Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

280 000 лв без ДДС.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Иван Иванов написа:280 000 лв без ДДС.
Ами скъпи са си, все пак това са колоосни комплекти барабар с всичките им карантии, че и редуктори. Оставаше само да ги бяха вързали и с панделка. Качественото струва пари, няма какво да плачем...
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

С ДДС би трябвало да са не повече от 336 бона. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Изработването на зъбните колела, изобщо на целия редуктор е много трудно. Да не говорим за спицовите колела, бандажите и осите. Скъпи материали...
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

За коментиране на цената няма как и дума да става поради ред причини. Едната от тях е сложната изработка на детайлите, другата е скъпите материали - колоосите се правят от оръдейна стомана. А и все пак, приема се, че ЖП операторите имат достатъчен капитал за да купуват части за подвижния си състав. Поне в Европа е така.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Бих добавил и периода им на експлоатация сравнен да речем с автомобилните части е направо огромен !
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера 44 118 и 44 126 се разписаха със 130 км/час по 2-ра линия.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Какво стана с 44 107 ?? Преобуха ли я за 130 ?
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

42 072.9 написа:Изработването на зъбните колела, изобщо на целия редуктор е много трудно. Да не говорим за спицовите колела, бандажите и осите. Скъпи материали...
И къде ги изработват ако някой знае
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Комплектите са чешки, но дали са произведени в Пилзен, където сглобябват локомотивите незнам.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

46 242 написа:Какво стана с 44 107 ?? Преобуха ли я за 130 ?
107 е СР, но дали има комплекти не се знае. За 121 има със сигурност, но кога ще я изкарат не се знае също.

А сега нещо друго по темата: в депо Русе има комплекти за 2 лок... единия беше за 44 067.7 , а другия дочух, че отива на 44108, която сега е започната. Какво се оказва, че е всъщност положението? 067 излиза от ПР със стари черни колооси, амортисьори и пружини. Съмнява ме дали не е даден зор да се прави 44-110, за която по-рано имаше предвиден комплект, но той пък отиде за 44 123, чийто колооси барабар с талигите пък отидоха на 44102.2 много заплетена работа. :roll:
За доказателство акредитираният фотограф Н. Колев /по-известен като Саруман/ може да ви покаже снимка на една от талигите на лок 44-67 от миналия Петък /04.06.2010 г./ когато по моя поръчка снима БВ 4612. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

имаш грешка. 44 067 се сдоби с последните налични в Русе червени колооси.
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

В дипо Руси имаха един комплект за 44-108 , който замина за 44-067 , 44-108 ще кара с нейните си колооси.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Не знам дали аз съм кьорав или да, но колоосите на 67 никак не червенеят , направо си чернеят. :D Ето снимка:

Изображение
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Колега хайде сега докажи че колоосите са на -067, . Снимката мисля ще се досетиш но е за оспорване!, такава бих качил и аз и имам свободата номера да посоча сам... :lol: :lol: :lol: .
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация