Страница 13 от 65

Публикувано на: Вто Ное 24, 2009 12:56 am
от 46 242
Защо решихте че точно те няма да намажат
:?:

Публикувано на: Вто Ное 24, 2009 1:04 am
от VESO
Сведението е официално. :D
Повече от това няма накъде.

Публикувано на: Вто Ное 24, 2009 2:07 am
от 46 242
Янтрата ?

Публикувано на: Вто Ное 24, 2009 7:13 am
от Mario Evstatiev
46 242 написа:Янтрата ?
7620/7625, поне за сега това се умува. Видинчани плакаха и май този път са плакали пред когото трябва. След това, когато се набавят още 5 вагона, ще намаже и "Диана"-та.

Публикувано на: Вто Ное 24, 2009 8:52 am
от 46 242
Що за кретения ? Е, значи три чифта ex УВБ-та ще продължават да се влачат до 100. Дайте да поплачем в хор преди да са решили простотията.

Публикувано на: Вто Ное 24, 2009 9:47 am
от Mario Evstatiev
46 242 написа:Що за кретения ? Е, значи три чифта ex УВБ-та ще продължават да се влачат до 100. Дайте да поплачем в хор преди да са решили простотията.
И да плачем в ход и да не плачем, явно сълзите на видинчани са по - трогателни, след като ще им чучнат такива вагони. Да се надяваме по - бързо да излязат още бройки, че да сменят съставите на наистина нуждаещите се от това влакове.

И нещо любопитно: Още се чудят какво да правят септемврийските вагони, които са с места в схема 2+1. Прокрадвала се идея да станат първокласни, дано това не се случи.

Публикувано на: Вто Ное 24, 2009 10:01 am
от VESO
Някъде по форума беше обяснена грешката в Септември , довела до нестандартното за второкласен вагон разположение на седалките и оттам чуденето коя класа да бъдат вагоните.Просто седалките , които са били закупени са турски и по - широки в сравнение със стандартните за такава ширина на вагона.Именно затова се е получила конфигурация 2+1 на ред , докато дряновските вагони са оборудвани с унгарски седалки с нормална ширина и схемата 2+2 е запазена.Да , обаче , дряновските са инвалидни ("Bph") и ако септемврийските бъдат прекатегоризирани на първокласни , интересно от къде ще се вземат нормални второкласни 63-ки.

Колкото за влаковете , които ще намажат , през декември е последното за годината заседание на комисията и ще се решава този въпрос окончателно (знаем от Нова година вагоните трябва вече да са минали пробите и да се включват в съставите на влакове).За сега "южният" влак е твърд - Дианата , като "северния" се обмисля още.Но все пак нека не бързаме , възможни са всякакви предложения.

Публикувано на: Вто Ное 24, 2009 10:39 am
от pavel
А 7620 и 7625 не са ли ускорени пътнически влакове, с които пътуват основно виладжии? Сега не ми се рови в ГДВ, затова питам, с цел да се установи дали наистина за пълна кретения става въпрос...Не, че ще се учудя...То по тая логика всички могат да вземат да леят крокодилски сълзи и да им обновят съставите....Петричани например.....Само дето последните отдавна са били шута на БДЖ.

Публикувано на: Вто Ное 24, 2009 12:03 pm
от Mario Evstatiev
Надали ще ги обявят за първокласни по ред причини. Има изисквания, които ще трябва да се спазят, за да се сертифицира вагона като първокласен. А тези седалки са малко по - широки от стандартното, което налага тази схема, за да не стане пътеката прекалено тясна.

Баба "Дида" отдавна се знаеше, че ще намаше 5 от новите вагони. За северна българия, до момента твърдо се държи на Видин.

Публикувано на: Вто Ное 24, 2009 12:18 pm
от 46 242
Кажете ми с думи прости колко общо от тези вагони са готови в момента. Минали или неминали проби и ще видим как да попречим на видинската дивотия.
:idea: :idea:

Публикувано на: Вто Ное 24, 2009 12:20 pm
от Mario Evstatiev
46 242 написа:Кажете ми с думи прости колко общо от тези вагони са готови в момента. Минали или неминали проби и ще видим как да попречим на видинската дивотия.
:idea: :idea:
В Дряново има три готови Bph вагона, един от тях е минал и проби;

В Септември в момента са готови общо 4 вагона, един от тях минал проби;

Публикувано на: Вто Ное 24, 2009 12:26 pm
от VESO
Имам информация , че до края на годината следва да са готови общо 8 вагона - напълно недостатъчна бройка , за да покрие двете композиции , които ще се пуснат с тях.Това ме навежда на мисълта , че първо ще се пусне единия от влаковете , след това и другия , а не едновременно , както беше предвидено.

Публикувано на: Вто Ное 24, 2009 12:41 pm
от VESO
pavel написа:А 7620 и 7625 не са ли ускорени пътнически влакове, с които пътуват основно виладжии? Сега не ми се рови в ГДВ, затова питам, с цел да се установи дали наистина за пълна кретения става въпрос....
46 242 написа:....и ще видим как да попречим на видинската дивотия.
:idea: :idea:
Значи цялата тази история е повече от логична.Припомнете си кой бе единственият бръз влак в България , който по едно време се движеше изцяло с 63-ки.Аз ще ви го покажа тук.И в това отново същият влак да намаже с новите 63-ки пак е по пътя на логиката.Момчето , което ми дава информация сега вече открито заявява , че е сигурно пускането на тези вагони за дунавския град , тъй като има доста сериозно лоби за тях , не само в комисията , но и в Дирекцията.А от друга страна членовете на комисията си намират логични оправдания - за Русе е изключено , изискването е влаковете да са били обслужвани със софийски вагони до момента на замяната (тук 4611 и 4612 отпадат) , международните 462 и 463 отново са изключени по обясними причини , Янтрата също не е със софийски вагони , а за 2613 / 2612 и Златните е просто невъзможно , защото както бързите , така и ускорените изискват наличие на 2 композиции , които няма как да бъдат подадени.Кардама и Силистрата пак не влизат , поради 2 причини - изискването е влаковете да са дневни и невъзможността тези вагони при движението им по неелектрифицираните участъци да се отопляват през зимния период на годината ( по отношение на отоплението новите 63-ки са като старите - само електрическо без вариации в напрежението).За 2626 и 2627 също са налице 2 отрицателни предпоставки - нощни и наличие на повече от една композиция."Ломската прелест" дори не влиза в сметките , следователно си задайте въпроса по метода на изключването, кои влакове , обслужвани със софийски вагони в Северна България остава да бъдат с обновени състави. :D

Публикувано на: Вто Ное 24, 2009 12:50 pm
от Labros
Според мен всички вагони накуп трябваше да излязат като са готови, а не така по няколко бройки. Решението на кои влакове пак предварително трябваше да бъде ясно.

Публикувано на: Вто Ное 24, 2009 12:58 pm
от VESO
Преди 3 дни се чух с моя познат , който ми подава информация и той ми каза как горе - долу са струкурирани критериите за влаковете , обслужвани от тези вагони.
1. Влакът да се е движил с вагони на участък "София" до момента на замяната.
2. Да се движи през дневната част на денонощието.
3. Да не се движи през неелектрифициран участък.
4. Да е съставен от една композиция на принципа отиване / връщане , а не два разминаващи се по път състави.

Прави впечателние , че никъде не се споменава категорията на влака (въпреки , че от новия график ускорени няма , обсъжданията са били още докато категорията УБВ съществуваше) , следователно напълно е възможно да се пуснат на бивш ускорен (както е при Дианата) , така и на бръз влак (както е въпросният за Видин).