Страница 2 от 5
Публикувано на: Пон Юни 16, 2008 6:39 pm
от 44-134
И тъй ремонта тече с пълни сили. Вече са демонтирани въздушните резервоари, до края на седмицата машината ще бъде отцепена от тендера и след това машината ще се вкара в хале с телфер където ще се проверяват и ремонтират основните възли.
Публикувано на: Пон Сеп 14, 2009 7:21 pm
от Mario Evstatiev
Колега,
до къде стигна работата по 14-25. Доколкото разбрах преди време, бяха спряли възстановяването поради негодност на котела и липса на пари. Има ли все пак шанс и тази машина да се възстанови и използва за атракционни пътувания по нашата жп. мрежа.
Публикувано на: Вто Сеп 15, 2009 12:36 am
от 44-134
След като се свалиха всички котелни обшивки се видя че някой от нитовете по котела са почнали да изгниват, в същото време анкерните болтове държащи пещта също ги е ударила корозията и пещта е пропаднала, а анкерни болтове се правят само в заводски условия каквито у нас няма. Иначе казано положението не е променено. Машината седи в депо пловдив на закрито.
Публикувано на: Вто Сеп 15, 2009 7:38 am
от Mario Evstatiev
В базите няма ли друг локомотив серия 14, от който да се вземе годен котел?! Не би било лошо да имаме представител на тази серия в движение, още повече, че в момента една парна машина е извън строя.
Публикувано на: Сря Сеп 16, 2009 2:52 pm
от veselintodorov
Не можели в случая да се поръчат анкерни болтове от Германия щом тук нее възможно да се направят може да е по скъпо но какво да се прави, сигурно няма да откажат да направят нови.
Публикувано на: Сря Сеп 16, 2009 6:08 pm
от 07
veselintodorov написа:Не можели в случая да се поръчат анкерни болтове от Германия щом тук нее възможно да се направят може да е по скъпо но какво да се прави, сигурно няма да откажат да направят нови.
Може, но БДЖ от атракционни пътувания иска само да прибира пари, не да дава...... Дори и да се прати локомотива в Германия за ремонт - парите ще се избият! Поне други железници си ремотират локомотивите там, предлагат същите (че понякога и по ниски) цени на туристите и пак печелят...........
Публикувано на: Сря Сеп 16, 2009 6:17 pm
от Labros
Защо да се пращат в Германия...? Нали и фирмата на баджанака требе да спечели някой кинт...
Публикувано на: Сря Сеп 16, 2009 6:45 pm
от bdz46
07 написа:Може, но БДЖ от атракционни пътувания иска само да прибира пари...
И да прибира не иска...
Публикувано на: Сря Сеп 16, 2009 7:11 pm
от shenolco_81
Някой знае ли за 16-01 че на 19 Щяла да кара атракционен влак за Подкова

Публикувано на: Сря Сеп 16, 2009 7:23 pm
от 07
bdz46 написа:07 написа:Може, но БДЖ от атракционни пътувания иска само да прибира пари...
И да прибира не иска...
А заплати и премиики искат, канцеларски плъхове ниедни........
Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 8:38 am
от 44-134
shenolco_81 написа:Някой знае ли за 16-01 че на 19 Щяла да кара атракционен влак за Подкова

щеше да кара.
Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 8:40 am
от 44-134
Проблема не е в производството на анкерните болтове, а в тяхната смяна. В България няма условия при които котела на машината да бъде вдигнат и ремонтиран.
Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 9:17 am
от Mario Evstatiev
Тоест ремонт на 14-25 у нас не може да се извърши, с което машината е обречена на унищожаване, освен ако някой не се сети да и направи козметична реставрация и да я изпрати или в музея в Русе или на звено пред депо Пловдив.
Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 10:53 am
от VESO
Или някой не се сети да я прати в Германия за ремонт.
Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 11:38 am
от 44-134
Водеха се преговори за размяна на 2 стари котела за 1 нов от майнеген обаче нещата се разсъхнаха. Поне за сега машината ще стои.