Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

10 033/034 преди около месец беше втора на 10208/10209 с неработещ климатик.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

VESO написа:В интерес на истината , не съм случвал досега на неработещ климатик в диз. DESIRO , но за сметка на това , в електрическо - няколко пъти.
В ДМВ няма врата между двете секции и ако единият климатик не работи, другия донякъде компенсира.
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

В ДМВ няма врата между двете секции и ако единият климатик не работи, другия донякъде компенсира.
Не е така :( :x , в най - големите жеги далеч не компенсира. 047/048 преди време в едната секция на мотрисата не работеше климатика. Все едно че двете секции не бяха от един влак. във едната не се живуркаше, в другата интересно оптимална температура за път имаше на местата чак нагоре по стълбите. Долу до вратите и към средата на мотрисата климатика едва смогваше заради влизащата топлина от първата част на мотрисата. Абе общо взето цялото Дезиро беше разделено на Климатични Географски Области, :lol: :lol: като тръгнеш от Тропическа та до Умерена, за жалост като не работят всички климатици няма Полярна :cry: , каквито температури обикновенно има в мотриските през ляото :roll:
Мнения: 51
Регистриран на: Вто Юли 29, 2008 8:38 am
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от зироко »

Интересното е, че в базата на Сименс, която е вече на БДЖ, купиха техника за зареждане на климатиците, но колкто и да се стараят да ги вкарат ред, просто не става!Лошото във Варна е, че на която и ги закрепят някакси да работят, заминава по други дестинации, а при нас остават тези, които са повредени и работим с тях, докато им дойде редът и на тях.
Нищо не компенсира неработещия климатик!
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Често се появява друг неприятен проблем-тоалетните...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

42 072.9 написа:Често се появява друг неприятен проблем-тоалетните...
Редовен номер , особено по Левскалийско.От 5 пъти ходене до Ловеч и Троян и два до Свищов , 4 пъти случих на неработещи и заключени тоалетни.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Резервоарите трябва и да се чистят, но явно това става само на ТП във Варна.
Мнения: 80
Регистриран на: Вто Апр 18, 2006 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от TAURI »

За климатиците техниката за пълнене е много добра. Първоначално имаше проблеми с това какво е климатик и как се ремотира. Първоначално само ги пълнеха без да изтеглят целият фреон каквато е стандартната практика, от което се повишаваше налягането и климата не работеше или машината не гръмнеше подобаващо, докато фреона не излети и не се установи нормално налягане, след известно време то пада и климатика спира да охлажда. След това не слагаха оцветител в фреона и не можеха да установят от къде изпуска. И така проблемите само с един климатик на един състав се проточиха близо месец. Сега като ви кажа че инсталацията трябва да минава на профилактика на 3 години за да не събира влага и смрад, ще стане ясно че трябва да си направят и хале "климатици".
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

VESO написа:Редовен номер , особено по Левскалийско.От 5 пъти ходене до Ловеч и Троян и два до Свищов , 4 пъти случих на неработещи и заключени тоалетни.
А не е ли редно мотрисата да се спре от движение до отстраняването на проблема?
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Редно е но не и в БДЖ! :twisted:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

07 написа:Редно е но не и в БДЖ! :twisted:
Както и предполагах.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Последният път като пътувах към Троян искрено съжалих, че са пуснали Deziro по тази линия предвид състоянието на железния път.
П.П. Само ще съсипят машината.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 41
Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 12:12 pm

Мнение от lok06 »

Тези мотриски се скапаха,тотално............развалиха "педераския"график на дизелите :lol: :lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

lok06 написа:Тези мотриски се скапаха,тотално............развалиха "педераския"график на дизелите :lol: :lol:
Доколкото знам в момента ДМВ стигат в София, но пък малцина искат да работят на тях, причините са много и са пределно ясни на всички колеги. Освен тов, машинистите на ДМВ не вземат и ваучери май :roll:
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Отделно във Ва на оградка стоят 4-5 ДМВ. :D :lol: :?
Публикувай отговор

Обратно към “Дизелови мотриси и мотрисни влакове | Diesel Multiple Units and railcars ”

Информация