Страница 11 от 20
Публикувано на: Вто Яну 19, 2010 2:17 pm
от 43.309
Чайката в 10.12 беше на Стралджа, така че това не е причина за закъснението и, а просто нещо допълнително.
Публикувано на: Вто Яну 19, 2010 2:30 pm
от Mario Evstatiev
БВ 8615 е ударил жена в у-ка Подуяне - Искър, поради което престоява на сп. Смирненски за неопределено време.
Публикувано на: Вто Яну 19, 2010 5:15 pm
от gu6terov
Чайката е сбъркала целия сутрешен график на Бс, след като машината й (44085 ако графика е верен) е дала на късо и се е наложило машината от развозната в Бс да поеме влака. Оттам 80120, 8610 и 80140 чакат съответно в Айтос, Българово и Дружба да им се освободи пътя. В крайна сметка Чайката се е изнизала в около 10 от Кн, а 80120 е заминал в 10:20. Отделно се налага размяна на 2 бригади понеже едната щяла да приснигне час след като трябва да тръгне с обратния...
Публикувано на: Вто Яну 19, 2010 5:33 pm
от VESO
Добре де , другия път за какво е? Толкова ли тези мозъци не могат да се сетят да пуснат влаковете по него?Ама се иска и сиво вещество в главата , не бръмбари.Все едно участъкът е бил еднопътен.
Публикувано на: Вто Яну 19, 2010 5:41 pm
от gu6terov
А 80251, 80141, 80121 откъде да минат?
Публикувано на: Вто Яну 19, 2010 6:17 pm
от todor plamenov
А къде все пак е аварирала "Чайката"?Мисля,че спокойно е можело,както казва Весо да вървят влаковете по другия път.Не смятам,че натоварването на участъка Карнобат - Бургас е чак толкова интензивно,та да не може да се оформи една прилична организация за отвозване на влаковете.Не ми се мисли кога е пристигнал 80120 и съответно пък кога се е връщал като 80123,изобщо пълен хаос,типично по български.
Публикувано на: Вто Яну 19, 2010 6:19 pm
от gu6terov
Машината на чайката е дала на късо на Черноград. А 80123 си е тръгнал на време само, че с бригадата за 255, а тая от 123 взима 255. Забравих да кажа, че преди да замине 141 карнобатлии са нямали почти никакво инфо къде е спряла Чайката.
Публикувано на: Вто Яну 19, 2010 6:23 pm
от bdz_bg
VESO написа:Чайката до момента с 220 минути и ще стои още , понеже има сгазена жена в междугарието Подуяне - Искър.Наско е в 8615 и подаде информацията.Причината е , че движещото се преди бързия DESIRO за Копривщица е блъснало жената.
Веско, ПВ 30121 по разписание се движи след БВ 8615.
Жената беше блъсната от БВ 8615.30121 си замина навреме по път 2.
10113 също си вървеше на време като през участъка Подуяне - Искър премина през път 2.

Публикувано на: Вто Яну 19, 2010 6:23 pm
от 43.309
ИМАЛО е големи снегонавявания, а машината на Чайката не е 85, а 45.152 или поне тя замина вчера 3623.
Публикувано на: Вто Яну 19, 2010 6:31 pm
от disell
Минава един по нормалния път , един от закъснелите по неправилен( или пък необичае ,не знам как е там ) и готово , ама то в Дспечер(поне без тези в в Сф защото съм се убедил ,че те си разбират от работата сякаш са карали влак цял живот преди да станат такива ) мисъл има ли ....
Масова практика в двупътни участъци с обезличено движение влаковете си вървят само по своя път и ако единия закъснене другите след него се навързват като на верижка и защо го правят това не мога да ги разбера , а съседния път си е свободен , няма влакове в района а ти стоиш и чакаш предния да ти освободи междугарието... само при катастрофи ли да се ползва другия път

, едиствено само в участъка Сф-По по-често съм засичал обезличено движение БРАВО на тамошните диспечери , ето така се ползва максимално пропусквателната способност на една линия , на не като на другите места , двойна линия пък пропусквателната и способност е по-малка и от на единична

Представям си след време като уж отмине кризата и се увеличи товаропотока какво ще правят г-дата Диспечери , защото тук бях свидетел на един такъв хаос за около 3 месеца преди доооста години когато ПЛАМА Плевен нещо беше тръгнала отново да работи , тръгваш от Ва с влак за Ясен в Пвя те спират и те изпращат в друга гара за друг уж по-важен влак , отиваш там правиш му пробата и пак те откачат , върни се вземи цистерните , те били с по-голям приоритет направо голям цирк беше , а и сега с тези закрити гари и тези нови "късички" междугария ще има емоции.
Публикувано на: Вто Яну 19, 2010 10:28 pm
от belata2
44-85 днес бе на 2610,тръгнал от Варна +15.Също днес 2613 много на време във Варна(сцепихме секундата)в 17.40.
Публикувано на: Вто Яну 19, 2010 10:58 pm
от 46 242
lok45111 написа:БВ 8615 е ударил жена в у-ка Подуяне - Искър, поради което престоява на сп. Смирненски за неопределено време.
При такъв случай не сменят ли бригадата ?
Публикувано на: Сря Яну 20, 2010 11:11 am
от disell
46 242 написа:...При такъв случай не сменят ли бригадата ?
По принцип диспечера винаги пита бригадата дали ще може да дообслужи влака си и ако кажат , че поради стреса не могат им се изпраща смяна , ако пък кажат ,че няма проблеми си продължават обслужването.
Публикувано на: Сря Яну 20, 2010 9:18 pm
от gtabakov
днес край стара загора станал някъф екшън в който са участвали два локомотива...... някой знае ли нещо?
Публикувано на: Сря Яну 20, 2010 9:20 pm
от Nikss
Прочети в раздела за серии 43/44/45. Ако имаш подробности (понеже си от Стара Загора) ще се радваме да ги споделиш там, за да не разводняваме тук темата.
