Дори да кажем ,че е убийствано това чакане пак ще е малко-това съм го изпитал от личен опит през многото години когато отивахме на гости в Белене с нощните влакове , пристигаш около 4 ч и стоиш до около 6-6.30 ч. сутринта и като дойде "романише дезирише" 55 серия с 4 вагона с онази пара дето само котела топли направо ужас през студения период .
Аз съм случвал на 07-00-ца с вагон отоплител.55-00-ците ги пуснаха по - късно.И пак положението бе същото - зад отоплителя имаше 5 седящи вагона , а парното беше нормално само в първите два.Колкото отиваш по - назад , толкова повече отслабваше.
По темата - това , за което си говорихме с Тошко Пламенов е сегашния 5623.Открих дори в едно разписание начален час на тръгване 18:00 от София.В Кулата е пристигал в 22:05 , естествено с 10-минутен престой на Дупница за смяна на тягата и 6 минути на Генерал Тодоров , явно за разкачане на петричката група.Толкова късен час не искам , но поне 16:40 би бил удобен вариант.
По темата - това , за което си говорихме с Тошко Пламенов е сегашния 5623.Открих дори в едно разписание начален час на тръгване 18:00 от София.В Кулата е пристигал в 22:05 , естествено с 10-минутен престой на Дупница за смяна на тягата и 6 минути на Генерал Тодоров , явно за разкачане на петричката група.Толкова късен час не искам , но поне 16:40 би бил удобен вариант.

Модератор

Разгледах обстойно новия ГДВ. При тази ситуация забравете в посока Кулата да се напълни каквото и да било. Какви са тия трамваи 5621, 5623, 5625 и прочие, дето ще возят въздух. И тази година автобусите ще са фрашкани, ама нали БДЖ цели точно това. А 463 пък не знам въобще защо изобщо се движи - не го ли виждат, че е жив зян. Да пуснат един сезонен Букурещ-Солун с два спални вагона, движещ се един път седмично само през лятото и да приключва цялата дандания. Дори може вагоните да пътуват в съставите на други влакове. Някой ден ще ми кипне, ще взема една сопа, ще ида на Вазов, ще хвана някое "отговорно" високоплатено висше ж.п. келеме - например Христо Иванов или Пенчо Попов, и ще му счупя главата. Заради техните простоти с влак в посока кулата не пътувам от пет години.
В края на краищата на БДЖ му остана единствено да дойде попа, да му прекъди, да го опее и да се свърши веднъж завинаги с всичките тия галимации.
В края на краищата на БДЖ му остана единствено да дойде попа, да му прекъди, да го опее и да се свърши веднъж завинаги с всичките тия галимации.
Последно промяна от pavel на Пет Окт 15, 2010 2:42 pm, променено общо 1 път.
Наистина отново е много зле ГДВ-то по пета. Да се смееш ли, да плачеш ли... Преди време бях предложил, така и така 5621 виси 15 минути на Благоевград, да вземе да спира на всички спирки между Дупница и Бг. Погледнете внимателно, ако не ви се вярва какъв е резултата.
Само дето престоя на Бг е намален само с 3 минути.


Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:
Весо е дал отговора за 5-та - вътрешно съобщение за 360/-1/-2/-3 - едно от решенията .... А и не само за тях естествено ...pavel написа:Разгледах обстойно новия ГДВ. При тази ситуация забравете в посока Кулата да се напълни каквото и да било. Какви са тия трамваи 5621, 5623, 5625 и прочие, дето ще возят въздух. И тази година автобусите ще са фрашкани, ама нали БДЖ цели точно това. А 463 пък не знам въобще защо изобщо се движи - не го ли виждат, че е жив зян. Да пуснат един сезонен Букурещ-Солун с два спални вагона, движещ се един път седмично само през лятото и да приключва цялата дандания. Дори може вагоните да пътуват в съставите на други влакове. Някой ден ще ми кипне, ще взема една сопа, ще ида на Вазов, ще хвана някое "отговорно" високоплатено висше ж.п. келеме - например Христо Иванов или Пенчо Попов, и ще му счупя главата. Заради техните простоти с влак в посока кулата не пътувам от пет години.
В края на краищата на БДЖ му остана единствено да дойде попа, да му прекъди, да го опее и да се свърши веднъж завинаги с всичките тия галимации.

Какво означават цифрите в ГДВ между гарата и часа на пристигане? И защо се дава на бързи влаци сер 43 като локомотив при положение че се теглят от 44 и 45?
Последно промяна от kgeorgiev на Вто Окт 19, 2010 8:12 am, променено общо 1 път.


Ако не се лъжа - минутки на престой на гарата.Но може и да греша,а защо за Бв се дават локомитив серия 43 незнам.Който знае ще каже.kgeorgiev написа:Какво означават цифрите в ГДВ между гарата и часа на пристигане? И защо се дава на бързи влаци сер 43 кат олокомотив при положение че се теглят от 44 и 45?
Информация
Модератори