Страница 11 от 17

Публикувано на: Нед Ное 28, 2010 9:51 pm
от bobara_e_tuk
в момента е спряна, тя беше за кратко, заради пребоядисването на мездренската "Чамуга", но непомня кой номер беше

Публикувано на: Нед Ное 28, 2010 10:19 pm
от Nikss
Спряна за какво? Аз дочух, че е била тия дни в СФ за случ. ремонт и, че тая вечер се прибира в М с 20209. :)

Публикувано на: Нед Ное 28, 2010 10:27 pm
от bobara_e_tuk
на мен така ми казаха, а до колко е вярно и самият аз незнам :lol:

Публикувано на: Нед Ное 28, 2010 10:31 pm
от bdz46
Свиквайте, така ще е с тази електричка.

Публикувано на: Нед Ное 28, 2010 11:00 pm
от Nikss
Е какво тогава? Дайте да я спрем, да я боядисаме и да я държим само за атракционни пътувания понеже е останала 1 единствена, а? Аз викам така ще е най-добре. :arrow:

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 1:21 am
от 44-134
За музейна е оставена 33 01 която е в Асеново. Таз ше върви докато се разпадне и тва ше и е :)

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 6:15 am
от Nikss
Да, ама 33 001 не може да кара атракционни влакове примерно. :wink:

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 6:18 am
от bobara_e_tuk
ако решът да я постегнат 33 007-008 няма да е лошо, но като гледам май ще бъдат само мечти

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 8:28 am
от Mario Evstatiev
44-134 написа:За музейна е оставена 33 01 която е в Асеново. Таз ше върви докато се разпадне и тва ше и е :)
Опасявам се, че не е в Ас, а ето НА ТОВА МЯСТО - гние и се разпада в депо София, затисната с 04 012.1 без изгледи за възстановяване.

В Асеново се намира едиствената оцеляла в оригиналната си ливрея - 33 003/004, в окаяно състояние и практически гол кош. Освен нея там е и 33 011/012, която също е прилично ограбена.

33 005/006 уж я взеха да яправят и накрая потъна и тя вдън земята.

33 009/010 е на две половинки в депо Подуяне, също ограбена здравата.

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 9:46 am
от refil
Днес 33 007-008 се размяташе в депо Подуяне за ремонт.Вчера е излязля от случаен,но е стигнала до "кривата круша".
Снимки

44 001 прави маневра с 33 007/008
http://picbg.net/u/51641/35369/499120.jpg
33 007/008
http://picbg.net/u/51641/35369/499117.jpg
Още един път 33 007/008
http://picbg.net/u/51641/35369/499121.jpg

Извинявам се за качеството,но снимах набързо и с телефон :oops:

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 2:44 pm
от bobara_e_tuk
викам си дано мотирисата да има добро бъдеще :?

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 3:15 pm
от NiGhtPiSH
Аз се чудя защо трябваше да се съсипят влакове доставени 1991 г... Да изпратят кошовете на гарнитурите в Сърбия за модернизация - нова ел. част, нови салони, първокласно отделение, вакуумни тоалетни, климатизация, да се монтират бутони за отваряне на вратите, ремонт по ходоавата част и да ги върнат в графиците.

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 7:15 pm
от semafor4o
Мдаааа,а аз се чудех тая сутрин защо влакчето за Враца беше в състав 44 171 + 1 бр. пътнически вагон 50 серия.....Жалко за колко малко време се задържа 33 007/008 в Мездра :( Последно ще се връща ли в пак и коя е 32-ката която ще се върне в Мездра след ремонт?

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 10:26 pm
от Nikss
44 171 няма. Има 45 171. Има 2 32-ки, които ще дойдат в Мездра, когато им приключат ремонтите - 32 077/8, която се боядисва в Плевен и 32 089/90, която е в ЛВЗ - Русе. :wink: :arrow:

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 10:55 pm
от semafor4o
45 171 ? Явно още не съм се бил събудил сутринта :lol: Благодаря за информацията за номерата на "Чамугите" :wink: А те от какъв ремонт излизат? 33 007/008 остава ли си в София след като се върнат 32 089/90 и 32 077/8 ?