42 150.3 е с нови бандажи, което показва, че нямат намерение скоро да я спират от движение. Вчера беше на ПВ 20163. На оградата със спрени електровози в депото освен 148 (която вече е без никакви табели - номерни, фабрични и т.н.) няма други 42. Компания й прави 44 071.
На Шн с ПВ 20165 пък беше 42179. 171 и 160 би трябвало да са на товарачки, 143 не я знам къде е, 081 също се губи напоследък, но не е във Варна. Предполагам ГО са приватизирали временно някои машини тъй като започнаха насила превръщането на хубавите 45 в 44 и сега се чудят как да карат немалкото товарачки. 
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Администратор
Ето ги двамата изпаднали в кома локомотива (снимката е копирана от другия форум ):
http://img31.imageshack.us/img31/373/dscf0165j.jpg , 42.160 е до седмака а след Е-вагона с части е 42.143 .
http://img31.imageshack.us/img31/373/dscf0165j.jpg , 42.160 е до седмака а след Е-вагона с части е 42.143 .
Я къде ги били забутали...disell написа:Ето ги двамата изпаднали в кома локомотива (снимката е копирана от другия форум ):
http://img31.imageshack.us/img31/373/dscf0165j.jpg , 42.160 е до седмака а след Е-вагона с части е 42.143 .
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Докато преглеждах една таблица за експлотационната съдба на локомотивите от серията , открих интересно нещо.Касае се за машини с номера 42-06 , 42-49 и 42-70.Първата е доставена 1964-та и бракувана още през 1971-ва.Другите две са доставени съответно през 1966 г. и 1968 г. и бракувани през 1971 г. (за 49) и през 1969 г. (за 70).
Някой знае ли причините за сравнително бързото им бракуване? 42-06 е имала живот 7 години , 42-49 - 5 години , а 42-70 - само 1 година.
Някой знае ли причините за сравнително бързото им бракуване? 42-06 е имала живот 7 години , 42-49 - 5 години , а 42-70 - само 1 година.
Администратор
Експлоатационния живот на локомотивите от серия 42 свърши.
От вчера по непотвърдена информация последните движещи се единици са спрени поради изтичане на срока на годност на въздушните резервоари , днес от локомотив 42.081 бяха свалени акумулаторните батерии.
Който снимал снимал това е , вече само в бъзака преди среща с оксижена
От вчера по непотвърдена информация последните движещи се единици са спрени поради изтичане на срока на годност на въздушните резервоари , днес от локомотив 42.081 бяха свалени акумулаторните батерии.
Който снимал снимал това е , вече само в бъзака преди среща с оксижена
ами с другата 42-ка където е в Долапите какво става
Информация
Модератори
