Страница 12 от 33
Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 11:35 pm
от Vancho
Оправят едно, развалят друго

Тъй тъй са тръгнали. Що не закачат на 2626 и от Видин, Лом на Мездра, от Свищов на Левски и от Черквица на Плевен

Румънския модел да приложат. 40112 категорично е най-пълният влак ГО-Р .... и за 4646 има, но той е само от Полски до Русе ПВ... а 40112 стабилно навсякъде. По-добре да спрат 40114 вместо 40112 ...

Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 11:39 pm
от RAILWAYSTATION
Според мен е много голяма разликата в разписанието на 2636-2637 и 2626-2627, за да прикачат вагон. 2636-2637 прави много удобни връзки, а и в такъв случай какво ще стане със силистренските вагони. Преди години от Силистра събираха подписка да не се спира този влак!!!
Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 11:43 pm
от todor plamenov
Явно идеята е,че на Повеляново се прикачва добричката група,а на Каспичан ще се прикачва сислистренската,само че не както досега на 2636,а вече на 2626. Последното предполагам означава да има размествания в часовете на тръгване, защото при това положение 2626 ще загуби доста време в престои на Повеляново, Каспичан и Горна Оряховица, а ще трябва и да поеме някои от спиранията на 2636.
Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 11:58 pm
от Vancho
То най-разумното би било Силистренската да идва към Русе и да се закача към 4627 че барем заприличал на нещо този влак ...

Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 12:15 am
от 42 072.9
Ако ще се движи този влак, трябва да върнат купейните вагони и задължително още един спален или кушет. Да се измисли друг вариант за вагоните от Силистра, тъй като престоите на 2637/6 са умопомрачаващи. Престъпление е над 9часа за пътника да е в безкупеен вагон...
Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 12:38 am
от VESO
Понеже скоро не съм пътувал до Добрич , се чудя пътниците в 2637 как се събират в единствения вагон.Вторият е първокласен , а трети е спалния.Преди години влакът изглеждаше по
този начин.Забележете - изцяло първокласен вагон няма , а е смесен "АВ".Фургонът може и да е излишен , но поне да пуснат два второкласни купейни вагона.Късмет , че са оставили спалния , явно има доста хора , които го ползват.
Аз се чудя на едно нещо - не може ли часът на 2627 да се измести по - късно , да отпаднат спиранията на керемидките до Лакатник и на Горна Оряховица не както е сега , а да изчаква 4646 , като дава възможност и хората от горския да отиват в посока Търговище - Шумен и Каспичан.Отделно от това , нощният за Варна ще вози дир. вагон за Русе , който да се прикача на Горна.Ако се нагласи разписанието на 4646 в малко по - ранен час за връзката , 2627 няма да бъде задържан много.
По отношение на бездействащите вагони - ами композицията на 2637 / 2636 не стои ли цял ден в Кардам?Ами на 9636 / 9637 в Силистра? За първия влак може да се приложи следната
рационализация , която бях предложил.Предимствата:
1. вагоните няма да бездействат цял ден , а ще се използват пълноценно.
2. 2612 и 2613 спокойно могат да останат с 4-те вагона с направление София - Варна.
3. ще се създаде удобна директна дневна връзка между столицата и тази част на Североизточна България.
Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 12:46 am
от Saruman
Весо 4646, няма да го има. Аз преглагам нещо доста добро: 4627 вагона му е директен за 2626; вечерта същият да се закача на 2627 и за ГО, там са разкача и заминава за Русе като ПВ. Същият този вагон заминава от Русе за Каспичан на 90101. Вечерта 90106 и от там пак на 4627.
Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 1:56 am
от VESO
А по отношение на моето предложение , съдържащо се във втората част на мнението ми?
Мисля , че всички предпоставки , за които съм споменал са изпълнени.
Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 7:14 am
от vlak022
Няма как да дам файл,не съм вътре в системата,но имам доста силни хора които ми дават информация.Аз още нямам вяра на всичко що е последно в този график.А това че новия график да влиза от 1 декември направо ........дали е възможно? Ето сега разбрах за ЕМВ да ходи до Русе и да връща 40115.Кой влак ще ходи ...предполагам този на мястото на 4646.ЕМВ в Русе откога е нямало да обслужва пътници.
Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 8:19 am
от todor plamenov
Весо, в последния файл, който ни беше предоставен за разглеждане ( и който не знам в каква степен се ползва с актуалност) беше предвидено 2627 да не спира на селищата в дефилето, тъй като в 22:35 от ЦГ София заминава КПВ 20225 София - Лакатник. Сега дали при това положение, обаче с тоталното орязване на влакове ще има подобен вариант не е ясно. Моето лично мнение е,че само с нощен 2626 по втора линия ще бъде много трудно нощното обслужване. Можеше да направят някакъв компромис с 2636.
Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 1:09 pm
от Vancho
ЕМВ в Русе това вече е любопитно

Но 40115 не е празен Самуил-Русе... Хората по 9-та съвсем ги откъсват от света

Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 2:33 pm
от VESO
Чета по - горните мнения и имам питане. Ясно е , че на 1385 вагон за вътрешно съобщение не е нужен , пътниците спокойно могат да ползват седящия București Nord - София.Въпросът ми е - на 1384 нужен ли е втори седящ вагон , който да пътува между София и Русе?
Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 3:50 pm
от Vancho
София-Плевен - да, нататък - не... А 461 има нужда в някои дни от повечко вагони, но не всеки ден. Сега като има и румънска 80-ка работата спи
Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 5:10 pm
от RAILWAYSTATION
Няма смисъл на 2626-2627 да се прикачат вагони за Добрич, защото и без това си прави връзка с пътническия Варна-Кардам.
Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 5:11 pm
от Vancho

Глупости

Пълни глупости. Ако се върнат купейните вагони ще има предостатъчно пътниците за 2636/2637

В момента е пълен само 2636 особено първата класа е заета напълно
