Страница 11 от 23

Публикувано на: Вто Май 15, 2007 10:29 am
от Tramway
В софийския район има най-малко 500 вагона - товарни, пътнишки, специални, които чакат различни категории ремонти и ревизии, но най-вероятно ще дочакат брак. Практиката в БДЖ показва, че всяко возило, престояло повече от една седмица, с всеки изминал ден заприличва все повече на скелет и става все по-невъзстановимо. Защо например бракуваха френските вагони? Защото ги спряха за ревизия, която се проточи повече от 3 месеца. Накрая нямаше какво да се ревизира. Ама френска им работа - вагони, тъпкани с алуминий, оставени безпризорни на гара Илиянци, привличат циганта както мед привлича мухи.

Публикувано на: Чет Май 17, 2007 11:39 am
от Nikss
Днес ПВ20133/20132 беше само с 2 вагона при положение,че преди се е движел с 3,4 или 5 вагона.Явно настава не само глад за локомотиви,ами и за вагони. :(

Публикувано на: Чет Май 17, 2007 12:08 pm
от Labros
Тази криза цари от доста време.

Публикувано на: Чет Май 17, 2007 5:34 pm
от 07
Nikss написа:Днес ПВ20133/20132 беше само с 2 вагона при положение,че преди се е движел с 3,4 или 5 вагона.Явно настава не само глад за локомотиви,ами и за вагони. :(
Наближава момента в които срещу закупения билет ще ти преоставят ръчна дрезина да се откараш сам :twisted:

Публикувано на: Чет Май 17, 2007 7:08 pm
от 46 242
Pravi mi vpechatlenie v poslednite 5-6 sedmici vanshnata chistota na vagonite. Pohvalno ! Vag prodaljavat obache da sa marliavi :?

Публикувано на: Чет Май 17, 2007 10:16 pm
от 42-55
Преди два дни обърнах внимание на вагоните от състава на БВ 4613. Отличен вид и отвън и вътре. Отвън измити, а тапицерията на седалките беше чиста навсякъде. В първокласния вагон имаше даже перденца. Такова нещо в купеен вагон отдавна не бях виждал.

Публикувано на: Чет Май 17, 2007 10:36 pm
от Labros
Чат-пат се срещат такива вагони.Но обикновенно те са в този вид след ремонт.По типично нашенски маниер след втория-третия месец обаче започват да приличат на повечето вагони - оцапани,мръсни,с откраднати пердета,незатварящи се прозорци,липса на вода.Тук работата опира до едно нещо,което вече много рядко се среща у нас - ВЪЗПИТАНИЕТО.

Публикувано на: Пет Май 18, 2007 5:41 am
от rexkos
Нормално е вагоните на 4612/4613 да са чисти отвън и отвътре, защото са русенски, а не софийски. :wink:

Публикувано на: Сря Май 23, 2007 8:28 am
от Nikss
Днес на УБВ2601 ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ липсваше по-късият инвалиден вагон (червено-бял).

Публикувано на: Съб Юни 02, 2007 8:59 pm
от Nikss
Днес на опашката на ПВ20111 имаше 3 червено-бели вагона които май бяха от дългата редица в западната гърловина на гара София и май отиваха на ремонт в Дряново.

Публикувано на: Съб Юни 02, 2007 9:05 pm
от 42 072.9
Днес в състава на ПВ 10127 имаше два червено-бели 18-метрови вагона.

Публикувано на: Чет Юни 07, 2007 1:03 pm
от Nikss
Днес гледах УБВ2602/2601 ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ и забелязах,че в съставите на 2-та влака има вече само по 1 инвалиден вагон(80 серия червено-бял/син).Върпоса е,че 18-метровите(късите)червено-бели инвалидни вагони 43 серия изчезнаха от съставите на тези 2 влака,а преди ги имаше.Днес на ПВ20133/20132 имаше точно 1 такъв вагон.Е хубава работа.На пътническите влакове ги дават,апа за ускорените няма такива вагони(не че се возят инвалиди в тях).Но поне да се ползват по предназначение.

Публикувано на: Съб Юни 09, 2007 6:30 pm
от rexkos
Вече съставът на влак 5621/5624 e с 4 вагона, а не с 5. Амин! :cry:

Публикувано на: Съб Юни 09, 2007 6:59 pm
от rexkos
Днес съставите на влаковете по 5-та и 6-та линия бяха следните:

5621/5624 - 4 вагона
5611/5610 - 5 вагона
5622 - 4 вагона+фургон
5623 - 4 вагона+фургон
60213 - 2 вагона+фургон
Влаковете за Бобов дол - 2 вагона
60204 - 2 вагона
60201 - 1 вагон

Публикувано на: Съб Юни 09, 2007 7:08 pm
от 42 072.9
По принцип 5623/5622 е 5 вагона + фургон или при смесена композоция вагон за велосипеди.
Струва ми се, че и от 5611 и 5610 са извадили един-два вагона.