Не е такаВ ДМВ няма врата между двете секции и ако единият климатик не работи, другия донякъде компенсира.






Интересното е, че в базата на Сименс, която е вече на БДЖ, купиха техника за зареждане на климатиците, но колкто и да се стараят да ги вкарат ред, просто не става!Лошото във Варна е, че на която и ги закрепят някакси да работят, заминава по други дестинации, а при нас остават тези, които са повредени и работим с тях, докато им дойде редът и на тях.
Нищо не компенсира неработещия климатик!
Нищо не компенсира неработещия климатик!
Последно промяна от зироко на Чет Юли 31, 2008 11:42 am, променено общо 1 път.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

За климатиците техниката за пълнене е много добра. Първоначално имаше проблеми с това какво е климатик и как се ремотира. Първоначално само ги пълнеха без да изтеглят целият фреон каквато е стандартната практика, от което се повишаваше налягането и климата не работеше или машината не гръмнеше подобаващо, докато фреона не излети и не се установи нормално налягане, след известно време то пада и климатика спира да охлажда. След това не слагаха оцветител в фреона и не можеха да установят от къде изпуска. И така проблемите само с един климатик на един състав се проточиха близо месец. Сега като ви кажа че инсталацията трябва да минава на профилактика на 3 години за да не събира влага и смрад, ще стане ясно че трябва да си направят и хале "климатици".

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 41
Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 12:12 pm

Администратор

Информация
Модератори