Има и то не чернова, а белова, и се нарича "Книжка-разписание", отпечатана в 6 книжки за различните линии. Там са записани всички видове и категории редовни влакове на всички превозвачи, опериращи по Българската железопътна инфраструктура.фена написа:Има ли я чернова на ГДВ за 2010г. за цялата жп. мрежа някъде побликувана ?

Глобален модератор
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Не знам, хора, но аз имам някаква книжка като на Весо, само че на нея не пише пътеводител, а съкратено разписание. Има ужасно много грешки в нея. Янтрата е дадена като БВ, спестили са си и гарите, на които спира 2615 - Сфв, Св, Лк, Рмн, Телиш, Павликени са дадени транзитно. Същата работа е и с БВ 2627. Ако човек иска да се вози до Лакатник с Бв 2615 и гледа книжката, какво става изглежда не може да се разчита на това разписание. Не липсват и други грешки, написано е RБВ 2611 "?Слънчев Бряг?"
. Лично аз доста неща съм си поправял. А за самото разписание могат да се кажат много работи. Според мен Златни пясъци въобще не трябва да спира на Попово, дори не го бях чувал този град. И от къде се взе в посока София да спира на Повеляново да се качи един, двама човека сигурно.. не ми се нрави и спирането на Янтрана на Роман, ама нали да има някоя гара в повечко. Плановете ми за пътуване към Троян и Ловеч отпадат. Хубаво хващам БВ 2613, после ПВ 24103, връщане с ПВ 24216, който е на Левски в 18:31, но МБВ 463 вече ще е минал в 18:13. С две думи - не мога да направя връзката. За Варна Уикенд - също мисля, че трябва да спира на Шумен, но на ГО за какво за дето е възлова ли? Нали международният минава час преди него файда никаква. По 1-ва линия - лично съм се опитвал да си направя план за разходка до Свиленград, но нещо не се получава. Каква е тая дупка - от Пловдив в 5:40 сутринта след това чак в 18:04 има влак и евентуално след това МБВ 491 в 21:24, който не се знае с колко закъснение е. Е не ми се спи в Пловдив. Ама може да се преживее, сега и покрай тия темонти при Димитровград.. по 5-та и 6-та също има много забележки, някои БВ мязат на ПВ.. особено влаковете за/от Кюстендил, които спират на всяка керемидка едва ли не. И един влак, ако направи закъснение, бави още 5 поне. По 7-ма линия мога да похваля БВ 7624/7621. Не искам да коментирам БВ 7625 или по-добре да кажа ПВ?
Добре, че поне не минава през Мездра, но това е сигурно заради международния, който е 15 минути след него. А иначе пътническите от Мездра мисля, че добре обслужват Враца окръг.
По 4-та и 9-та линия не мога да кажа много. Само ми е чудно защо 382/3 и 462/3 спират на гари като Полски Тръмбеш, Бяла, Борово, Две Могили и прочие.. за бързите по-разбирам, ама тея..




