Обърни се къ завода в румънияmitak07020 написа:Имам нужда от чертежи на дизеловия локомотив серия 55
Акредитиран фотограф
Администратор
Мелничарската 55 228 упорито се опитва да вгочава и без това вгорчения ми живот. След като масленото налягане на ДД прогресивно пада при наличие на достатъчно масло в картера, вчера думна и резистора на комбинираната помпа по нагоряла ел. връзка, която днес ще се възстановява. Май много по-скоро от Май 2011 ще бъде спряна с протокол за един МПР, на който ще се обърне сериозно внимание на доста слаби места, които наблюдавам в експлоатацията на машината.
Администратор
Аз пък днес го засекох два пъти на живо - първият път се разменихме на стрелката за депото на МОВ за да отиде да извади ЕЛ2-151 от халето, а после го видях в гарата, където го заснех.

По темата - днес в депо Пловдив попаднах на машина от серията , която я нямам в списъка на частните.Липсваха всякакви отличителни знаци по нея , отличаваше се мястото , където някога е била табелата с надпис "БДЖ".Локомотивът има номер 55259-6 и ще се радвам някой да ми помогне със собственика.Снимки на машината:
- от едната страна , където няма табела;
- от другата страна;
- номерът и герба.
- от едната страна , където няма табела;
- от другата страна;
- номерът и герба.
Глобален модератор
Бе собственост на МДК-Пирдоп, сега е собственост на един чужденец който не може да вземе решение какво да я прави. 52-243 също бе негова но я продаде за скрап.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Администратор
Автосцепка несъм видял, има 3-4 комплекта талиги за 1520 мм, могат да се монтират на всяка 55ца... монтажа става на самия фериботен комплекс, до там машините си отиват с нормалните талиги, монтират им "широки", нормалните се слагат на машината която до тогава е била със широки и последната се прибира към депото...NiGhtPiSH написа:Кои и колко машини са със автосцепка СА-3 и на широко междурелсие?
Информация
Модератори