Страница 13 от 28

Публикувано на: Нед Окт 07, 2007 10:46 pm
от 44142
Има разгледай по добре.

Публикувано на: Нед Окт 07, 2007 10:48 pm
от 44142

Публикувано на: Съб Мар 22, 2008 10:32 am
от bdz46
45 158 все още небоядисана, днес беше в гара Илиянци начело на товарен влак за Пдр. Възможно е да се придвижва към Дупница за боя.

44091/44093

Публикувано на: Пет Мар 28, 2008 7:30 pm
от Гост
Какво ще кажете за тези локомотиви, които са правени в депо Русе. Те са много като номера 44067, 44068, 44091, 44093.

Публикувано на: Пет Мар 28, 2008 7:39 pm
от disell
Какво искаш да разбереш за тях :?:
Локомотивите са отремонтирани в депо Русе и то добре тъй като те се славят с един от най-качествените ремонти у нас , ползват си ги по предназначение и им се радват така да се каже...
Видях в какво състояние бяха им закарани 43-551 и 552 от София , по ходовата част липсваха доста елементи а отвътре сигурно някоя фадрома беше изсипала частите , а вижте сега в какво състояние са , особено 43-551 която в край на този месец би трябвало да е излязла от ГПР - прясно боядисана , лъскава и готова да поеме по стоманените магистрали на България.

Публикувано на: Пет Мар 28, 2008 7:48 pm
от 44.123
Към списъка можеш и да прибавиш и 43.528, която беше преди на депо Пловдив в също окаяно състояние.

Публикувано на: Пет Мар 28, 2008 7:51 pm
от Nikss
Определено русенските електровози са в чудесно състояние за разлика от софийските и пловдивските.След русенските са горнооряховските.Наистина в Русе и в ГО техниката се пази и цени страшно много. :) 8)

Публикувано на: Пет Мар 28, 2008 8:14 pm
от 44.123
Така си е ценим си електровозите.Даже и дизелите след 07.061 очаквайте 07.049 както 51.010 и 51.049. Само си признавам с малки изключение на 43.547, които се върна от командировка в София не е в особено блестящо състояние.

бележка: Колега, когато пишеш спазвай правилата и нормите в българския език, поставяй където е необходимо препинателни знаци и главни букви.

Публикувано на: Пет Мар 28, 2008 9:21 pm
от 44-134
Nikss написа:Наистина в Русе и в ГО техниката се пази и цени страшно много. :) 8)
За да се влоши състоянието на някоя техника тя трябва да се експлоатира. За покриване на дневният график за движение на влаковете на депо Русе са необходими 5 електровоза а останалите единственото което остава е да се лъскат и мият. Същото е положението и в депо Горна. В София и Пловдив локомотивите се използват по предназначение, и са постоянно в движение. Едно е всеки ден или през ден локомотивите да се прибират в депо, а друго е да не влизат в депо по 4-5 дни.

Re: 44091/44093

Публикувано на: Пет Мар 28, 2008 10:32 pm
от 44142
HIN4O написа:какво ще кажите за тези локомотиви които са правени в депо Русе те са много като номера 44067/44068/44091/44093[/list]
44067 запалена по 5-та и подарена на Русе да си я оправят. Малко е сделана но върви.
44068 когато я взеха русенци от депо СФ беше перфектна, после си я удариха и възтановиха. За нея нямам наблюдения.
44091 беше отлична машина но ще видим след ремонта какво ще излезе.
44093 беше в изолация в бившето депо ПД. Когато русенци почнаха да идват към СФ я взеха и си я възтановиха. После я удариха и пак си я възтановиха. За сега е добър лок.
Както каза колегата 44134 в ПО и СФ лок нямат време за почивка. Постоянно са в движение.

Публикувано на: Пет Мар 28, 2008 10:34 pm
от 44.123
И това го има.

Публикувано на: Пет Мар 28, 2008 10:46 pm
от rexkos
Русенските машини почиват много, НО само ако са "у дома". Завъртят ли се по София, направо свят им се завива.
През нощта русенска машина кара влак 383 до София, след което уж е на почивка в депо СФ чааак до 4627. В действителност през деня тя се ползва от софиянци. С нея катерят товарачки към Драгоман или пък я юркат до Кулата. През изминалата зима неколкократно 10206/10207/10113/10116 се караха от лок. на 383/4627. Направо свят им се завиваше. От влак, на влак... :)

Публикувано на: Пет Мар 28, 2008 10:46 pm
от lok43r
44 068 и 44 139 са отлични локомотови. Перфектни във всяко отношение - техническо състояние, условия на работа, плътни кабини, стегната механика, инвентар в пълна наличност...

Публикувано на: Пет Мар 28, 2008 10:48 pm
от lok43r
rexkos написа:Русенските машини почиват много, НО само ако са "у дома". Завъртят ли се по София, направо свят им се завива.
През нощта русенска машина кара влак 383 до София, след което уж е на почивка в депо СФ чааак до 4627. В действителност през деня тя се ползва от софиянци. С нея катерят товарачки към Драгоман или пък я юркат до Кулата. През изминалата зима неколкократно 10206/10207/10113/10116 се караха от лок. на 383/4627. Направо свят им се завиваше. От влак, на влак... :)
От влак на влак ама като отиде в Русе веднага и се прави ЕП по всички изисквания. А и обвръзката е нарочно така направена за да се ползва машината в Сф иначе щеше да е 383/4613 и 4612/4627.

Публикувано на: Пет Мар 28, 2008 11:04 pm
от 44142
Вчера вечерта 45158 най сетне е пристигнал в депо ДЦА за боя.