Страница 12 от 16
Re: локомотив серия 55
Публикувано на: Пон Дек 06, 2010 9:33 pm
от 07
mitak07020 написа:Имам нужда от чертежи на дизеловия локомотив серия 55
Обърни се къ завода в румъния

Всичките чертежи са повече от кашон............. или кажи какво точно ти трябва и за какво ти трябва
Публикувано на: Сря Дек 15, 2010 8:41 pm
от 44.123
Холцим - Експрес Сервиз / Бели Извор.
55.123
55.222 /КР/
55.235
55.239
Публикувано на: Пет Дек 17, 2010 10:14 am
от Mario Evstatiev
Мелничарската 55 228 упорито се опитва да вгочава и без това вгорчения ми живот. След като масленото налягане на ДД прогресивно пада при наличие на достатъчно масло в картера, вчера думна и резистора на комбинираната помпа по нагоряла ел. връзка, която днес ще се възстановява. Май много по-скоро от Май 2011 ще бъде спряна с протокол за един МПР, на който ще се обърне сериозно внимание на доста слаби места, които наблюдавам в експлоатацията на машината.
Публикувано на: Пет Дек 17, 2010 4:04 pm
от 07
При износени опорни и мотовилкови лагери, или лагери на разпределителен вал и в масло да я удавиш пак няма да вдигне налягане
Публикувано на: Пет Дек 17, 2010 10:08 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:По темата - в
това мое мнение съм добавил локомотивът 55-37 , собственост на мини "Перник" ,
снимка на който попаднах в Интернет.
Аз пък днес го засекох два пъти на живо - първият път се разменихме на стрелката за депото на МОВ за да отиде да извади ЕЛ2-151 от халето, а после го видях в гарата, където го заснех.

Публикувано на: Чет Дек 30, 2010 6:27 pm
от VESO
По темата - днес в депо Пловдив попаднах на машина от серията , която я нямам в списъка на частните.Липсваха всякакви отличителни знаци по нея , отличаваше се мястото , където някога е била табелата с надпис "БДЖ".Локомотивът има номер 55259-6 и ще се радвам някой да ми помогне със собственика.Снимки на машината:
-
от едната страна , където няма табела;
-
от другата страна;
-
номерът и герба.
Маневрени дизелови локомотиви | Shunting diesel locomotives
Публикувано на: Чет Дек 30, 2010 10:16 pm
от choveka_vlak
Бе собственост на МДК-Пирдоп, сега е собственост на един чужденец който не може да вземе решение какво да я прави. 52-243 също бе негова но я продаде за скрап.
Публикувано на: Нед Фев 13, 2011 11:47 pm
от VESO
Актуални снимки от днес на два локомотива от серията:
55014-5 на гара Карнобат;
55029-3 в депо Ямбол.
Публикувано на: Пон Фев 14, 2011 6:27 am
от Mario Evstatiev
И двете са софийски машини, пратени в Бургас.
Публикувано на: Сря Мар 02, 2011 1:10 pm
от NiGhtPiSH
Кои и колко машини са със автосцепка СА-3 и на широко междурелсие?
Публикувано на: Сря Мар 02, 2011 1:21 pm
от disell
55.087--55.130---55.163
Публикувано на: Сря Мар 02, 2011 1:55 pm
от VESO
Т.е. почти всички , работещи във фериботния комплекс - Варна.
Публикувано на: Сря Мар 02, 2011 1:57 pm
от Saruman
Искате да кажете, че в България има малко междурелсие 1520 мм?
Публикувано на: Сря Мар 02, 2011 1:59 pm
от bdz46
Да. Фериботите са с руско междурелсие, съответно и половината комплекс във Варна е с такова.
Публикувано на: Сря Мар 02, 2011 3:16 pm
от 07
NiGhtPiSH написа:Кои и колко машини са със автосцепка СА-3 и на широко междурелсие?
Автосцепка несъм видял, има 3-4 комплекта талиги за 1520 мм, могат да се монтират на всяка 55ца... монтажа става на самия фериботен комплекс, до там машините си отиват с нормалните талиги, монтират им "широки", нормалните се слагат на машината която до тогава е била със широки и последната се прибира към депото...