Страница 11 от 27

Публикувано на: Нед Окт 18, 2009 8:58 pm
от Nikss
C2H5OH не е ли етилов алкохол? Аз поне така го знам, ама като се замисля то май са едно и също. Повече от 1 име за дадено съединение е нещо типично за химията. 8)

Публикувано на: Нед Окт 18, 2009 9:02 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:C2H5OH не е ли етилов алкохол? Аз поне така го знам, ама като се замисля то май са едно и също. Повече от 1 име за дадено съединение е нещо типично за химията. 8)
Жив спирт си е :lol:

Поради рязкото спадане на околните температури, в депото започна кампания по зареждане на алкохолните пулверизатори на въздушната инсталация на локомотивите с цел избягване на замръзвания. По стечение на обстоятелствата, първите два локомотива са 06 042 и 06 128.

Тази 128 имаше и малко проблеми с възбуждането, но жичкаджиите се справиха. Духаше "Оерликон" в 1-ва кабина, но "му бе наредено да не духа" :lol:

Публикувано на: Нед Окт 18, 2009 9:07 pm
от Nikss
Спирт, пък в алкохолизатор... :D абе етилов алкохол, спирт май е едно и също, но ние го учим като етилов алкохол. Но има спирт и спирт. Едно е такъв спирт (етилов алкохол), друго е спирт, който се продава в аптеките. Тоя спирт (етиловия алкохол) е доста по-силен. :D Гледайте алкохолизаторите след няколко дни експлоатация на локомотивите да не се окажат празни. :lol:

Публикувано на: Нед Окт 18, 2009 9:41 pm
от bdz46
Етиловия алкохол, спирта, който се продава в аптеките и алкохолното съдържание на спиртните напитки са едно и също нещо, познато е и като етилов спирт.
Спирта за горене пък е метилов алкохол и е много отровен, затова се оцветява в синьо.
Спиртните изпарения в пневматичната система на локомотивите намаляват температурата на замръзване на конденза.

Публикувано на: Нед Окт 18, 2009 9:43 pm
от Mario Evstatiev
МИналата зима на 06 065 беше замръзнала ВИ поради калпав спирт. Беше се пръснал спиртника...

Публикувано на: Сря Окт 21, 2009 1:30 pm
от Mario Evstatiev
lok45111 написа:МИналата зима на 06 065 беше замръзнала ВИ поради калпав спирт. Беше се пръснал спиртника...
Споменатата в горното мнение 06 065.7 вчера се е запалила и днес беше докарана в депото. Пожара е причинил големи щети и най - вероятно, дори да се възстановява, работата ще е много. Напълно унищожена е 2-ра кабина, както и машинното помещение от страната на тази кабина. Причините за пожара все още се изясняват.

Ето снимки:

Изображение

Изображение

Изображение

Публикувано на: Сря Окт 21, 2009 1:34 pm
от refil
Пиши я бегала.
Някакви предположения за пожара.

Публикувано на: Сря Окт 21, 2009 1:37 pm
от Mario Evstatiev
refil написа:Пиши я бегала.
Някакви предположения за пожара.
Електрически проблем и теч на малсо. От горенето се пука и горивопровод и нещата излизат извън контрол.

Публикувано на: Сря Окт 21, 2009 1:44 pm
от Labros
Тъжна гледка. При тая липса на пари едва ли ще има възстановяване...

Публикувано на: Сря Окт 21, 2009 2:05 pm
от refil
На някой да не му трябват "резервни " части :evil:

Публикувано на: Сря Окт 21, 2009 3:42 pm
от Ghost
Снимките са просто уникални. Много жалко за локомотива. Надявам се локомотивната бригада да е направила всичко възможно за ограничаване разрастването на огъня.
От район Стара Загора сигурно вече се молят да не им я пратят за възстановяване. 8)

Публикувано на: Сря Окт 21, 2009 5:13 pm
от Mario Evstatiev
За възстановяване не съм сигурен дали някой ще се занимава - машината е доста изгоряла, освен това има излишък на 06-ци в нашето депо поне. Иначе, имайки впредвид разпиляните празни пожарогасители на пода на локомотива, локомотивната бригада е действала съгласно нормативите и се е опитала да потуши огъня...

Публикувано на: Сря Окт 21, 2009 5:18 pm
от Labros
Язък за машината. Добре, че не е пострадал някой от машинистите... Късмет.

Публикувано на: Сря Окт 21, 2009 10:22 pm
от Nikss
Силно ме съмнява да тръгнат да хвърлят пари за възстановяване при излишък на 06-ци - все пак 065 оста е изгоряла, а краят й е ясен при това положение - сваляне на останалите годни части, нарязване и бракуване. :?

Публикувано на: Сря Окт 21, 2009 10:25 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Силно ме съмнява да тръгнат да хвърлят пари за възстановяване при излишък на 06-ци - все пак 065 оста е изгоряла, а краят й е ясен при това положение - сваляне на останалите годни части, нарязване и бракуване. :?
Според мен също е редно да се бракува. Пожара е унищожил над 50% от локомотива. Възстановяване е нерентабилно.