За съжаление си ужасно прав, но такова е положението, всички се надяваме на нещо по-добро с идните ГДВ 2011, 2012 и т.н.
Кой не знае Попово и Венета Райкова родом от него?
Смех, смех.
Да ти кажа честно, 2610 е хубаво да спира на Повеляново понеже прави връзка с КПВ 28201 от Добрич и при пътуването ми с него преди месец установих, че има хора за връзката затова е добре да спира.
Янтрата и аз съм против да спира на Роман, ама какво да се прави, ще намерят оправдание, че нямало много влакове и щем, не щем ще трябва да го преглътнем, колкото и трудно да е, а хора няма кой знае колко... вече няколко години всеки месец поне по 1 път пътувам с Янтрата за София и наблюдавам какъв е пътникопотока - щом е имало престои от по 20 до 30 сек правете сметка (при заложен 1 мин престой, просто пътниците са малко, качват се бързо и влакът тръгва). За мен спирането е неоправдано, дано се сетят някога да оправят този проблем, аз поне го оценявам като проблем.
За КПВ 24216 за този ГДВ беше предвидено още в проектните разписания да прави връзка с МБВ 463, но работници от селата ревнали, че влакът е много рано (16:10 трябваше да тръгва от Тря) и го изместиха с половин час, та губи връзката с 463. Ако искаш да отидеш до Ловеч и Троян най-добре го направи с вариантите 24213/24104 за Троян или 24215/24204 за Ловеч.
За Варна Уикенд сме го дъвкали вече няколко пъти, безмислено е да се коментира, че трябваше на отиване да го карат софиянци, а на връщане варненци, ама ходи го обяснявай на кратуните на Вазов 3. Непреборни са и това си е.
За Свиленград е огромна грешка премахването на ПВ 10143/10144, хората масово негодуват, но нека не забравяме, че мнението на пътника в компания като БДЖ ЕАД не е изобщо важно (или от значение) за по-нататъшното развитие на превозвача.
По 5-та, 6-та и 7-ма няма какво да коментираме... там бързите влакове не са никак бързи и са с ужасно много спирания поради липсата на пътнически, та те им изпълняват функцията. По тези линии трябват изцяло нови разписания на всички влакове.
382/3 и 462/3 спират на гари като Птб, Ба, Две могили, Иваново защото има пътници. Това е общо взето положението по някои болни места на нашата железница.

Кой не знае Попово и Венета Райкова родом от него?


Да ти кажа честно, 2610 е хубаво да спира на Повеляново понеже прави връзка с КПВ 28201 от Добрич и при пътуването ми с него преди месец установих, че има хора за връзката затова е добре да спира.
Янтрата и аз съм против да спира на Роман, ама какво да се прави, ще намерят оправдание, че нямало много влакове и щем, не щем ще трябва да го преглътнем, колкото и трудно да е, а хора няма кой знае колко... вече няколко години всеки месец поне по 1 път пътувам с Янтрата за София и наблюдавам какъв е пътникопотока - щом е имало престои от по 20 до 30 сек правете сметка (при заложен 1 мин престой, просто пътниците са малко, качват се бързо и влакът тръгва). За мен спирането е неоправдано, дано се сетят някога да оправят този проблем, аз поне го оценявам като проблем.
За КПВ 24216 за този ГДВ беше предвидено още в проектните разписания да прави връзка с МБВ 463, но работници от селата ревнали, че влакът е много рано (16:10 трябваше да тръгва от Тря) и го изместиха с половин час, та губи връзката с 463. Ако искаш да отидеш до Ловеч и Троян най-добре го направи с вариантите 24213/24104 за Троян или 24215/24204 за Ловеч.
За Варна Уикенд сме го дъвкали вече няколко пъти, безмислено е да се коментира, че трябваше на отиване да го карат софиянци, а на връщане варненци, ама ходи го обяснявай на кратуните на Вазов 3. Непреборни са и това си е.
За Свиленград е огромна грешка премахването на ПВ 10143/10144, хората масово негодуват, но нека не забравяме, че мнението на пътника в компания като БДЖ ЕАД не е изобщо важно (или от значение) за по-нататъшното развитие на превозвача.
По 5-та, 6-та и 7-ма няма какво да коментираме... там бързите влакове не са никак бързи и са с ужасно много спирания поради липсата на пътнически, та те им изпълняват функцията. По тези линии трябват изцяло нови разписания на всички влакове.
382/3 и 462/3 спират на гари като Птб, Ба, Две могили, Иваново защото има пътници. Това е общо взето положението по някои болни места на нашата железница.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Тия високоплатени, ояли се и за нищо не ставащи чиновници-търтеи чували ли са въобще, че всяко спиране и тръгване на влак за има-няма 5-6 човека харчи ток за колкото е месечната заплата на всеки един от тези катили? А случайно да знаят, че парите идват от нашите данъци? Ако бяхме в Китай, досега сто пъти да са днес арестувани, след един час осъдени по бързата процедура и веднага след това откарани на стадиона, където пред публика получават за награда по една оловна "дренка" в тила, като стойността на дренката и труда на раздавача на наградите се заплаща от семействата им. Тук обаче тези човекоподобни си веят гъзъ както си искат и поради тази причина и новият ГДВ ще е същия кепазилък, ако не и по-лош.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

