Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Labros написа:Брей,"Desiro" в пустинята... и на фона на порутените сгради на спирките... Доста интересна гледка е май. :wink:
Мне, това са ПВ за Кюстендил. Затова пък всички влакове през пустинята шпорят с новите рециклирани 45-ци. :lol:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Нещо обърках номерата на влаковете... :oops:
А с колко вагона са влаковете за Перник през пустинята? И има ли пътници през оная местност?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Labros написа:Нещо обърках номерата на влаковете... :oops:
А с колко вагона са влаковете за Перник през пустинята? И има ли пътници през оная местност?
60201/60202 е с един вагон, а 60204, 60275/60276 са с два. В работни дни 60201 е със средна населеност (около 50%), 60202 не знам как е, в 60204 пътуват има няма 15 човека. В почивни дни 60201, 60204, 60275 са със задоволителна населеност (50-60%). От 60202 и 60276 нямам наблюдения.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Кой от влаковете през "пустинята" беше с електричка?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

От 21.10.2006 няма влакове с електричка през пустинята. Дотагава 60204 беше с ЕМВ и се движеше в почивни и празнични дни, а не ежедневно, както е сега. След като бяха заменени почти всички влакове за Кюстендил (без 60210/1/3) с Дезиро, 50207 и 60204 започнаха да се движат с композиции, карайки кюстендилските вагони от/за депото им на домуване. На 21.12.2007 60210/1/2 дочакаха мига, в който и те ще бъдат обслужвани от Дезиро и оттогава 50111 до Перник кара състава на 60204.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Снимки от днешното ми пътуване до София:
45 204.5
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 437500.jpg
45 204.5 с товарен влак
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 250000.jpg
44 137.8 с УБВ 2608 "ЯНТРА" пристигнал 5 минути преди време на гара София
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 031250.jpg
44 072.7 който засега е с неясна съдба
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 687500.jpg
На Екипировката:
44 076.8 заедно с 45 192.2 и 45 156.7
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 187500.jpg
Р-ката Мутант 45 156.7 и до нея 45 201.1
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 187500.jpg
45 156.7 заедно с 45 192.2 45 201.1 и 44 076.8
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 656250.jpg
4-те Р-ки отблизо
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 937500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 437500.jpg
61003.0 заедно с 61006.3 43 517.2 и 45 177.3
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 062500.jpg
44 076.8 с УБВ 3602 "ЧАЙКА"
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 437500.jpg
44 103.0 пристигнал точно навреме с БВ 4612 се оттегля за почивка
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 156250.jpg
44 123.8 с БВ 5611
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 093750.jpg
45 177.3 пристига с БВ 7620
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 656250.jpg
45 181.5 с БВ 7623
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 562500.jpg
44 140.2 с КПВ 20205
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 218750.jpg
45 201.1 току що пристигнала с ПВ 20110 5 минути преди време
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 968750.jpg
46 229.1 начело на БВ 8615
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 375000.jpg
45 162.5 начело на ДТВ 20612
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 156250.jpg
45 164 1 на опашката на ДТВ 20612
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 156250.jpg
44 137.8 с БВ 2613
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 562500.jpg
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Какво пък мутантско намери в 45 156 :?: :roll:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Като се гледа снимката от този ъгъл с тези 4 пантографа...как няма да е мутант :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ама как и на 3-те машини са им вдигнали всички пантографи и този момент е уловен от фотоапарата. :roll: :roll: :roll: Снимката наистина си заслужава.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Вдигнати са за да не замръзват
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Снимки от пътуването ми до Банкя на 01.05.2008 г.
ЕМВ току що е пристигнала на гара Банкя и се подготвя да се връща за София
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 251250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 532500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 313750.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 595000.jpg
Приемното здание на гара Банкя
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 563750.jpg
ЕМВ и приемното здание
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 157500.jpg
ЕМВ 30001.6 + 30002.4 отстрани
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 470000.jpg
ЕЛ 46 221.8 + ЕЛ 44108.9 на Волуяк с товарачка за Перник-разпредел.
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 688750.jpg
ПВ 50111 с 2 ЕМВ с поредни номера 30009.9 + 30010.7 и 30011.5 + 30012.3
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 501250.jpg
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Впечатления от направеното пътуване до Свищов , съвместно отразено от мен и Bdz_bg.

