Страница 12 от 23

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 5:41 am
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Отделно във Ва на оградка стоят 4-5 ДМВ. :D :lol: :?
Една удряна, една с късо в ел. веригите на пулта, две за бандажи и една с проблеми в дизеловия двигател - така бяха май.

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 11:05 am
от VESO
lok45111 написа:.....
Една удряна...
Това е 019+020.Тя стои от много време там и вече надмина "престоят" на 021+022 , която я пуснаха.Сега остава и тази да тръгне.

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 12:39 pm
от БДЖ
------------------

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 5:26 pm
от VESO
От кога костенските влакове са с ДМВ? Последно бяха с 32-00-ки. :shock:

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 5:27 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:От кога костенските влакове са с ДМВ? Последно бяха с 32-00-ки. :shock:
И аз не знам такова нещо. Освен да са "прогонвали" някое ДМВ от ГПР. В София май минаха вече две мотриси такъв ремонт.

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 7:27 pm
от 43.309
Няма такова нещо, от 2-3 седмици при мен всичко е 30/31.ДМВ не е било никога на костенските влакове.

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 7:29 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:Няма такова нещо, от 2-3 седмици при мен всичко е 30/31.ДМВ не е било никога на костенските влакове.
Някой се е объркал значи. Иначе имаше един случай с дизелова мотриса да се кара ПВ за Лакатник, но беше отдавна.

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 8:14 pm
от VESO
Обедният влак до Драгоман беше с 10-00-ка , когато с теб , Наско и Сашо ходихме , даже бяха 2 мотриси.Сега не знам с какво е , не съм го виждал от доста време.

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 8:15 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Обедният влак до Драгоман беше с 10-00-ка , когато с теб , Наско и Сашо ходихме , даже бяха 2 мотриси.Сега не знам с какво е , не съм го виждал от доста време.
С ЕМВ 30/31 трябва да си е вече. Сега изписаха доста машини от ревизии, та тъй, че недостига трябва да спре да се усеща.

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 8:24 pm
от rexkos
lok45111 написа:
С ЕМВ 30/31 трябва да си е вече. Сега изписаха доста машини от ревизии, та тъй, че недостига трябва да спре да се усеща.
От влизането в сила на сегашното разписание влак 10206/10207 (ex 10208/10209) се обслужва от ЕМВ 30/31. Обаче 10208/10209 (ex 10210/10211) e с две бройки ДМВ 10, обслужвани от кюстендилски локомотивни бригади. Преди да обслужи въпросния чифт, същите мотриса и лок. бригада ходи до Банкя с 13208/13207.

Публикувано на: Пон Авг 24, 2009 9:35 am
от БДЖ
Имам въпрос. Защо влак 13208 се обслужва от 2ХДМВ Дезиро, като спокойно може да се пусне четирисекционно дезиро или 32-ка ? Винаги съм се чудел, защо не се пуска ЕМВ и ДМВ да ходи там, където наистина трябва.

Публикувано на: Пон Авг 24, 2009 9:38 am
от Mario Evstatiev
БДЖ написа:Имам въпрос. Защо влак 13208 се обслужва от 2ХДМВ Дезиро, като спокойно може да се пусне четирисекционно дезиро или 32-ка ? Винаги съм се чудел, защо не се пуска ЕМВ и ДМВ да ходи там, където наистина трябва.
Съгласно ПКВ, влакове 13028/207 и 10210/211 се обслужват от ДВ 10, пристигащи от Кюстендил. Заедно с локомотивните и превозни бригади, двойката ДМВ обслужва тези два чифта влакове и следобяда се връща към Кюстендил. Има две вероятни причини това да е заложено така:

1. С цел оптимизиране работното време на лок. и превозни бригади, които при други обстоятелства няма да успеят ад направят нормата за месеца;

2. С цел по - рационално използване на ДМВ, коите иначе трябва да седят от сутринта до вечерта свободни;

Освен това не на последно място, когато е правен ПКВ, ЕМВ 30/31 още не бяха пуснати в експлоатация.

Публикувано на: Пон Авг 24, 2009 9:46 am
от bdz46
Когато е правен ПКВ, 30/31 отдавна бяха пуснати.

Публикувано на: Пон Авг 24, 2009 11:16 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Когато е правен ПКВ, 30/31 отдавна бяха пуснати.
Всъщност да, но явно не е променяно от 2007/2008 г.

Въпроса е защо ДМВ 10 карат тези влакове. Има ли някакво обяснение на този казус, защото дефакто при пускането на всички 17 ЕМВ "Дезиро", няма да има проблем влаковете да се покриват от тях. Разхода на нафта е излишен при това положение.

Публикувано на: Пон Авг 24, 2009 11:30 am
от NiGhtPiSH
Вместо да ги пускат по тъпи влакове в електрифицирани участъци да вземат да ги пускат по Каспичан-Нови Пазар, Шумен-Велики Преслав :evil: