Страница 11 от 16
Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 9:58 pm
от 44142
55173 е собственост на ТЕЦ-а. Предполагам е била гарирана на коловоза.
Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 10:11 pm
от semafor4o
Благодаря за разяснението

Не знаех,че е на ТЕЦ-а пък и не видях някакъв надпис или знак който да показва кой е собственик.Дано все пак я стегнат поне съвсееем малко,защото изглеждаше наистина жалко - стара и грохнала (на доста места боята липсваше,а ръждата властваше

)
Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 10:47 pm
от VESO
Снимката съм я правил на 1-ви април т.г. зад оградата на ТЕЦ-а.В същия район се намира и
тази бракувана 51-00-ца с неизвестен номер , за която питах във форума , но никой не успя да ми каже коя е била.
Публикувано на: Пет Дек 03, 2010 9:03 pm
от Mario Evstatiev
Да опресня малко темата с една хубостница родна мелничарска:

Публикувано на: Пет Дек 03, 2010 9:09 pm
от VESO
Публикувано на: Пет Дек 03, 2010 9:12 pm
от Mario Evstatiev
Не са червени, кафяви са и то само от страна Подуяне. Не съм аз автор на тая дивотия и ти гарантирам, че дойде ли ми боята няма да са такива. За всякакво друго боядисване вече поемам отговорност

канал
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 8:01 pm
от shotik
Канала на депото го правиха ,когато бях там ,бяха изкопали една дупка 6 метра,вероятно като за ПАВЕЛ и ходих до директора на мелницата Живков,за да накара строителите да го удължат поне още с 6-7 метра ,за да може с едно спиране на локомотива да се преглежда цялата ходова част,но той уж обеща ,а на следващия ден бяха налели бетона.Марио ще ви каже колко е неудобно,а има място за по-дълъг канал,ама като е имало и има и сега началници ,които не се съобразяват с професионалните искания на изпълнителите ,то ще е така.
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 8:06 pm
от Mario Evstatiev
Прав си, колега Георгиев за канала. Когато правихме спирачната ревизия на 55-228, бях дал ПАВЕЛ отпред за да я мести на положение за всяка талига по отделно да се свалят буталата на СЦ, иначе няма как да е цялата машина на канал. За гледане е същата работа, гледаш талига І, после местиш машината за да огледаш талига ІІ. Друг е въпроса, че половината канал е пълен с вода и се влиза само с гумени ботуши, но това се преживява някак. Иначе не знам депото да е правено за ПАВЕЛ, тъй като той е пристигнал след пръкването на 55-228. Преди нея и преди ПАВЕЛ е имало 52-ра серия.
депото
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 9:42 pm
от shotik
Не знам да е имало други локомотиви,защото комбината беше нов,а писах че е било като за ПАВЕЛ ,в смисъл за размерите.По това време имаше малък локомотив във Захарна фабрика,/не гарата ,а складовете които сега се рушат/и понякога го докарваха ,но дали е било ПАВЕЛ или друг не си спомням.
Re: депото
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 9:45 pm
от Mario Evstatiev
shotik написа:Не знам да е имало други локомотиви,защото комбината беше нов,а писах че е било като за ПАВЕЛ ,в смисъл за размерите.По това време имаше малък локомотив във Захарна фабрика,/не гарата ,а складовете които сега се рушат/и понякога го докарваха ,но дали е било ПАВЕЛ или друг не си спомням.
В склада, който е бил на ЗФ е имало V10 и V18. V10 е ясен - той е фамозния ПАВЕЛ, V18 отдавна е станал на тенджери и тигани... А интересно е ако знаеш нещо около идването на 228 в мелницата, от къде е цъфнала? Чини ми се да е минала през "Кремиковци" заради някои типични за там "тунинги"

228
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 9:54 pm
от shotik
До колкото знам към 1985-1986 г е купена,мой съвипусник ,който тогава ми каза за този локомотив ,работеше там,видяхме се и ми каза че ще палят нова машина,но дали е била в Кремиковци ,това незнам.
Когато октомври месец1987 г започнах работа там ,беше на 18000 км.
За какви тунинги имаш пишеш ?
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 10:02 pm
от Mario Evstatiev
Срязания челен маневрен парапет и синджирката ала "ТЭМ". Това е ясно с каква цел. За да се вади ГВР без да се сваля целия парапет, както е при стандартните 55-ци. Другото - куките за въжетата за скъсан влаки "кучките". И още нещо, дискутираше се някъде, че пулт І трябва да е откъм ДД, но на 228, регистриращия скоростомер е откъм компресора

Имаше обаче някаква история, че на някои 55-ци, пулт І не е откъм ДД, та искам да знам тая от кои е. Имайки впредвид, че ел. шкафа си е откъм компресора, чини ми се, че нещо е обърнато.
228
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 10:12 pm
от shotik
Нямам никакви предположения по всички тези неща,които си написал.
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 10:16 pm
от 07
Едната 55ца на Булмаркет Дм има коминче като за котел за отопление, само че номера и е 229 - тоест няма как да е била за БДЖ - най големия номер за БДЖ е 212... имала ли е наистина котел, или просто задната част е присаждана...
локомотив серия 55
Публикувано на: Пон Дек 06, 2010 5:00 pm
от mitak07020
Имам нужда от чертежи на дизеловия локомотив серия 55