Русе и Русе - разпределителнаdesiro_man написа:И двете изглеждат много приятни за работа!Коловозното развитие на Винковци е уникално




64.19

Администратор
Ами май е единствената. Разпоредителния апарат е изграден на базата на руската централизация, докато изпълнителните са типични пулт - табла, изградени на база елементи от Н68. Уж е МРЦ, но дежурния разрешава нареждането на даден маршрут и отварянето на сигнал, а кабинера посредством изпълнителния апарат извършва останалите операции. На светосхемното табло в канцеларията на дежурния няма указания за точното положение на сигнала, подобно на ЕМЦ с разпоредителен и изпълнителни апарати.
64.19
В другата тема Тодор я разпозна безпогрешно , ето я сега в по - голям формат.
Осигурителната Инсталация на гара Кулата:
- снимка 1;
- снимка 2.Резервен пулт , както е в Септември , няма.Рък. движение сподели , че така били още Генерал Тодоров , Петрич и още една гара по 5-та , която не можеше да си спомни.
Чакам си обаче някой да познае второто табло от загадката за гарите , за да пусна и него в по - голям размер.
Осигурителната Инсталация на гара Кулата:
- снимка 1;
- снимка 2.Резервен пулт , както е в Септември , няма.Рък. движение сподели , че така били още Генерал Тодоров , Петрич и още една гара по 5-та , която не можеше да си спомни.
Чакам си обаче някой да познае второто табло от загадката за гарите , за да пусна и него в по - голям размер.

Дамяница е четвъртата гара с такова МКЦ.
Това дето заминава за Гърция товарен влак ли е?
Резервния пулт в Септември и Побит камък е възможен, защото там управлението на стрелките и сигналите се извършва по традиционния ничн с релета. Компютъра отговаря само за зависимостите между тях и резервния пулт всъщност директно въздейства на релетата.
Това дето заминава за Гърция товарен влак ли е?
Резервния пулт в Септември и Побит камък е възможен, защото там управлението на стрелките и сигналите се извършва по традиционния ничн с релета. Компютъра отговаря само за зависимостите между тях и резервния пулт всъщност директно въздейства на релетата.
Информация
Модератори