1 чифт повече, едва ли ще го усетят, но пак си е кофти. При това положение варненци няма да минават по-далече (по на запад) от Шн по 2-ра.44142 написа:Вървят слухове, че от новия график ГО ще изклати ВА със софийските влаци. Преди напъваха към СФ депо, сега ВА мина към ГО и почнаха тях да ги ебават.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Ами то от Алчните Егоисти друго не може да се очаква , не стига , че им пускат още 2 чифта до Варна които явно и те не им стигат на захапката , ами зейнали с еййййййййййййй толкова голяма уста да лапнат и 2613/2614 сякаш в другите депа не работят машинисти и на тях влакове не им трябват . Ама какво да се прави сега те са на власт и си правят каквото искат.
Машината от 3636 няма да стои цял ден в Сф щото ерцовете и за това са измислили една триъгълна операция
искат да вземат 2636/2637 , а да дадат на софиянци 3637/3636 до Тулово.
Машината от 3636 няма да стои цял ден в Сф щото ерцовете и за това са измислили една триъгълна операция


Помня , че преди години имаше такава врътка при две двойки нощни влакове.Първата бе между извънредните 8686 / 8687 и ситуацията бе следната 8686 стоеше на Пловдив от 1:47 до 2:00 , а 8687 от 1:44 до 2:03.В рамките на това време ставаше следното - бургаската машина , докарала 8686 отиваше на 8687 , а софийската - от 8687 на 8686.По този начин се разменяха докато мина лятото , а на следващото престоите на ПО бяха намалени и всичко тръгна по старому.
Втората размяна просъществува един месец и то на нощните пътнически влакове до и от Видин.Престоят на тогавашния 7103 на Мездра бе от 2:08 до 2:22.Освен посоката на влака , се сменяше и локомотива , като софийският биваше откачан , а от другата страна идваше мездренски , който да изкара влака до Видин.Обратният 7104 идваше в 3:05 и тръгваше в 3:19 , като мездренската машина след откачането заминаваше към депото , а софийската , чакаща от 7103 се закачаше от другия край и поемаше влака към столицата.Софийските машинисти се явяваха на работа вечерта , поемаха 7103 до Мездра , връщаха 7104 и се освобождаваха.
Разказвали са ми за трети такъв случай със силистренските влакове (тогава самостоятелни композиции).Ситуацията е била такава: БВ 947 е тръгвал от София в 19:15 и на Русе е бил в 1:30.Заминавал е в 2:00.Другият влак 946 е идвал от Силистра в 1:15 и заминавал към София в 1:51.Именно тогава е ставала смяната между софийският и русенският електровоз , а на следващото разписание тази врътка е изчезнала.Доколкото знам , влакът бе даден на горнооряховци , а разминаването между тези влакове ставаше на Иваново.
Втората размяна просъществува един месец и то на нощните пътнически влакове до и от Видин.Престоят на тогавашния 7103 на Мездра бе от 2:08 до 2:22.Освен посоката на влака , се сменяше и локомотива , като софийският биваше откачан , а от другата страна идваше мездренски , който да изкара влака до Видин.Обратният 7104 идваше в 3:05 и тръгваше в 3:19 , като мездренската машина след откачането заминаваше към депото , а софийската , чакаща от 7103 се закачаше от другия край и поемаше влака към столицата.Софийските машинисти се явяваха на работа вечерта , поемаха 7103 до Мездра , връщаха 7104 и се освобождаваха.
Разказвали са ми за трети такъв случай със силистренските влакове (тогава самостоятелни композиции).Ситуацията е била такава: БВ 947 е тръгвал от София в 19:15 и на Русе е бил в 1:30.Заминавал е в 2:00.Другият влак 946 е идвал от Силистра в 1:15 и заминавал към София в 1:51.Именно тогава е ставала смяната между софийският и русенският електровоз , а на следващото разписание тази врътка е изчезнала.Доколкото знам , влакът бе даден на горнооряховци , а разминаването между тези влакове ставаше на Иваново.

Информация
Модератори