
Администратор
На новите(стари) спални вагони серия 71-76 лека по лека са започнали да им "таковат мамата". Снощи пътувах с такъв вагон на 8626 и установих, че хладилниците в мини-кухнята не работят отдавна, микровълновите печки са проимали крака, ОТКРАДНАТ е и душът, стои му само батерията, която е изолирана, дефакто душ-кабината я има само за да се каже, че я има. В допълнение на това, като добавим и уникалната тесноча на спалните кабини, просто за какво говорим. Във вагона, въпреки, че уж не можело да се пуши защото имало ПИИ, повярвайте ми, смърдеше на цигари, което ме навява на мисълта, че тази ПИИ или е пипната от нашенец, или е тотално изолирана "за да не пречи". Въобще пълна дивотия, типично по български.
Не ми се мисли, какво ще се случи с новите вагони, които ще дойдат от м. Май тази година. Май преди вагоните трябва да сменим и пътниците и шафнерите.
Не ми се мисли, какво ще се случи с новите вагони, които ще дойдат от м. Май тази година. Май преди вагоните трябва да сменим и пътниците и шафнерите.
64.19
Да напомня - от "новите" вагони , които дойдоха у нас и направиха първото пробно пътуване на 18-ти май 2009 г. , в редовна експлоатация бяха общо 13 броя - от серия 71 ("WLABmz") с номера от 001 до 004 и от серия 76 ("WLABmh") номера от 001 до 009.Някъде от юни месец с. г. на вторите премахнаха буквата "h" в означението , а на другите не знам дали след като им е оставено "z"-то имат вакуумна тоалетна.Добре че поне шумните климатици бяха оправени.В момента в редовна експлоатация да са няколко от тях ( 6 в движение на нощните влакове и някои за резерва).
Редовна гледка и на международния 491 / 492 бе тази , но в последно време вагоните са само два - седящия за вътрешно съобщение Свиленград - София и спалният , който е турски.Явно са преценили , че един спален стига.

Администратор
Спални вагони на БДЖ вече няма в международно съобщение. Информацията ми е достоверна. Мотивите на новото ръководство на БДЖ са, че много големи били разходите за вагона и командировките на обслужващия персонал - шафнерите.VESO написа:Редовна гледка и на международния 491 / 492 бе тази , но в последно време вагоните са само два - седящия за вътрешно съобщение Свиленград - София и спалният , който е турски.Явно са преценили , че един спален стига.
64.19
Само за сравнение седящ вагон за Istanbul Sirkeci няма от години.Първо до там ходеше сръбски вагон с такъв интериор , след това пускаха наша 50-ка , накрая спряха и нея.Турците също не прикачат седящ вагон след Kapikule с мотива , че влакът е нощен и не му трябва , така че единствените вагони , пресичащи границата са спалните.
Информация
Модератори