
Акредитиран фотограф


Мечтата на някои железничари е на път да се сбъдне - депо Пд е пред закриване. От 01.08.2011г. ремонта на локомотиви на практика спря.
След официалната среща на персонала с г-н Недев се разбра, че думата "части" е мръсна дума и не трябва да се употребява за в бъдеще.
Крановете в голямото хале няма да се пускат в експлоатация отново след спирането им от ГД ИДТН. Всички отпуска до второ нареждане.
Пд си отива!
Спете спокойно, деца!
След официалната среща на персонала с г-н Недев се разбра, че думата "части" е мръсна дума и не трябва да се употребява за в бъдеще.
Крановете в голямото хале няма да се пускат в експлоатация отново след спирането им от ГД ИДТН. Всички отпуска до второ нареждане.
Пд си отива!
Спете спокойно, деца!

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Акредитиран фотограф

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Била е скоростна проба ...




Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

От къде на къде в Подуяне? Където й правят ремонт да си й направят RFT-то. Какъв е този ремонт, при който се изписва без RFT и после всяка кочина се довършва в Пд? Явно става въпрос за фиктивен ремонт.45-170 написа:след като я изпишат ще влиза в подуене за RFT и тогава вече ще печели на 2637 ако още ние ги караме
Ако в Руси не поправят радиостанции то в Мездра го правят. Локомотива е техен и би трябвало да си оправят радиостанцията.
Ако пък е с орязани кабели на RFT в Пд кабели вече няма. Тоест има на локомотивите в движение и на някои, които са в халето замразен ремонт - 44-144, 44-140, 45-156, 45-152.
За пореден път се доказва, че депо Пд обира всички негативи, а върши мръсната и тежката работа на други господа.
Пример е 43-531 - кочина в буквалния смисъл на думата. Влиза УЖ за повреден УБ тип "МУСАТ". Да ама не. Оказва се , че номера с влизането уж за повреден УБ е стар изтъркан пе**раски номер на някои отговорни другари за да замажат некадърността си. Проблема с УБ на 34-531 е, че някой някога е правил преобразуване на система "АЛНИКО" в тип "МУСАТ" и като стар пе**раски обичай са направили едно голямо и миризливо АКО, но за него АКО са взели парички. Съответно локомотива е пътувал с изолиран УБ по разни депа (няма да споменавам имена) до тогава, докато локомотивни бригади от Сф не го вкарват за УБ. Сменя се УБ, но проблема не е в УБ, а в инсталацията на УБ. И по стар пе**раски обичай локомотива отново влиза в Пд за да може Пд да обере всички негативи и да обърше всички лайняни гащи на отговорни другари.
Е, при такова неравнопоставено положение на едни спрямо други е логично Пд да е пред закриване, но когато се появи зор забърсва миризливите гащи на отговорните другари.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Информация
Модератори