
Както и във вагоните на 4613, въпреки, че купетата бяха добре отоплени, в предверията на вагоните имаше толкова сняг, колкото и на перона 


Глобален модератор
Радвам се!, дори съм ЩАСТЛИВ! че наближавате истината!, А ТЯ БОЛИ!, -нали... Applause Applause Applause Applause Applause Applause Applause Applause ДЕРЗАЙТЕ!, ВИЕ СТЕ НОВОТО ПОКОЛЕНИЕ!...
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Да, това забелязах и аз! Днес като минавах през подлеза до последния коловоз замръзнах. Качих се горе и ми стана топло
Просто във тия подлези, на постоянно течение и никакво отопление няма какво друго да очакваме. 


С яке не ми беше много студено, а калорифера в кабината работеше без спиране от Плoвдив, но на Вакарел видях че в чашата има лед.VESO написа:Тодоре , какви бяха температурите в електричката?bdz46 написа:На мен пък сутринта ми замръзна кафето в 32 123.![]()
Случвал съм на доста добре отоплени мотриси , но и на такива , в които стоиш с якето и пак тракаш със зъби.
Във вагоните беше приемливо топло.

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Администратор
Информация
Модератори