Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

При нас се обадиха десетина минути след запалването и казаха, че гори подкошовият вентилатор. И аз не знам подробности, но предполагам, че са или четки или кабелите на клемното табло...
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

44.179 в очакване на проби.
1. 44.179
2. 44.179
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Тея проби ги чака вече месеци :wink:
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

Тази вечер инструктора от Мз заминава за Русе да приема 44-179
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Депо Пд

Мнение от dido73 »

Мечтата на някои железничари е на път да се сбъдне - депо Пд е пред закриване. От 01.08.2011г. ремонта на локомотиви на практика спря.
След официалната среща на персонала с г-н Недев се разбра, че думата "части" е мръсна дума и не трябва да се употребява за в бъдеще.
Крановете в голямото хале няма да се пускат в експлоатация отново след спирането им от ГД ИДТН. Всички отпуска до второ нареждане.
Пд си отива!
Спете спокойно, деца!
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Този Недев ще съсипе цялата железница думи нямам........
А какво става с 44.076 приказваше се, че от август месец ще спира за СР.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Някои те лъже доста с ремонтите. 44076 е за ГПР.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Днес 44.179 беше на изолирана проба до Разград .
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana
44-179

Мнение от фена »

Била е скоростна проба ...
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

другата седмица е на товарна проба
Мнения: 5
Регистриран на: Пон Апр 11, 2011 1:22 pm
Местоположение: roman

Мнение от miro87 »

А по другата на 2637 :lol:
само ръгане сръбска музика и кръгов оган:)
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

след като я изпишат ще влиза в подуене за RFT и тогава вече ще печели на 2637 ако още ние ги караме
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Защо непремено на 2637 ? Само на 2637/2610 ли ще върти?
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

45-170 написа:след като я изпишат ще влиза в подуене за RFT и тогава вече ще печели на 2637 ако още ние ги караме
От къде на къде в Подуяне? Където й правят ремонт да си й направят RFT-то. Какъв е този ремонт, при който се изписва без RFT и после всяка кочина се довършва в Пд? Явно става въпрос за фиктивен ремонт.
Ако в Руси не поправят радиостанции то в Мездра го правят. Локомотива е техен и би трябвало да си оправят радиостанцията.
Ако пък е с орязани кабели на RFT в Пд кабели вече няма. Тоест има на локомотивите в движение и на някои, които са в халето замразен ремонт - 44-144, 44-140, 45-156, 45-152.
За пореден път се доказва, че депо Пд обира всички негативи, а върши мръсната и тежката работа на други господа.
Пример е 43-531 - кочина в буквалния смисъл на думата. Влиза УЖ за повреден УБ тип "МУСАТ". Да ама не. Оказва се , че номера с влизането уж за повреден УБ е стар изтъркан пе**раски номер на някои отговорни другари за да замажат некадърността си. Проблема с УБ на 34-531 е, че някой някога е правил преобразуване на система "АЛНИКО" в тип "МУСАТ" и като стар пе**раски обичай са направили едно голямо и миризливо АКО, но за него АКО са взели парички. Съответно локомотива е пътувал с изолиран УБ по разни депа (няма да споменавам имена) до тогава, докато локомотивни бригади от Сф не го вкарват за УБ. Сменя се УБ, но проблема не е в УБ, а в инсталацията на УБ. И по стар пе**раски обичай локомотива отново влиза в Пд за да може Пд да обере всички негативи и да обърше всички лайняни гащи на отговорни другари.
Е, при такова неравнопоставено положение на едни спрямо други е логично Пд да е пред закриване, но когато се появи зор забърсва миризливите гащи на отговорните другари. :evil:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

изписана е без RFT,защото в Русе частна фирма трябва да я прави и много пари иска и затова ръководството е решило да се възтанови в Подуене
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация