
44 109 работи в Мездра. Вчера беше на БВ 7622.
45 190 също. Вчера обслужваше ПВ 70103.
44 198 вчера я засякох на Мит с 2 вагона - единия беше червен с квадратни прозорци (заприлича ми на вагон от пожарен влак), а другия беше бял, приличаше по форма на зърновоз
44 125 е в София, вчера беше на 2610.
45 190 също. Вчера обслужваше ПВ 70103.
44 198 вчера я засякох на Мит с 2 вагона - единия беше червен с квадратни прозорци (заприлича ми на вагон от пожарен влак), а другия беше бял, приличаше по форма на зърновоз
44 125 е в София, вчера беше на 2610.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Вагон-лабораторията има допулнително монтирана още една кука която е подвижна и при изпитания вагоните или локомотивите се закачат с нея , при достигане на съответната скорост тя откача дърпаното возило и то зпочва да спира от задействалата му автоматична спирачка , през това време локомотивът и лабораторията продължават нормално движението си напред тъй като техните спирачки не сработват ( изолирани са спрямо тази на изпитваното возило ).
След като откаченото возило спре , спират и лока с вагона и връщайки се назад се определя спирачния път реализиран от изпитваното возило, доста е интересно .
Преди години при изпитване на пътн.вагони В-84(сегашните 74-ки) в тях е имало персонал който е седял и съобщавал когато вагона спре , но един път доколкото са ми казвали след като го откачили вагона не е започнал да спира и замалко да се удари в лабораторията и локомотива и оттогава при изпитване на пътн.вагони в тях няма хора.
След като откаченото возило спре , спират и лока с вагона и връщайки се назад се определя спирачния път реализиран от изпитваното возило, доста е интересно .
Преди години при изпитване на пътн.вагони В-84(сегашните 74-ки) в тях е имало персонал който е седял и съобщавал когато вагона спре , но един път доколкото са ми казвали след като го откачили вагона не е започнал да спира и замалко да се удари в лабораторията и локомотива и оттогава при изпитване на пътн.вагони в тях няма хора.
Има хора във вагоните когато се изпитват !Ето за доказателство дряновска 44-ка http://www.vbox7.com/play:5668ce97
plastikat написа:Има хора във вагоните когато се изпитват !Ето за доказателство дряновска 44-ка http://www.vbox7.com/play:5668ce97
този е бил папрак (нелегално там)

значи пак крадат и се представят, че те са авторите на клипа
Вагонът е сегашния 61 52 84 44 001 - 8 , излязъл от "Интерком" - Дряново , а начело на изпитателния влак е 46211-9.След локомотива има два такива вагона от серия 60 ("Dm") - предполагам изпитателни и накрая е 44-ката (тогава още 63-ка).
bobara_e_tuk , това е нормално в наше време , но всеки може да си има различни причини.Аз например имам блокиран акаунт във vbox-a и затова пращам клиповете на приятелката ми с всички описания и тя ги качва от нейния профил.Но това не значи , че тя ги краде.Иначе масово се "крадат" снимки без да се пита и се ползват в разни клипове.Наско така беше изпищял по едно време.
bobara_e_tuk , това е нормално в наше време , но всеки може да си има различни причини.Аз например имам блокиран акаунт във vbox-a и затова пращам клиповете на приятелката ми с всички описания и тя ги качва от нейния профил.Но това не значи , че тя ги краде.Иначе масово се "крадат" снимки без да се пита и се ползват в разни клипове.Наско така беше изпищял по едно време.
Днес мернах на 3622 скоро боядисана щкода със жълта линия над страничните "решетки" (не знам как точно се казват) и със прясно боядисани плугове ,единствено покрива не беше боядисан ,та мисълта ми е ,коя е тази машина ? П.С. Знам че основно на варненски машини слагат жълти линии и затова се зачудих бая 

Информация
Модератори