Страница 11 от 38

Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 8:37 pm
от Mario Evstatiev
Ghost написа:Счупи се единия от щепселите на трамвая. :cry:
Потрошила се е някоя ЕМВ 30/31 :?:

Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 9:39 pm
от NiGhtPiSH
Той Тошко писа, че някой интелект се е оптиал да върже 10-хх с 30-хх по СМЕ.

Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 11:19 pm
от disell
NiGhtPiSH написа:Той Тошко писа, че някой интелект се е оптиал да върже 10-хх с 30-хх по СМЕ.
Нищо ненормално няма в това , когато доставиха първите 30-ки и идваха до Варна за обслужване често се налагаше да се куплират 10+30 като обикновено ДМВ-то беше втора и се откачаше при достигане на дестинацията за която беше предвидена.

Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 11:25 pm
от bdz46
10 и 30/31 се куплират само механично и пневматично.
Електрически връзки по много единици не са възможни, а точно това са пробвали с 30 003 и сега тя не може да се свърже електрически и с друга 30/31.
10 и 30/31 се връзват всяка вечер в София, защото всичките се мият в Надежда, а там няма мрежа (пробвано е да се влезе без сваляне на пантографите, последствия няма, ама без мрежа не става).

Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 10:52 am
от Tramway
bdz46 написа:(пробвано е да се влезе без сваляне на пантографите, последствия няма, ама без мрежа не става).
Преди пробването е трябвало да прочетат закона на Е. Мърфи, който гласи, че всеки един електрически уред работи значително по-добре след като са включи в контакта.

Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 11:23 am
от Ghost
lok45111 написа:Потрошила се е някоя ЕМВ 30/31 :?:
Счупен токоснемател на 46 211 в тунела след Макоцево. С много други последствия. Причината отново е в контактната мрежа.

Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 6:12 pm
от 44.123
15.03.2010г.
9620/9623 с 44.062
16.03.2010г.
9620/9623 с 44.062

Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 9:33 pm
от Nikss
Утре лок 45 146 заминава в студено състояние в състава на вл.20610 за депо Пд. Вероятно ще се възстановяват рязаните кабели на RFT и оттам вероятно ще се ходи в дупнишкия салон за красота. 8) :arrow:

Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 9:43 pm
от 44142
ххх

Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 10:57 pm
от Nikss
44142 написа:То 146 до миналата седмица беше на оградата. В Мездра ужким беше практика да ремонтират и после да се възтановява станцията и да се боядисва. Отделно тази година нямаше плануван СР за депо СФ с филиали М и ДЦА. Интересно за какво идва в СФ.
146 е спряна за КР. :wink: Последният й ремонт преди спирането беше СР в М. :arrow:

Публикувано на: Сря Мар 17, 2010 12:20 am
от 44142
ххх

Публикувано на: Сря Мар 17, 2010 1:03 am
от Nikss
44142 написа:В ПД беше СР на 45146 преди доста време. Може и да я гласят за кончар 45146.
Ще се радваме да ни информираш какво е положението. Те ако я гласят за кончар добре, но до къде стигнаха 46 203 и 44 130? :roll:

Публикувано на: Сря Мар 17, 2010 2:54 pm
от 46 242
Ghost написа:
lok45111 написа:Потрошила се е някоя ЕМВ 30/31 :?:
Причината отново е в контактната мрежа.
Това не е вярно !

Публикувано на: Сря Мар 17, 2010 3:01 pm
от bdz46
Естествено е БДЖ да твърди, че е в мрежата, а НКЖИ - в локомотива.

Публикувано на: Сря Мар 17, 2010 5:18 pm
от Ghost
46 242 написа:Това не е вярно !
Вярно е. Отново скъсани и висящи струнки.