Страница 2 от 27

Публикувано на: Пет Апр 13, 2007 3:54 pm
от polval
Shotik филма се казва “Извън релси“ или на английски "Derailed". Гледал съм го и впечатление ми направи точно 06 и БДЖ влака както и сцените от Централна Гара София.

Поздрави
Тино

PS Очаквай търсеният списък.

Публикувано на: Пет Апр 13, 2007 4:46 pm
от Nikola VS
Само ще поправя, на български филма не го превеждат буквално, а "Извън контрoл". В случай, че го търсиш на български да го намериш успешно :wink:

диз. лок 06 с руски кондз. батерии

Публикувано на: Вто Май 01, 2007 10:44 am
от choveka_vlak
Помествам тази снимка, като специален поздрав за колегата, Shotik! от доброто старо време.... Изображение :)

снимка

Публикувано на: Вто Май 01, 2007 11:21 am
от shotik
Благодаря за хубавата снимка.Виждам доста неща,които са допълнително монтирани-клапана за свирката е друго изпълнение,под ключовете за палене и гасене на мотора има някакви неща 9 бр,но не мога да разбера за какво са,под ключовете за парното и осветлението тези черни ключове за какво са.Под клапаните за чистачките има бутон или лампа,на синята плочка пак неща които не разпознавам и черните ключове.Ако ги знаеш за какво са ,моля да ги опишеш.
Боята е хубаво нанесена и е почти като оригиналната,която не дразни очите,вижда се част от перде на стъклата.А кой номер е този локомотив и къде е снимана кабината?

Публикувано на: Вто Май 01, 2007 11:42 am
от Mario Evstatiev
Така,

9-те непознати работи под ключовете за контрол на ДД са сигнални светодиоди за предварително мазане, маслено налягане, температурни режими на ДД, режим на работа на генераторната група и др. Трябва по мои изчисления да са 8 бр, но явно 9-тият светодиод е за нещо, за което не се сещам да го иа при румънските модернизирани 06-ци. Поглеждайки от реверсора нагоре виждаме една синя плочка с три черни ключа като на 52 и 04, а над тях отново три светодиода. Те са за обслужване на автостопа тип INDUSI - I60R, какъвто масово се ползва в Румъния, Сърбия, Хърватска, Унгария и Германия. Вижда се потенциометър за регулиране осветлението на приборите, монтиран на синята плочка с ключовете за светлините, вентилацията и отоплението на кабината и др. По монтираните допълнителни апарати и двата ключа за стартиране и управление на ДД разбирам, че този локомотив има система "Много единици", каквато са имали и нашите 06-ци някога и вече не се използва, а продължавайки натам виждам и клапана за свирките, който е заменен със стандартния румънски трипътен клапан, използван и при нашите локомотиви серия 46.

Това разпознавам като разлики в тази машина, а чистотата не я обсъждам защото просто е като аптека.

диз. лок 06 с руски кондз. батерии

Публикувано на: Вто Май 01, 2007 12:23 pm
от choveka_vlak
Да Колеги така е локомотива не Български и няма как да бъде!. Това е един от многото приватизирани и ако не "заводски" то поне с "много" пари отремонтиран!. Съжалявам че ще се забавя, но скоро ще кача и снимката му, на запад, от нас такива неща се случват и частните превозвачи!, не са единици като у нас. А и карат кой с каквото може, Но според джоба!!!, на един е ефтино с ток, на друг, с нафта,,,,- затова повдигнах темата за ЕНЕРГИЙНАТА ефективност!.

диз. лок 06 с руски кондз. батерии

Публикувано на: Вто Май 01, 2007 3:31 pm
от choveka_vlak
Ето и външния вид на показания по горе пулт!, и как работят часните превозвачи в Полша!. Изображение

Публикувано на: Вто Май 01, 2007 6:14 pm
от Labros
Направо не може да се познае,че е "шестак". :wink:

06 в Полша

Публикувано на: Съб Май 05, 2007 8:24 pm
от shotik
Ето снимки на лок.06 в Полша,а мен най-много ми хареса как с едно по-друго боядисване локомотивите изглеждат по-различно

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Публикувано на: Съб Май 05, 2007 9:26 pm
от VESO
И на мен ми харесват цветовете,в които се боядисват локомотивите,не само в Полша,но и в други страни.Само ние ги цапаме еднотипно. :cry:
Какво пречи на тези,които извършват тази работа да започнат да боядисват в няколко цвевтове - хем по-шарено да радва окото,хем и по-естетическо да стои.Вижте другите страни какво правят.Да не говорим за рекламите,които се появяват за западните държави по Тр.П.С.

Публикувано на: Съб Май 05, 2007 10:06 pm
от bdz46
На мен са ми смешни с тези огромни буферни фарове, характерни за PKP.

фарове

Публикувано на: Съб Май 05, 2007 10:21 pm
от shotik
Фаровете са като на нашите само ми се вижда ,че имат допълнително червена светлина,което ние се опитвахме да издействаме ,а не да се висим като маймуни да слагаме червено стъкло при пътуване на изол.локомотив,но Правилника не позволявал ,а и щели сме да изменим конструкцията!!!

Нали знаете ,че на чужд гръб и сто тояги са малко,та началниците като не работят това им е все тая,а бригадите да се оправят.

Публикувано на: Съб Май 05, 2007 10:24 pm
от bdz46
Фаровете са много по-големи от нашите и са стандартни за PKP. Имат и съвсем малка червена светлина (също стандартна в PKP).

Публикувано на: Съб Май 05, 2007 10:49 pm
от VESO
Като съм гледал галерията на полските локомотиви в Европейския ж.п. сървър,винаги съм се чудел защо фаровете на тракционните единици са толкова големи.При по-внимателно вглеждане,приличат на очи,които се взират загадъчно.Имаш чувството,че и машината те гледа,при това любопитно. :D

лок. 06-118

Публикувано на: Пон Май 07, 2007 5:51 am
от choveka_vlak
АЗ поне си го обяснявам с ревниво спазван някакъв техен правилник, :cry: Изображение.