Времето на 4-ти май е слънчево и приятно , лекият ветрец , подухващ на гара Левски обаче се е засилил и ние с Наско се качваме в 23101 , oбслужван от 10027-4+10028-2.Само минута след качването ни , бе подаден сигнала на дежурния рък. движение и мотрисата потегли.
Малко впечатления от участъка - населеността бе доста висока , почти нямаше незаета седалка , като повечето от качилите се хора слизаха по междинните станции.Самите приемни сдания са доста олющени и на фона на модерната мотриса придават един особено ярък констраст.
Спирките Кукла и Перла , както знаем , вече ги няма , останала е само Червена , но на нея не спира нито един влак.Интересно впечатление ми направи факта , че от Левски влакът минаваше изцяло по тучните полета , а обработени нивички (знак за близко населено място) започнахме да виждаме едва , когато пристигнахме в с. Морава , снимка на гарата.Престоят бе доста кратък , качиха се само няколко души , вратите плавно се затвориха и ние потеглихме напред.Следващата станция бе Драгомирово.Когато пристигнахме на нея , забелязах , че това преди е била гара с извадени коловози и някогашни рампи.
Населеността спадна и вече пътниците в DESIRO-то се брояха на пръсти.Докато плавно се носехме към гара Ореш , нека кажа няколко думи за тази отсечка.
Решението за създаване на нормална железопътна линия , която да свърже пристанище Свищов с линията София - Мездра - Г.Оряховица - Варна , е регламентирано със закона за разширение на мрежата на БДЖ от 26-ти февруари 1897г. Законът задължава българското правителство да построи и свърже тази линия с централната втора при гарите Градище , Левски или Каменец.Привържениците на това решение изказват мнение , че икономическите интереси на страната налагат на линията да се даде предимство пред участъка Русе - Търново , тъй като от една страна със съдействието на австрийското параходство по долното течение на р. Дунав през втората половина на XIX в. , гр. Свищов става най - важното дунавско пристанище в Сев. България , а от друга корекциите на р. Дунав през "Железни врата" дават силен тласък за развитието на корабоплаването и фактически става неизгодно да се превозват обемисти товари , зърно и храни по течението на реката , чак до пристанище Варна.
Мислите ми се прекъснаха от едно продължително изсвирване.Обърнах се към коридора и видях до вратите няколко човека , които се преготвяха за слизане.Мотрисата намали скоростта си и навлезе в района на гара с внушително коловозно развитие.
Това е Ореш - тук преди години идваше влак от Свищов , който в северозападна посока се отклоняваше за Белене и возеше пътници.Сега влакът е спрян , но линиите стоят непокътнати , като местното население храни големи надежди за възстановяването на отсечката покрай строена на новата АЕЦ.Снимки за спомен:
на мен;
на Наско;
и една в минутата преди потегляне.
Да довърша разказа си , през 1906-та се сключва договор за построяване на линията Левски - Свищов чрез Държавното строително предприятие , като е съставен в два екземпляра - на български и френски език и е одобрен от МС.Строителството започва през 1906-та и на 9-ти август 1909 г. линията се предава в редовна експлоатация.Дълга е 47,8 км , с минимален радиус на хоризонталните криви 300 м и максимален наклон 15 промила.Участъкът се обслужва от дизеловите мотриси серия 10-00 , базирани във филиално депо Левски , като понякога тук идват композиции , теглени от 55-00-ци , а преди пристигането на 10-00-ките , са се движили магистралните дизелови локомотиви от серия 07-00.
Неусетно 10027-4+10028-2 намали скоростта си и влезе в крайната гара и минута по - късно се установи на перона.
Снимки от гара Свищов:
изглед на приемното сдание;
облаците , които вече се сгъстиха , все едно ще ливне дъжд;
мотрисата на гарата;
снимка на гаровия район;
обща фотография;
и накрая една индивидуална фотосесия на 07091-2 , правещ маневра на гарата:
- в цял ръст;
- с товарните вагони;
- на фона на дъждовните облаци;
След снимките с Bdz_Bg отидохме да хапнем нещо , понеже не бяхме и закусвали , а часът бе вече 11:30.
Мнения: 35
Регистриран на: Сря Мар 05, 2008 9:12 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Мнение от Caka1ueB »

Весо евала бате!
Впрочем мен ме е малко шубе тай да слизам и да се качвам от влака... а ето линкче към видеото което съм направил от В.Търново до Свищов.. старал съм се да снимам всяка гара и междугарието..
http://www.vbox7.com/play:8428c3c1
поздрави..
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

От известно време на Чайка-та единият вагон серия 97 е заменен с първокласен серия 63, който се ползва за втора класа. В петък имах късмета мястото ми да е точно там.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Това е добро попадение да пътува 63ка първокласна, защото чайката иначе няма първа класа на практика!
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация