Зелено на Добринище няма как да свети в никаква комбинация, защото зеленото означава транзитно преминаване.
Забранено е приемане на влакове на зает коловоз, особено с редовно отворен входен светофор.
Локомотивът следва да се приеме на свободен коловоз и след това да отиде на влака.
Може стрелочника да посреща локомотива пред затворения входен светофор и да го пилотира или да се прилага същата процедура, като в Бургас.
Нищо не пречи и наистина в нарушение да отворят входния сигнал - при липса на ОТ това не е невозможно.
Забранено е приемане на влакове на зает коловоз, особено с редовно отворен входен светофор.
Локомотивът следва да се приеме на свободен коловоз и след това да отиде на влака.
Може стрелочника да посреща локомотива пред затворения входен светофор и да го пилотира или да се прилага същата процедура, като в Бургас.
Нищо не пречи и наистина в нарушение да отворят входния сигнал - при липса на ОТ това не е невозможно.


Поканител има при всички входни светофори, независимо по коя сигнализация.
Поканителният сигнал обаче се ползва само при невъзможност за редовно отваряне на входния заради повреда и се задейства с пломбиран бутон, като бутонът трябва да се държи постоянно.
Не може с поканител да се приема возило на зает коловоз.
Поканителният сигнал обаче се ползва само при невъзможност за редовно отваряне на входния заради повреда и се задейства с пломбиран бутон, като бутонът трябва да се държи постоянно.
Не може с поканител да се приема возило на зает коловоз.

Техник

Техник
Точно Добринище няма семафор (онова , което ти маха с крилата) , а е светофор.Освен него , светофори по 16-та линия има още на няколко места - на гара Велинград (пълен набор от входни , изходни и маневрени) , Септември (входният) и Банско (изходен посока Добринище).Saruman написа:Ако говори за Добринище си е прав за Семафора!
Да , сега си видях снимките - онези "малките" приземните на Велинград светят червено , а не синьо , значи не са маневрени.Правя аналогия със случая когато 16101 пристигна с двете машини , а изходният светофор светеше бяло.Първият локомотив го откачиха и се прегарира на 1-ви коловоз , след което разделиха композицията , светофорът светна червено , след това зелено ( а не премина директно от бяло на зелено) и 16101 потегли към Добринище.В този случай , когато челният локомотив остана на първи коловоз , какво трябва да му свети светофора в другия край на гарата , за да може машината да се прегарира и да закачи вагоните на 2-ри коловоз в посока Септември?
На Банско май съм пропуснал входните светофори от страна Разлог и Добринище.Интересно е , че изходен такъв в посока Раз няма.
На Банско май съм пропуснал входните светофори от страна Разлог и Добринище.Интересно е , че изходен такъв в посока Раз няма.

Информация
Модератори