Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

42 150.3 е с нови бандажи, което показва, че нямат намерение скоро да я спират от движение. Вчера беше на ПВ 20163. На оградата със спрени електровози в депото освен 148 (която вече е без никакви табели - номерни, фабрични и т.н.) няма други 42. Компания й прави 44 071. :? На Шн с ПВ 20165 пък беше 42179. 171 и 160 би трябвало да са на товарачки, 143 не я знам къде е, 081 също се губи напоследък, но не е във Варна. Предполагам ГО са приватизирали временно някои машини тъй като започнаха насила превръщането на хубавите 45 в 44 и сега се чудят как да карат немалкото товарачки. :twisted:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

42 081 си работи във Варна.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

bdz46 написа:42 081 си работи във Варна.
По едно време се беше завъртяла в ГО, оттам на товарачките за Плз и оттам я бяха пращали чак до Мездра. Вчера не я видях никъде, в разписанието също я нямаше. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

В Понеделник беше на 20161.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

42.160+42.143 Чакат трасе за МЕТАЛ-Перник :wink: на другата ограда на депо Варна.
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

42-072 Пребоядисан ли е вече ако някой има снимки след ремонта моля да ги качи..
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

EuroSprinter написа:42-072 Пребоядисан ли е вече ако някой има снимки след ремонта моля да ги качи..
Има снимки в галерията. Ето една:
Изображение
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

И свети вече.Супер :P
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

EuroSprinter написа:И свети вече.Супер :P
И първа кабина изчистихме даже, може да дойдеш да се качиш някой път.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Ето ги двамата изпаднали в кома локомотива (снимката е копирана от другия форум ):
http://img31.imageshack.us/img31/373/dscf0165j.jpg , 42.160 е до седмака а след Е-вагона с части е 42.143 .
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

disell написа:Ето ги двамата изпаднали в кома локомотива (снимката е копирана от другия форум ):
http://img31.imageshack.us/img31/373/dscf0165j.jpg , 42.160 е до седмака а след Е-вагона с части е 42.143 .
Я къде ги били забутали... :o
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Докато преглеждах една таблица за експлотационната съдба на локомотивите от серията , открих интересно нещо.Касае се за машини с номера 42-06 , 42-49 и 42-70.Първата е доставена 1964-та и бракувана още през 1971-ва.Другите две са доставени съответно през 1966 г. и 1968 г. и бракувани през 1971 г. (за 49) и през 1969 г. (за 70).
Някой знае ли причините за сравнително бързото им бракуване? 42-06 е имала живот 7 години , 42-49 - 5 години , а 42-70 - само 1 година.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Опожарявания и удари с тежки последици.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Експлоатационния живот на локомотивите от серия 42 свърши.
От вчера по непотвърдена информация последните движещи се единици са спрени поради изтичане на срока на годност на въздушните резервоари , днес от локомотив 42.081 бяха свалени акумулаторните батерии.
Който снимал снимал това е , вече само в бъзака преди среща с оксижена :cry:
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

ами с другата 42-ка където е в Долапите какво става
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 42 и 42 100 | Electric locomotives series 42 and 42 100”

Информация