Страница 13 от 20

Публикувано на: Нед Дек 06, 2009 12:08 am
от VESO
Nikss написа:В интерес на истината голям процент от купейните вагони на БДЖ се нуждаят от ревизия (най-вече 50-ките). От 74-ките мисля, че вече всички са минали ревизии и са с новата синя тапицерия. В София всички 63 трябва спешно да минат ревизия/рециклиране преди да са се разпаднали в някой тунел по дефилето. :lol: :D
.
Nikss , аз също мислех , че навсякъде 74-ките вече са само със синята тапицерия.Но преди време в композицията на 10121 / 10263 / 10114 попаднах на 74-ка с кафяви седалки , ето ги на снимка.Такива досега съм виждал само веднъж.

Публикувано на: Нед Дек 06, 2009 12:14 am
от Nikss
Това, мой човек, са варненски недомислици. Има още един такъв хибрид, но със червени седалки. Със оригиналната сива тапицерия едва ли вече може да се види 74-ка в движение. :twisted:

Публикувано на: Нед Дек 06, 2009 6:35 am
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Това, мой човек, са варненски недомислици. Има още един такъв хибрид, но със червени седалки. Със оригиналната сива тапицерия едва ли вече може да се види 74-ка в движение. :twisted:
През 1998 г. се беше пръкнала една 74-ка с различни от стандартните седалки. Бяха идентични с тези. Вагона се движеше някъде до към 2001 г. и тогава зачезна безследно.

От "стандартните" седалки съм виждали такива с кафяво - бежова тапицария с кожени кантове отстрани. Такива доста се движеха по видинските влакове.

Публикувано на: Нед Дек 06, 2009 9:26 am
от Labros
Посочената от Марио 74-ка беше пловдивска, а тапицерията бе изцяло синя. Лятото на 2003 я видях за последно.

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 12:14 pm
от Labros
Седалки на първокласен вагон серия 40. Направиха ми впечатление облегалките.

Изображение

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 12:33 pm
от Mario Evstatiev
Labros,

вагона е не серия 40, а серия 19-74. Това си е нормалната за този тип вагони планировка и мебелировка.

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 1:16 pm
от Labros
Вагона беше в бургаската група на 8612 на 18.12. Пътувах в него и ми направи впечатление, че беше серия 40. Язък, че не се сетих да снимам номера...

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 4:12 pm
от desiroml
Labros написа:Вагона беше в бургаската група на 8612 на 18.12. Пътувах в него и ми направи впечатление, че беше серия 40. Язък, че не се сетих да снимам номера...
По снимката се разпознава 19 74, а не 40.

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 8:58 pm
от Nikss
Не спорете излишно. Сякаш имаме голямо разнообразие от първокласни вагони. Аз защитавам Иво. 19 40 е. Просто между 40 и 74 на първокласните няма кой знае каква разлика. Това е.

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 9:02 pm
от Vancho
По прозорците отвън човек веднага си казва че е 74 та, но гледайки разположението на седалките и облегалките, това категорично е 40 та серия :!:

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 9:07 pm
от Mario Evstatiev
Vancho написа:По прозорците отвън човек веднага си казва че е 74 та, но гледайки разположението на седалките и облегалките, това категорично е 40 та серия :!:
Добре, ще се изразя по друг начин, вагонът е тип В-84 в първокласно изпълнение. Пак имаме сгрешени серии, защото серия 19-40 обуславя поне две системи на отопление :wink:

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 9:46 pm
от 07
има си и 19-40 пак със въздуховоди на отоплението, но седалките от 74ка по скоро са им присадени Познавате се че коша не се стеснява към тавана за разлика от 74ките, и по талигите естествено).... пътувах във 20-хх на вагонно депо Пловдив(определно беше екс ГДР вагон) и си имаше въздуховоди за отопление като 74ка, но беше със 6 места в купе и с червена "кожена" тапицерия. Все пак инсталациите на 29 и 19-74 са доста подобни (да не казвам по-тежки думи) на ГДР вагони от началото на 80те.........

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 11:58 pm
от desiroml
Nikss написа:Не спорете излишно. Сякаш имаме голямо разнообразие от първокласни вагони. Аз защитавам Иво. 19 40 е. Просто между 40 и 74 на първокласните няма кой знае каква разлика. Това е.
Разликата е достатъчно голяма!

Публикувано на: Вто Дек 22, 2009 12:06 am
от VESO
Пак повтарям - при такива напрегнати ситуации , които са предпоставка за разгорещени спорове , ЗАДЪЛЖИТЕЛНО , ама ЗАДЪЛЖИТЕЛНО снимайте номера на вагона , или поне външния вид отвън в цял ръст.Така такива конфликти ще бъдат избегнати и потушени още в начален стадий.
Аз лично по тапицерията не мога да определя коя серия е вагона - има както 40-ки , така и 74-ки точно с този тип седалки.А и ъгълът на снимане (под лек наклон) много заблуждава , че коша се стеснява нагоре.

Публикувано на: Вто Дек 22, 2009 12:11 am
от rexkos
Вагонът на снимката си е чиста 74-ка. Креслата на 40-ките са малко по-различни.