
Администратор

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Администратор
За коментиране на цената няма как и дума да става поради ред причини. Едната от тях е сложната изработка на детайлите, другата е скъпите материали - колоосите се правят от оръдейна стомана. А и все пак, приема се, че ЖП операторите имат достатъчен капитал за да купуват части за подвижния си състав. Поне в Европа е така.

Администратор

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
И къде ги изработват ако някой знае42 072.9 написа:Изработването на зъбните колела, изобщо на целия редуктор е много трудно. Да не говорим за спицовите колела, бандажите и осите. Скъпи материали...
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

107 е СР, но дали има комплекти не се знае. За 121 има със сигурност, но кога ще я изкарат не се знае също.46 242 написа:Какво стана с 44 107 ?? Преобуха ли я за 130 ?
А сега нещо друго по темата: в депо Русе има комплекти за 2 лок... единия беше за 44 067.7 , а другия дочух, че отива на 44108, която сега е започната. Какво се оказва, че е всъщност положението? 067 излиза от ПР със стари черни колооси, амортисьори и пружини. Съмнява ме дали не е даден зор да се прави 44-110, за която по-рано имаше предвиден комплект, но той пък отиде за 44 123, чийто колооси барабар с талигите пък отидоха на 44102.2 много заплетена работа.

За доказателство акредитираният фотограф Н. Колев /по-известен като Саруман/ може да ви покаже снимка на една от талигите на лок 44-67 от миналия Петък /04.06.2010 г./ когато по моя поръчка снима БВ 4612.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm


Глобален модератор
Колега хайде сега докажи че колоосите са на -067, . Снимката мисля ще се досетиш но е за оспорване!, такава бих качил и аз и имам свободата номера да посоча сам...
.



В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Информация
Модератори