Страница 2 от 8

Публикувано на: Сря Дек 12, 2007 9:31 pm
от Nikss
Подръжката в ПО е много зле.

Публикувано на: Сря Дек 12, 2007 9:36 pm
от VESO
При електричките ни положението е малко по - розово , понеже всички ремонти им се правят в Ст.Загора.Бургазлии също си пращат някои мотриси там - пример 157+158.Софийските мотриси ходят в Русе , ГО си ги ремонтират сами , не знам само на варненските къде им се правят ремонтите.

Публикувано на: Сря Дек 12, 2007 10:04 pm
от 44-134
42 072.9 написа:Никс, големите ремонти на червените машини на ПО се правят в ГО, а 46200 ги ревизират и ремонтират в Бс или Кончар.
И тука грешка! От близо година ГПР и СР се правят в депо По. Последната машина излезла от Горна е 135 ако се не лъжа. А относно мнението на Никс да кажа,че като изключим външния вид 135 и преди да отиде в ГО беше една много добра дърпачка.

Публикувано на: Сря Дек 12, 2007 10:05 pm
от 44-134
VESO написа:При електричките ни положението е малко по - розово , понеже всички ремонти им се правят в Ст.Загора.Бургазлии също си пращат някои мотриси там - пример 157+158.Софийските мотриси ходят в Русе , ГО си ги ремонтират сами , не знам само на варненските къде им се правят ремонтите.
Случайните ремонти се правят в По. Ако за всички ремонти се пращат мотриси в СЗ то ше стане камила с рога.

Публикувано на: Сря Дек 12, 2007 10:06 pm
от 42 072.9
Визирам 128, 132, 134, 135.
Сега колко машини са излезли от голям ремонт.

Публикувано на: Сря Дек 12, 2007 10:07 pm
от 44-134
64,82,99,150. В момента се прави ГПР на 167 и СР на 153.

Публикувано на: Сря Дек 12, 2007 10:08 pm
от 42 072.9
Така да се чува.

Публикувано на: Сря Дек 12, 2007 10:10 pm
от 44-134
пропуснахме и 309. Да не забравяме че в момента депо Пловдив е с най-малко Р-ови машини в изолация-097. 5 са в ремонт (57,63,133,153 и 167) и всичко останало се движи и печели.

Публикувано на: Сря Дек 12, 2007 10:14 pm
от 42 072.9
Чудно ми е в Русе и Горна какво е положението.
Добри времена, дано да не стане като в Сф.

Публикувано на: Сря Дек 12, 2007 11:00 pm
от lok43r
Депо По има и два капитални ремонта - на 44 058 и 44 060.

Публикувано на: Пон Авг 24, 2009 3:50 pm
от Ghost
Информация, която успях да изровя за локомотивите серия 46 200 командировани с телеграми в лок. депо София. Те са: 46 208, 46 211, 46 219, 46 231, 46 234, 46 238, 46 242.

Публикувано на: Пон Авг 24, 2009 9:25 pm
от Mario Evstatiev
Ghost написа:Информация, която успях да изровя за локомотивите серия 46 200 командировани с телеграми в лок. депо София. Те са: 46 208, 46 211, 46 219, 46 231, 46 234, 46 238, 46 242.
Първо да те приветствам с Добре дошъл във форум "Локомотиви"!
От написаното излиза, че 7 локомотива са зачислени при нас, което никак не е малко. При това положение преспокойно имаме машини както за товарачките, така и за тежките влакове 8627/8626, 2637/2636. Чудя се защо на "Кардамеца" не пуснат 46-та серия, няма да е прецедент пък и смятам, че добре ще се справи с обслужването му. Иначе днес 46 242.4 беше в депо София, особено впечатление ми направи, че откакто е така да се каже "наша", хигиената е доста подобрена. Колегите тук пазят и трябва да се отчете този факт. Докато беше бургаска, само стоножки не бяха плъзнали из нея...

Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 12:50 pm
от 44142
Вмомента с заповед са командировани 46219 и 46235. 46235 е готова но чака да бъде платен ремонта на кончар и влиза в експлоатация. 44101 не епипната 44130 е боядисана но чака по добри времена да се реши дали да се сменя кабелажа.

Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 3:03 pm
от Ghost
lok45111 за хигиената на лок. 46 200 експлоатирани в София не съм съгласен. Това е малък проблем в сравнение с краденето на шунтове от апаратните шкафове и модулите, абсолютно празната мазилна инсталация, празни редуктори, изолирана противобуксуваща защита, разпломбиран нерегистриращ скоростомер /знаещите знаят за какво/, липсата на качествен ЕП и др.
Тъй като се отвори тема за лок. 46 242 същият върви с изолирана двумоторка от 30.06.2009г, за което има съответното разрешение. Проблема е липсата на изправен таходатчик за четвърта колоос. Разрешението е безсрочно, така, че 46 242 в близко бъдеще няма стане с пълна мощност. 8)

Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 3:14 pm
от 44142
За шунтовете може да се поспори. В началото като почнаха да се експлоатират 462 в Сф работехме 4 бригади на тях и взимахме маш от 8602 и 3622. Още тогава липсваха шунтове на апаратните шкафове на 211, 235,238 и 242. След като докараха 46234 в Сф, тя беше първата която работеше постоянно в Сф. Първия месец бяхме само 4 бригади и лок светеше. При първото заминаване на лок за ТП в БС и залипсваха стойки на чаши и чистачки. Отделно на 46208 и 46238 бях сложил голями чистачки и те изчезнаха. Примерно на ПО 462 също ли депо Сф е откраднало шунтовете? Вярно е, че се научиха колеги да разпломбират хаслерите и да затварят крановете на мазилната , но във всяко депо си има мърши. Примерно последния случай с 46219, колега държал повечко с директната и бил превъртял бандажи. Не е приятно но е станало и трябваше ли да се вдига олелия до бога? Зимата веднъж работих с 46026 и видях в бордовия дневник, че карловска бригада е писала за посинели бандажи и превъртяли бандажи но на лок бяха сложили нови белези и толкова. С две думи никой неще другите да му работят с машините и затова са тия простотий.