Страница 13 от 19
Публикувано на: Чет Авг 05, 2010 7:46 am
от VESO
Понеже от снимки на бързия 9636 , правени една седмица преди моето пътуване видях , че в участъка Самуил - Силистра влакът е с фургон , а аз засякох само спален , попитах мой познат от дунавския град.Той ми каза , че "Dlm"-то се движи само в раб. дни , докато в събота и още един ден (не помнил кой) идвал спалния , а ситуацията в неделя била интересна - 9636 пристигал в Си само с двата седящи вагона.Това би било чудна гледка - 07-00-цата да тегли двете exDB-та , докато влакът преди години изглеждаше
така.Снимката , която намерих , е правена на Руйно.
Публикувано на: Чет Авг 05, 2010 10:55 am
от Vancho
Другият ден, в който се движи спалният е сряда... Представям си средата на седмицата какъв пътникопоток има за този влак

Публикувано на: Пон Авг 16, 2010 8:44 am
от VESO
Малко снимки от мен , правени при голямата разходка от 15-ти август.
Една гара , на която винаги има нещо интересно:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3;
снимка 4;
снимка 5;
снимка 6.
Повечето хора свързват красотите на 4-та линия с участъка Горна - Дъбово.Тук искам да покажа , че и участъкът Русе - Горна също има своя чар.
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3;
снимка 4;
снимка 5;
снимка 6;
Когато светлината е повече от оскъдна , се получава
това - гарата с една - единствена светеща лампа , извън двете на приемното сдание.
Нещо , одавна забравено.
За финал - един нощен
товарен влак.
Публикувано на: Нед Ное 28, 2010 10:52 pm
от VESO
От доста време не съм се разписвал тук , днес реших да пусна мнение с теснопътна тематика .За по - лесно съм подал импресиите по гари.
Банско.
-
общ изглед към гарата;
-
небето;
-
заснежените върхове;
-
депото.А това какво има вътре , съм подал в съответната тема;
-
стрелки страна Разлог;
-
мостът над р. Глазне;
- един от
новите квартали;
-
друг квартал на богатите;
- на
това попаднах в стрелочния пост;
-
листопад (само , че не от съседна Турция , а банскалийски

);
-
обичайните обитатели;
-
старата тоалетна;
-
борчета и небеса.
16106
идва и одисеята започва.
Разлог;
Белица;
Якоруда;
От Цветино има 3 фотографии:
-
снимка 1;
-
снимка 2;
-
снимка 3.
Нощната импресия от Долене.
16106 чака за разминаване:
-
снимка 1;
-
снимка 2;
-
снимка 3.
Атмосферата се подсилва от светещите
стрелки.
16107
се задава и
установява на перона.
16106 вече
пристигнал в крайната си гара.
За финал -
ето как се разпознава скоростомера в тъмната кабина.
Надявам се импресиите да са се харесали на форума.

Публикувано на: Нед Ное 28, 2010 11:04 pm
от lubo_katastrofata
...
Публикувано на: Нед Ное 28, 2010 11:07 pm
от VESO
Обещавам да се обадя!

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 1:02 am
от gzo
Благодяря за фоторазходката.
Имам 2 въпроса:
1-защо е обичайно да се поставят допълнителни релси на линията по продължението и през моста ? Все си мисля че е някакъв вид подсилване.
http://www.foto.bg/data/6935/PB280052.JPG
2-Какви са ако не точните то поне приблизителните размери на стандартните 00 като тази ? Все пак по-често пътувате от мен
http://www.foto.bg/data/6935/PB280058.JPG
Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 6:18 am
от Nikss
По първия въпрос - това е дискутирано вече многократно, релсите по средата на основните се наричат контрарелси и ако недай си Боже влакът дерайлира точно на моста да го предпазят от изпадане във водоемът, над който минава моста.

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 7:33 pm
от gzo
Мерси за отговора, а сега да видим кой е ходил по нужда

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 7:55 pm
от n0_aLoNe
Nikss написа:По първия въпрос - това е дискутирано вече многократно, релсите по средата на основните се наричат контрарелси и ако недай си Боже влакът дерайлира точно на моста да го предпазят от изпадане във водоемът, над който минава моста.

Това не са контрарелси. Контрарелсите имат друго приложение, нищо общо с мостове, водоеми и др.
Публикувано на: Вто Дек 28, 2010 11:57 pm
от VESO
Малко снимки и от мен.
За начало -
изглед към гара Мездра през нощта.
Композиция от 3 електровоза и един дизел на центр. София.
Интересна
ситуация от гара Пазарджик.
Изгревът и
залезът.
Нощна товарачка.
Обичайна септемврийска
гледка.
Общ поглед към депо Пловдив.
One to another:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3;
снимка 4;
снимка 5;
снимка 6;
снимка 7;
снимка 8;
снимка 9;
снимка 10.
Надпис , дело вероятно на лют фен , копнеещ за старите 32-00-ки.А като стана дума за мотриси DESIRO , ето една
обща снимка от София.
Електровозът и комините.
Всеки знае за 361. Но не всеки знае за
това.
Един добре познат
влак.
Oще е малък , но е вече на линия:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3;
малкият и големият.
За финал имам въпрос към всички въздържатели във форума (ако са останали такива) - прибирете си шишетата и кажете колко локомотива виждате на
снимката?

Публикувано на: Сря Дек 29, 2010 1:26 am
от mitio-tuca
one to another --> снимка 3 къде?
Публикувано на: Сря Дек 29, 2010 2:07 am
от VESO
Снимката е от депо Брусарци.Там имаше още една електричка от серия 32-00 , но беше доста далече , пък и в този сняг и студ , не отидох до нея.А още повече , че до тръгването на влака , от който слязох , за да отида до това място имаше броени минути.
Публикувано на: Съб Мар 19, 2011 10:59 pm
от VESO
От тази вечер -
светлинна пътека на центр. гара Пловдив.
Публикувано на: Съб Мар 19, 2011 11:19 pm
от Тената
Виж само колко са криви релсите
