Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

55173 е собственост на ТЕЦ-а. Предполагам е била гарирана на коловоза.
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

Благодаря за разяснението :) Не знаех,че е на ТЕЦ-а пък и не видях някакъв надпис или знак който да показва кой е собственик.Дано все пак я стегнат поне съвсееем малко,защото изглеждаше наистина жалко - стара и грохнала (на доста места боята липсваше,а ръждата властваше :? )
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Изображение

Снимката съм я правил на 1-ви април т.г. зад оградата на ТЕЦ-а.В същия район се намира и тази бракувана 51-00-ца с неизвестен номер , за която питах във форума , но никой не успя да ми каже коя е била.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Да опресня малко темата с една хубостница родна мелничарска:

Изображение

Изображение
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Кой боядиса буферите в червено? :lol: :P :wink:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Не са червени, кафяви са и то само от страна Подуяне. Не съм аз автор на тая дивотия и ти гарантирам, че дойде ли ми боята няма да са такива. За всякакво друго боядисване вече поемам отговорност :angel5:
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
канал

Мнение от shotik »

Канала на депото го правиха ,когато бях там ,бяха изкопали една дупка 6 метра,вероятно като за ПАВЕЛ и ходих до директора на мелницата Живков,за да накара строителите да го удължат поне още с 6-7 метра ,за да може с едно спиране на локомотива да се преглежда цялата ходова част,но той уж обеща ,а на следващия ден бяха налели бетона.Марио ще ви каже колко е неудобно,а има място за по-дълъг канал,ама като е имало и има и сега началници ,които не се съобразяват с професионалните искания на изпълнителите ,то ще е така.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Прав си, колега Георгиев за канала. Когато правихме спирачната ревизия на 55-228, бях дал ПАВЕЛ отпред за да я мести на положение за всяка талига по отделно да се свалят буталата на СЦ, иначе няма как да е цялата машина на канал. За гледане е същата работа, гледаш талига І, после местиш машината за да огледаш талига ІІ. Друг е въпроса, че половината канал е пълен с вода и се влиза само с гумени ботуши, но това се преживява някак. Иначе не знам депото да е правено за ПАВЕЛ, тъй като той е пристигнал след пръкването на 55-228. Преди нея и преди ПАВЕЛ е имало 52-ра серия.
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
депото

Мнение от shotik »

Не знам да е имало други локомотиви,защото комбината беше нов,а писах че е било като за ПАВЕЛ ,в смисъл за размерите.По това време имаше малък локомотив във Захарна фабрика,/не гарата ,а складовете които сега се рушат/и понякога го докарваха ,но дали е било ПАВЕЛ или друг не си спомням.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Re: депото

Мнение от Mario Evstatiev »

shotik написа:Не знам да е имало други локомотиви,защото комбината беше нов,а писах че е било като за ПАВЕЛ ,в смисъл за размерите.По това време имаше малък локомотив във Захарна фабрика,/не гарата ,а складовете които сега се рушат/и понякога го докарваха ,но дали е било ПАВЕЛ или друг не си спомням.
В склада, който е бил на ЗФ е имало V10 и V18. V10 е ясен - той е фамозния ПАВЕЛ, V18 отдавна е станал на тенджери и тигани... А интересно е ако знаеш нещо около идването на 228 в мелницата, от къде е цъфнала? Чини ми се да е минала през "Кремиковци" заради някои типични за там "тунинги" :roll:
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
228

Мнение от shotik »

До колкото знам към 1985-1986 г е купена,мой съвипусник ,който тогава ми каза за този локомотив ,работеше там,видяхме се и ми каза че ще палят нова машина,но дали е била в Кремиковци ,това незнам.
Когато октомври месец1987 г започнах работа там ,беше на 18000 км.

За какви тунинги имаш пишеш ?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Срязания челен маневрен парапет и синджирката ала "ТЭМ". Това е ясно с каква цел. За да се вади ГВР без да се сваля целия парапет, както е при стандартните 55-ци. Другото - куките за въжетата за скъсан влаки "кучките". И още нещо, дискутираше се някъде, че пулт І трябва да е откъм ДД, но на 228, регистриращия скоростомер е откъм компресора :roll: Имаше обаче някаква история, че на някои 55-ци, пулт І не е откъм ДД, та искам да знам тая от кои е. Имайки впредвид, че ел. шкафа си е откъм компресора, чини ми се, че нещо е обърнато.
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
228

Мнение от shotik »

Нямам никакви предположения по всички тези неща,които си написал.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Едната 55ца на Булмаркет Дм има коминче като за котел за отопление, само че номера и е 229 - тоест няма как да е била за БДЖ - най големия номер за БДЖ е 212... имала ли е наистина котел, или просто задната част е присаждана...
Мнения: 42
Регистриран на: Пон Окт 18, 2010 7:45 am
Местоположение: първомай
Имам нужда от чертежи на дизеловия локомотив серия 55
Публикувай отговор

Обратно към “Маневрени дизелови локомотиви | Shunting diesel locomotives”

Информация