Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44 109 работи в Мездра. Вчера беше на БВ 7622.
45 190 също. Вчера обслужваше ПВ 70103.
44 198 вчера я засякох на Мит с 2 вагона - единия беше червен с квадратни прозорци (заприлича ми на вагон от пожарен влак), а другия беше бял, приличаше по форма на зърновоз
44 125 е в София, вчера беше на 2610.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

44 198 си работи в Сф. Взимат лабораторията и зърновозите от Ил и правят скоростни изпитания Мит - Рм.
Няколко часа прозорец и обикалят напред-назад из междугарието със 130 км/ч.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

А каква е целта на занятието :?:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Зърновозите са нови и трябва да се пробват с максималната им скорост. Правят се измервания на качеството на хода и на спирачния път, а от там се получава и наличната спирачна маса.
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

Можеш ли да дадеш информация как точно става късането на вагона при тези спирачни проби?
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Вагон-лабораторията има допулнително монтирана още една кука която е подвижна и при изпитания вагоните или локомотивите се закачат с нея , при достигане на съответната скорост тя откача дърпаното возило и то зпочва да спира от задействалата му автоматична спирачка , през това време локомотивът и лабораторията продължават нормално движението си напред тъй като техните спирачки не сработват ( изолирани са спрямо тази на изпитваното возило ).
След като откаченото возило спре , спират и лока с вагона и връщайки се назад се определя спирачния път реализиран от изпитваното возило, доста е интересно .
Преди години при изпитване на пътн.вагони В-84(сегашните 74-ки) в тях е имало персонал който е седял и съобщавал когато вагона спре , но един път доколкото са ми казвали след като го откачили вагона не е започнал да спира и замалко да се удари в лабораторията и локомотива и оттогава при изпитване на пътн.вагони в тях няма хора.
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Има хора във вагоните когато се изпитват !Ето за доказателство дряновска 44-ка http://www.vbox7.com/play:5668ce97
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

plastikat написа:Има хора във вагоните когато се изпитват !Ето за доказателство дряновска 44-ка http://www.vbox7.com/play:5668ce97

този е бил папрак (нелегално там) :lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Клипът е правен от един от работниците , участвали в изпитанията.И между другото , не е този , който е качил клипа. 8)
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

значи пак крадат и се представят, че те са авторите на клипа
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Прави впечатление, че вагонът задържа преди разкачването на ръкавите, явно от кранмашиниста в лабораторията.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Вагонът е сегашния 61 52 84 44 001 - 8 , излязъл от "Интерком" - Дряново , а начело на изпитателния влак е 46211-9.След локомотива има два такива вагона от серия 60 ("Dm") - предполагам изпитателни и накрая е 44-ката (тогава още 63-ка).

bobara_e_tuk , това е нормално в наше време , но всеки може да си има различни причини.Аз например имам блокиран акаунт във vbox-a и затова пращам клиповете на приятелката ми с всички описания и тя ги качва от нейния профил.Но това не значи , че тя ги краде.Иначе масово се "крадат" снимки без да се пита и се ползват в разни клипове.Наско така беше изпищял по едно време.
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Днес мернах на 3622 скоро боядисана щкода със жълта линия над страничните "решетки" (не знам как точно се казват) и със прясно боядисани плугове ,единствено покрива не беше боядисан ,та мисълта ми е ,коя е тази машина ? П.С. Знам че основно на варненски машини слагат жълти линии и затова се зачудих бая :roll:
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

Днес 44-094 беше на 8611 (на време) и може после да са я врътнали на 3622 и да е била тя.
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Слънчевия бряг е бил без 46-ца :shock:
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация