Страница 12 от 13
Публикувано на: Вто Юли 05, 2011 8:06 pm
от VESO
Вместо да пуснат по един и на 3636 / 3637....
Публикувано на: Вто Юли 05, 2011 8:49 pm
от mutagen
И аз така викам,но...вървят си без спален отдавна,само с 5 седящи вагона...
Публикувано на: Вто Юли 05, 2011 8:57 pm
от VESO
Населеността в 3637 каква е? Със сигурност не е като в 2627 , но поне би следвало малко да се е повишила.
8636 / 8637 изглежда , че и това лято ще са без спални вагони.

Публикувано на: Вто Юли 05, 2011 9:00 pm
от mutagen
Ами не съм пътувал скоро с него,но когато ползвах в началото на май 8627 от Сф до Бс,видях на съседния коловоз 3637,беше над 50% населен,но предполагам,че сега в разгара на сезона ще да е пълен отвсякъде!!!О,че 8636/8637 май от мноого време са без спален,тътрят се 4-те 47-мици и това е!!!
Публикувано на: Вто Юли 05, 2011 9:10 pm
от VESO
Понякога на 8636 / 8637 слагат и едно второкласно exDB за красота.

Публикувано на: Вто Юли 05, 2011 9:17 pm
от SaiLeR
VESO написа:Понякога на 8636 / 8637 слагат и едно второкласно exDB за красота.

Мда, като се прибирах с него в събота вечер имаше едно

Публикувано на: Вто Юли 05, 2011 9:30 pm
от mutagen
От време на време да,мярка се и такъв вагон,за цвят:)В събота видях 9620,чиято композиция е от 8637,нямаше 43-ка,бяха 4 броя 47-мици,вкл.и 1-класната:)Начело 43310:)
Публикувано на: Съб Яну 07, 2012 1:40 pm
от Mario Evstatiev
На новите(стари) спални вагони серия 71-76 лека по лека са започнали да им "таковат мамата". Снощи пътувах с такъв вагон на 8626 и установих, че хладилниците в мини-кухнята не работят отдавна, микровълновите печки са проимали крака, ОТКРАДНАТ е и душът, стои му само батерията, която е изолирана, дефакто душ-кабината я има само за да се каже, че я има. В допълнение на това, като добавим и уникалната тесноча на спалните кабини, просто за какво говорим. Във вагона, въпреки, че уж не можело да се пуши защото имало ПИИ, повярвайте ми, смърдеше на цигари, което ме навява на мисълта, че тази ПИИ или е пипната от нашенец, или е тотално изолирана "за да не пречи". Въобще пълна дивотия, типично по български.
Не ми се мисли, какво ще се случи с новите вагони, които ще дойдат от м. Май тази година. Май преди вагоните трябва да сменим и пътниците и шафнерите.
Публикувано на: Съб Яну 07, 2012 2:14 pm
от VESO
Да напомня - от "новите" вагони , които дойдоха у нас и направиха първото пробно пътуване на 18-ти май 2009 г. , в редовна експлоатация бяха общо 13 броя - от серия 71 ("WLABmz") с номера от 001 до 004 и от серия 76 ("WLABmh") номера от 001 до 009.Някъде от юни месец с. г. на вторите премахнаха буквата "h" в означението , а на другите не знам дали след като им е оставено "z"-то имат вакуумна тоалетна.Добре че поне шумните климатици бяха оправени.В момента в редовна експлоатация да са няколко от тях ( 6 в движение на нощните влакове и някои за резерва).
Публикувано на: Съб Яну 07, 2012 2:16 pm
от bdz46
Засичал съм такъв вагон и на МБВ 490, ама е по-скоро изключение.
А точно за там трябва също такъв, че 80-ките са трагични.
Публикувано на: Съб Яну 07, 2012 2:29 pm
от VESO
Редовна гледка и на международния 491 / 492 бе
тази , но в последно време вагоните са само два - седящия за вътрешно съобщение Свиленград - София и спалният , който е турски.Явно са преценили , че един спален стига.
Публикувано на: Съб Яну 07, 2012 2:32 pm
от bdz46
Говоря за 490/491 - спалния за Будапеща (който беше до Виена).
Публикувано на: Съб Яну 07, 2012 2:34 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Редовна гледка и на международния 491 / 492 бе
тази , но в последно време вагоните са само два - седящия за вътрешно съобщение Свиленград - София и спалният , който е турски.Явно са преценили , че един спален стига.
Спални вагони на БДЖ вече няма в международно съобщение. Информацията ми е достоверна. Мотивите на новото ръководство на БДЖ са, че много големи били разходите за вагона и командировките на обслужващия персонал - шафнерите.
Публикувано на: Нед Яну 08, 2012 12:52 pm
от Vancho
Ясна работата. Значи скоро да очакваме и вагончето София Букурещ да бъде клъцнато.. То там и без туй пътуват само гратисчии ...

Публикувано на: Нед Яну 08, 2012 2:06 pm
от VESO
Само за сравнение седящ вагон за Istanbul Sirkeci няма от години.Първо до там ходеше сръбски вагон с
такъв интериор , след това пускаха наша 50-ка , накрая спряха и нея.Турците също не прикачат седящ вагон след Kapikule с мотива , че влакът е нощен и не му трябва , така че единствените вагони , пресичащи границата са спалните.