

Администратор

Днес 44078 беше на 2610, на Чб +5', които са заради намаленията около РП Хм са неизбежни, но до Сф възможно да бъдат избити. Със стари черни колооси, пружини и амортисьори е и нешаблонирана (т.е. до 100 км/ч), има дребни кусури, но иначе засега върви и вози добре, скоро обаче Варна ще спре да я вижда и повече ще кара Чайката и влакове по 5-та. 

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Добре де 078 не излезна ли скоро от ремонт?Nikss написа:Днес 44078 беше на 2610, на Чб +5', които са заради намаленията около РП Хм са неизбежни, но до Сф възможно да бъдат избити. Със стари черни колооси, пружини и амортисьори е и нешаблонирана (т.е. до 100 км/ч), има дребни кусури, но иначе засега върви и вози добре, скоро обаче Варна ще спре да я вижда и повече ще кара Чайката и влакове по 5-та.
skype:jokera_152
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
За съжаление лок 44078 страда от масовата болест липса на части. Като цяло ПР бива но лок е със стари редуктори и нови оси. Резултата е че вече почнаха да текът редукторите, а 3-ти е направо като лейка. Амортисьорите са от тези пълнените в Мездра където ги водят ужким рециклирани. Там само ги пълнят и нищо друго. Резултата е, че като се сложат на лок и изтичат точно за 1 седмица и после лок почва да блъска, треска и механиката се разбива. Хвърлят се пари за глупости а за нови амортисьори няма но така е щура работа. В ПД са усвоили хватката като изтекът амортисьорите ги забърсват с парцали и седят като нови, а че лок блъска и треска никой не го еня.
http://konkar.hit.bg/DSC02940a.JPG
http://konkar.hit.bg/DSC02943a.JPG
Спирачен вентилатор след ПР на 44078. Просто ......
http://konkar.hit.bg/DSC02941a.JPG
http://konkar.hit.bg/DSC02940a.JPG
http://konkar.hit.bg/DSC02943a.JPG
Спирачен вентилатор след ПР на 44078. Просто ......
http://konkar.hit.bg/DSC02941a.JPG


Нищо ново, колега. Поради липса на локомотиви в депо София взимат лок от вл.383 да ходи през деня до Пловдив с 10121/10263/10114 и вечерта си поема 382 за Русе, на другия ден 4611 до Сф и пак за Русе с 4612. Ако пък случайно вл.383 закъснее много взимат лок от вл.10203, а лока от 383 го пращат другаде.DamianKanev написа:Вчера 10163 беше със лок. 44.067.7

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Два добри локомотива обаче и на двата не им работи "R" спирачка.
http://konkar.hit.bg/DSC02951a.JPG
http://konkar.hit.bg/DSC02953a.JPG
http://konkar.hit.bg/DSC02961a.JPG
http://konkar.hit.bg/DSC02951a.JPG
http://konkar.hit.bg/DSC02953a.JPG
http://konkar.hit.bg/DSC02961a.JPG

Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
На кои влакове и гара са тези снимки?44142 написа:Два добри локомотива обаче и на двата не им работи "R" спирачка.
http://konkar.hit.bg/DSC02951a.JPG
http://konkar.hit.bg/DSC02953a.JPG
http://konkar.hit.bg/DSC02961a.JPG
Първите са май е Червен бряг и Плевен?а следващата?

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Здравейте, като се прибирах от Горна Оряховица преди около месец, стана една случка. Беше някакъв пътник и го теглеше една 45-та серия. И нали имаше бая тунели, явно се просмуква вода и пада по жиците. Влизаме в поредния тунел и както си кибича на прозореца се разхвърчаха едни волтови дъги, едни чудесии, чак отскочих назад от прозореца xD
Излиза таман от тунела, ама не можа да доизтегли влака и спря. Показвам се през прозореца, електричката замлъкнала, и се вдига малко дим до пантографа. Гледам единия машинист се беше пооплашил, беше си запалил цигара даже,... постояхме 2-3 минути и тръгнахме. Понеже не разбирам, някой може ли да предположи или каже, какво е станало? Или ако има някой машинист на който се е случвало това, да сподели какво представлява, че ми е интересно. 


Информация
Модератори