Страница 11 от 28

Публикувано на: Вто Юли 31, 2007 3:28 pm
от Tramway
44-134 написа:Нямаше да е лошо да пооправят контролера малко че на фона на всичко останало седи като изсран
Няма страшно, скоро всичко останало ще добие вида на контролера и тогава ще си бъдат асорти.

Публикувано на: Вто Юли 31, 2007 6:20 pm
от Labros
За сега изглежда отлично :!: Пък после ще видим...дано този път не стане по нашенски - като се види хубавото и да се разваля.Някой само да не вземе да открадне хладилника за лична употреба...

Публикувано на: Пон Авг 06, 2007 6:28 pm
от Nikss
Да е честита хубавицата на депо СОФИЯ и да си я пазят защото както си я пазят така и ще я имат!Все пак тя е тяхна!

Публикувано на: Пон Авг 06, 2007 7:13 pm
от aizi
Браво!
Но можеше да ремонтират и кабината,т.е. да се модернизира малко,все пак хора ще работят с нея.
Ама то за какво си платиш такова ще си пиеш.

Публикувано на: Пон Авг 06, 2007 7:16 pm
от Mario Evstatiev
aizi написа:Браво!
Но можеше да ремонтират и кабината,т.е. да се модернизира малко,все пак хора ще работят с нея.
Ама то за какво си платиш такова ще си пиеш
Тя от модернизация няма нужда, ама можеше да се смъкнат пултовете, да се песъкоструйнат и да се пръснат "на голо" вече. Да се сменят табелките под ключовете, да се очовечат контролерите. Но тук вината си е на БДЖ, защото каквото поръчаш, това получаваш, както и ти го каза. На пак повтарям, че ремонта като цяло е за Отличен 6.

Публикувано на: Пон Авг 06, 2007 7:45 pm
от Nikss
Като цяло наистина е за Отличен 6,вярно,че за контролера трябва още поне 1 идея.Например да сложат черна кожа там където ще се хваща и така няма да се лющи боята:демек да се направи като в чешките електровози.ако някой има снимка на пулта на такъв да види контролера.по точно да се направи така както е направен контролера на машината 45 111.2

Публикувано на: Пон Авг 06, 2007 7:51 pm
от Mario Evstatiev
На 45 111.2 е намотан волана с електроизолационна PVC лента. Такава се среща по тролеите, но с повече желание има агенти тука във форума дето могат да се сдобият с такава и да намотаят воланите на 44 100.6

Публикувано на: Пон Авг 06, 2007 7:57 pm
от Nikss
Еми нещо такова за да може да се пази и да не се жули боята.Не знам,но с нещо подобно го правят на чешките електровози в Чехия.

Публикувано на: Пон Авг 06, 2007 8:01 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Еми нещо такова за да може да се пази и да не се жули боята.Не знам,но с нещо подобно го правят на чешките електровози в Чехия.
Това, с което е направена 45 111.2 е идеално за намотаване, но от тукашните участници само един човек може да докопае за намотаване на воланите на 44 100.6 :)

Публикувано на: Пон Авг 06, 2007 8:49 pm
от Nikss
Е ако контролера беше боядисан тoва намотаване нямаше да бъде излишно,но щом не е или не е сменен...както решите вие,от мен това беше идеята.

Публикувано на: Пон Авг 06, 2007 8:51 pm
от 44142
Това намотаване е напълно излишно и грозно. Като се махне тази лента под нея остава доста наслоена мръсотия.

Публикувано на: Пон Авг 06, 2007 8:53 pm
от Nikss
И аз мисля,че засега е излишно щом контролера не е сменен или боядисан,но без тoва намотаване по-бързо ще се ожули ако е нов или боядисан.

Публикувано на: Пон Авг 06, 2007 8:56 pm
от 44142
Нищо им няма на полусекторните волани.

Публикувано на: Пон Авг 06, 2007 8:59 pm
от 44-134
Честно казано и мен ме дразни това намотаване на контролерите както при електровозите така и при някой шестици. Дори и да се ожули нито го вали дъжд нито нещо друго та да му пречи а има случай в които контролера след като е намотан така става адски неудобен и дебел което също е дразнещо.

Публикувано на: Пон Авг 06, 2007 9:01 pm
от 44142
На една машина ги измахах тези намотаваници и отдолу се показа една чернилка която неможеше да се изчисти.