Страница 11 от 20

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 11:04 pm
от rexkos
Labros написа:До Русе вагона е все още със старата зелена тапицерия.
Повтарям отново- има наченки всички пловидвски вагони да се сдобият с друга тапицерия, която не запарва и е удобна за пътниците. Впрочем, тапицерията се сменя не само в Пловдив...
За щастие не винаги. Често вагонът за Русе е с хубава синя тапицерия, поне лятото така беше.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 11:07 pm
от VESO
Засичал съм една интересна 40-ка , второкласна с гара на домуване "Горна Оряховица" , която пътува във вътрешно съобщение Димитровград - Русе в композицията на международните 464 / 465 (именно тя замести румънския седящ).Rexkos може да разкаже повече за нея.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 11:08 pm
от Labros
Смяната на тапицерията се вижда навсякъде. Естествено, не може всичко да стане изведнъж. Серията няма значение, важното е хората да се чувствуват добре при пътуването си. Поне тази (синята) тапицерия не запарва и изпотява задните части на пътниците.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 11:13 pm
от Saruman
Забелязал съм, че 47-ците на ГО със зелена кожена тапецерия почнаха да се губят на някъде, а се появиха второкласни 3Х3 със червена тапицерия пак серия 47.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 11:18 pm
от Labros
Бившите първокласни вагони са станали второкласни.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 11:20 pm
от Saruman
:shock: :shock: А аз се чудех, защо номера отвън изглежда по нов от другите надписи. Инак са доста удобни вагончетата.

Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 3:45 pm
от Vancho
VESO написа:Засичал съм една интересна 40-ка , второкласна с гара на домуване "Горна Оряховица" , която пътува във вътрешно съобщение Димитровград - Русе в композицията на международните 464 / 465 (именно тя замести румънския седящ).Rexkos може да разкаже повече за нея.
Защо ми се чини, че е с гара на домуване София ? :roll:

Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 7:33 pm
от 44.123
Тази Горнооряховска 40-та преди беше Русенска, но нали и Гечетата да не останат по назаде да имат и те да се хвалят.

Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 9:13 pm
от VESO
Лично съм я виждал , долу като гара на домуване пише "Горна Оряховица" , но явно си личи как е замазано , а гарата е била друга.

Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 9:17 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Лично съм я виждал , долу като гара на домуване пише "Горна Оряховица" , но явно си личи как е замазано , а гарата е била друга.
Второкласна 40-ка, но немско или наше производство!? В състава на пътника Горна Оряховица - Стара Загора си спомням, че пътувахме в 40-ка, която по планировка и обзавеждане не се различава от серия 20-47. А иначе второкласните 40-ки са немско производство, много отдавна не съм срещал в състава на влак...

Ето така изглежда немското производство В вагон серия 20-40:
Изображение

Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 7:06 pm
от 44.123
VESO написа:Лично съм я виждал , долу като гара на домуване пише "Горна Оряховица" , но явно си личи как е замазано , а гарата е била друга.
И забравих да ти кажа също Весо, че да те поправя този вагон не пътува в вътрешно съобщение между Димитровград и Русе а пътува от Димитровград до Букурещ.

Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 7:09 pm
от Labros
Същия със зелена тапицерия (същата като на 47-ма и 17-та серии) едно време пътуваше София-Истанбул.

Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 7:15 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:Същия със зелена тапицерия (същата като на 47-ма и 17-та серии) едно време пътуваше София-Истанбул.
Такива 40-ки днес на Илиянци преброих поне 5 бр. в отчайващо състояние. Без прозорци, с изкъртени външни стени на купетата...

Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 7:17 pm
от Labros
Значи май само горнооряховската е все още в движение. Барем 3-4 години не съм виждал такъв вагон. То и на снимката отпред е румънски дизел. Значи се потвърждават думите на Иван.

Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 8:31 pm
от VESO
44.123 написа: И забравих да ти кажа също Весо, че да те поправя този вагон не пътува в вътрешно съобщение между Димитровград и Русе а пътува от Димитровград до Букурещ.
Ясно , е то е логично , понеже замества румънския вагон.Но със сигурност такава второкласна 40-ка досега не бях срещал.Как ме е яд , че не се сетих да я снимам.

Марио пък може да разкаже за 47-цата в състава на 40103 , с който пътувахме с него и Saruman от Дряново до Ст. Загора - също не се среща често.