

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Администратор

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Администратор
И да плачем в ход и да не плачем, явно сълзите на видинчани са по - трогателни, след като ще им чучнат такива вагони. Да се надяваме по - бързо да излязат още бройки, че да сменят съставите на наистина нуждаещите се от това влакове.46 242 написа:Що за кретения ? Е, значи три чифта ex УВБ-та ще продължават да се влачат до 100. Дайте да поплачем в хор преди да са решили простотията.
И нещо любопитно: Още се чудят какво да правят септемврийските вагони, които са с места в схема 2+1. Прокрадвала се идея да станат първокласни, дано това не се случи.
64.19
Някъде по форума беше обяснена грешката в Септември , довела до нестандартното за второкласен вагон разположение на седалките и оттам чуденето коя класа да бъдат вагоните.Просто седалките , които са били закупени са турски и по - широки в сравнение със стандартните за такава ширина на вагона.Именно затова се е получила конфигурация 2+1 на ред , докато дряновските вагони са оборудвани с унгарски седалки с нормална ширина и схемата 2+2 е запазена.Да , обаче , дряновските са инвалидни ("Bph") и ако септемврийските бъдат прекатегоризирани на първокласни , интересно от къде ще се вземат нормални второкласни 63-ки.
Колкото за влаковете , които ще намажат , през декември е последното за годината заседание на комисията и ще се решава този въпрос окончателно (знаем от Нова година вагоните трябва вече да са минали пробите и да се включват в съставите на влакове).За сега "южният" влак е твърд - Дианата , като "северния" се обмисля още.Но все пак нека не бързаме , възможни са всякакви предложения.
Колкото за влаковете , които ще намажат , през декември е последното за годината заседание на комисията и ще се решава този въпрос окончателно (знаем от Нова година вагоните трябва вече да са минали пробите и да се включват в съставите на влакове).За сега "южният" влак е твърд - Дианата , като "северния" се обмисля още.Но все пак нека не бързаме , възможни са всякакви предложения.

А 7620 и 7625 не са ли ускорени пътнически влакове, с които пътуват основно виладжии? Сега не ми се рови в ГДВ, затова питам, с цел да се установи дали наистина за пълна кретения става въпрос...Не, че ще се учудя...То по тая логика всички могат да вземат да леят крокодилски сълзи и да им обновят съставите....Петричани например.....Само дето последните отдавна са били шута на БДЖ.

Администратор
Надали ще ги обявят за първокласни по ред причини. Има изисквания, които ще трябва да се спазят, за да се сертифицира вагона като първокласен. А тези седалки са малко по - широки от стандартното, което налага тази схема, за да не стане пътеката прекалено тясна.
Баба "Дида" отдавна се знаеше, че ще намаше 5 от новите вагони. За северна българия, до момента твърдо се държи на Видин.
Баба "Дида" отдавна се знаеше, че ще намаше 5 от новите вагони. За северна българия, до момента твърдо се държи на Видин.
64.19

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Администратор
В Дряново има три готови Bph вагона, един от тях е минал и проби;46 242 написа:Кажете ми с думи прости колко общо от тези вагони са готови в момента. Минали или неминали проби и ще видим как да попречим на видинската дивотия.
![]()
В Септември в момента са готови общо 4 вагона, един от тях минал проби;
64.19
pavel написа:А 7620 и 7625 не са ли ускорени пътнически влакове, с които пътуват основно виладжии? Сега не ми се рови в ГДВ, затова питам, с цел да се установи дали наистина за пълна кретения става въпрос....
Значи цялата тази история е повече от логична.Припомнете си кой бе единственият бръз влак в България , който по едно време се движеше изцяло с 63-ки.Аз ще ви го покажа тук.И в това отново същият влак да намаже с новите 63-ки пак е по пътя на логиката.Момчето , което ми дава информация сега вече открито заявява , че е сигурно пускането на тези вагони за дунавския град , тъй като има доста сериозно лоби за тях , не само в комисията , но и в Дирекцията.А от друга страна членовете на комисията си намират логични оправдания - за Русе е изключено , изискването е влаковете да са били обслужвани със софийски вагони до момента на замяната (тук 4611 и 4612 отпадат) , международните 462 и 463 отново са изключени по обясними причини , Янтрата също не е със софийски вагони , а за 2613 / 2612 и Златните е просто невъзможно , защото както бързите , така и ускорените изискват наличие на 2 композиции , които няма как да бъдат подадени.Кардама и Силистрата пак не влизат , поради 2 причини - изискването е влаковете да са дневни и невъзможността тези вагони при движението им по неелектрифицираните участъци да се отопляват през зимния период на годината ( по отношение на отоплението новите 63-ки са като старите - само електрическо без вариации в напрежението).За 2626 и 2627 също са налице 2 отрицателни предпоставки - нощни и наличие на повече от една композиция."Ломската прелест" дори не влиза в сметките , следователно си задайте въпроса по метода на изключването, кои влакове , обслужвани със софийски вагони в Северна България остава да бъдат с обновени състави.46 242 написа:....и ще видим как да попречим на видинската дивотия.
![]()

Последно промяна от VESO на Нед Фев 21, 2010 12:20 am, променено общо 2 пъти.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Преди 3 дни се чух с моя познат , който ми подава информация и той ми каза как горе - долу са струкурирани критериите за влаковете , обслужвани от тези вагони.
1. Влакът да се е движил с вагони на участък "София" до момента на замяната.
2. Да се движи през дневната част на денонощието.
3. Да не се движи през неелектрифициран участък.
4. Да е съставен от една композиция на принципа отиване / връщане , а не два разминаващи се по път състави.
Прави впечателние , че никъде не се споменава категорията на влака (въпреки , че от новия график ускорени няма , обсъжданията са били още докато категорията УБВ съществуваше) , следователно напълно е възможно да се пуснат на бивш ускорен (както е при Дианата) , така и на бръз влак (както е въпросният за Видин).
1. Влакът да се е движил с вагони на участък "София" до момента на замяната.
2. Да се движи през дневната част на денонощието.
3. Да не се движи през неелектрифициран участък.
4. Да е съставен от една композиция на принципа отиване / връщане , а не два разминаващи се по път състави.
Прави впечателние , че никъде не се споменава категорията на влака (въпреки , че от новия график ускорени няма , обсъжданията са били още докато категорията УБВ съществуваше) , следователно напълно е възможно да се пуснат на бивш ускорен (както е при Дианата) , така и на бръз влак (както е въпросният за Видин).
Информация
Модератори