Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 5:41 am
Една удряна, една с късо в ел. веригите на пулта, две за бандажи и една с проблеми в дизеловия двигател - така бяха май.Nikss написа:Отделно във Ва на оградка стоят 4-5 ДМВ.![]()
![]()
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Една удряна, една с късо в ел. веригите на пулта, две за бандажи и една с проблеми в дизеловия двигател - така бяха май.Nikss написа:Отделно във Ва на оградка стоят 4-5 ДМВ.![]()
![]()
Това е 019+020.Тя стои от много време там и вече надмина "престоят" на 021+022 , която я пуснаха.Сега остава и тази да тръгне.lok45111 написа:.....
Една удряна...
И аз не знам такова нещо. Освен да са "прогонвали" някое ДМВ от ГПР. В София май минаха вече две мотриси такъв ремонт.VESO написа:От кога костенските влакове са с ДМВ? Последно бяха с 32-00-ки.
Някой се е объркал значи. Иначе имаше един случай с дизелова мотриса да се кара ПВ за Лакатник, но беше отдавна.43.309 написа:Няма такова нещо, от 2-3 седмици при мен всичко е 30/31.ДМВ не е било никога на костенските влакове.
С ЕМВ 30/31 трябва да си е вече. Сега изписаха доста машини от ревизии, та тъй, че недостига трябва да спре да се усеща.VESO написа:Обедният влак до Драгоман беше с 10-00-ка , когато с теб , Наско и Сашо ходихме , даже бяха 2 мотриси.Сега не знам с какво е , не съм го виждал от доста време.
От влизането в сила на сегашното разписание влак 10206/10207 (ex 10208/10209) се обслужва от ЕМВ 30/31. Обаче 10208/10209 (ex 10210/10211) e с две бройки ДМВ 10, обслужвани от кюстендилски локомотивни бригади. Преди да обслужи въпросния чифт, същите мотриса и лок. бригада ходи до Банкя с 13208/13207.lok45111 написа:
С ЕМВ 30/31 трябва да си е вече. Сега изписаха доста машини от ревизии, та тъй, че недостига трябва да спре да се усеща.
Съгласно ПКВ, влакове 13028/207 и 10210/211 се обслужват от ДВ 10, пристигащи от Кюстендил. Заедно с локомотивните и превозни бригади, двойката ДМВ обслужва тези два чифта влакове и следобяда се връща към Кюстендил. Има две вероятни причини това да е заложено така:БДЖ написа:Имам въпрос. Защо влак 13208 се обслужва от 2ХДМВ Дезиро, като спокойно може да се пусне четирисекционно дезиро или 32-ка ? Винаги съм се чудел, защо не се пуска ЕМВ и ДМВ да ходи там, където наистина трябва.
Всъщност да, но явно не е променяно от 2007/2008 г.bdz46 написа:Когато е правен ПКВ, 30/31 отдавна бяха пуснати.