Публикувано на: Съб Авг 28, 2010 12:28 am
И още е тукNikss написа:Последно 003 беше при нас, а 001 на Слънчев бряг и 8691/8692.
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
И още е тукNikss написа:Последно 003 беше при нас, а 001 на Слънчев бряг и 8691/8692.
Изразих се така понеже скоро не съм гледал какво е положението.mitkodiablo написа:И още е тукNikss написа:Последно 003 беше при нас, а 001 на Слънчев бряг и 8691/8692.
Добре де кое липсва от доста времв 001 или 002 понеже мисля че е 002?VESO написа:Последно на "Сл.бряг" беше 002 (пътувах с него в сряда) , след което го спряха.Помня , че на другия ден - четвъртъка пътувах пак с RБВ-то и бистрото липсваше.В петъка обаче Уикенда нямаше бистро и оттук се започна.
Ок тогава ще направя запитване!!!!VESO написа:Повтарям - последно на "Сл.бряг" беше 002 , което бе спряно за ремонт и няколко дни след това получих информацията , че поради липса на рез. части щяло да се бракува.003 още тогава бе изпратено в Северна България за Златните и "Варна Weekend" , а 001 , което се подвизваше точно на тези влакове изчезна мистериозно.Дали и то е спряно за ремонт , или се движи , не мога да кажа.Само едно е ясно - по южната дестинация бистро и до ден днешен няма.
Точно така. Това , което спря беше 001 , другото бе 002 , спряно за ремонт и в последствие получих информацията , че ще се бракува.Кажи - речи целия август месец изкарахме без бистро.Ако "Варна Weekend" тези дни има , то това трябва да е 003.Nikss написа:003 средата на м.Юли го нямаше известен период нито на Златните, нито на Уикенда. Иначе някъде Март-Април стана смяната след като първоначално 003 беше на Слънчев бряг, а 001 и 002 тук при нас. Едно от последните две спря, другото се движеше през Юли със сигурност на Слънчевия, но какво е станало после не знам.
За 1 година експлоатация колко да навият? Бюфетите на 2611/2610 (сега 2613/2612) които са оборотни за 1 година бяха навили километри за ревизия (понеже не знам колко точно са сметнах, че са 200 000). Има вариант да са се движили преди, да са стояли няколко години спрени и забутани с някакъв Х пробег километри и след това да са прибавили още 200 000 и да са достигнали заветните за ревизия. Интересно, че и тези два бюфета изчезнаха и се опасявам, че са спрени под предлог, че са нерентабилни, а в синия съм пътувал Април месец т.г. и си имаше хора. Изобщо не може да се оплачат от липса на хора при все, че и количката обикаля, а и цените не са от най-ниските.46 242 написа:Я направете груба сметка колко км тези ваг са извървели от датата на пристигането им в България. Цифрата е скандална.
И при това положение едва ли са минали над 150 000 км пробег всеки, в което не виждам нищо нередно.07 написа:Никс, тея вагони не се движеха всеки ден - доста често пропускаха 2-3 курса поради различни повреди.... Не ми се вярва самите вагони да са калпави, по скоро ние за пореден път нещо оплескахме.....
Нередното е че са минали само толкова и вече са "дроб-сърма"...Nikss написа:И при това положение едва ли са минали над 150 000 км пробег всеки, в което не виждам нищо нередно.07 написа:Никс, тея вагони не се движеха всеки ден - доста често пропускаха 2-3 курса поради различни повреди.... Не ми се вярва самите вагони да са калпави, по скоро ние за пореден път нещо оплескахме.....
Че при локомотивите да не е по-различно07 написа:Нередното е че са минали само толкова и вече са "дроб-сърма"...Nikss написа:И при това положение едва ли са минали над 150 000 км пробег всеки, в което не виждам нищо нередно.07 написа:Никс, тея вагони не се движеха всеки ден - доста често пропускаха 2-3 курса поради различни повреди.... Не ми се вярва самите вагони да са калпави, по скоро ние за пореден път нещо оплескахме.....