Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

И тъй ремонта тече с пълни сили. Вече са демонтирани въздушните резервоари, до края на седмицата машината ще бъде отцепена от тендера и след това машината ще се вкара в хале с телфер където ще се проверяват и ремонтират основните възли.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Колега,

до къде стигна работата по 14-25. Доколкото разбрах преди време, бяха спряли възстановяването поради негодност на котела и липса на пари. Има ли все пак шанс и тази машина да се възстанови и използва за атракционни пътувания по нашата жп. мрежа.
64.19
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

След като се свалиха всички котелни обшивки се видя че някой от нитовете по котела са почнали да изгниват, в същото време анкерните болтове държащи пещта също ги е ударила корозията и пещта е пропаднала, а анкерни болтове се правят само в заводски условия каквито у нас няма. Иначе казано положението не е променено. Машината седи в депо пловдив на закрито.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В базите няма ли друг локомотив серия 14, от който да се вземе годен котел?! Не би било лошо да имаме представител на тази серия в движение, още повече, че в момента една парна машина е извън строя.
64.19
Мнения: 151
Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 1:54 pm
Местоположение: София

Мнение от veselintodorov »

Не можели в случая да се поръчат анкерни болтове от Германия щом тук нее възможно да се направят може да е по скъпо но какво да се прави, сигурно няма да откажат да направят нови.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

veselintodorov написа:Не можели в случая да се поръчат анкерни болтове от Германия щом тук нее възможно да се направят може да е по скъпо но какво да се прави, сигурно няма да откажат да направят нови.
Може, но БДЖ от атракционни пътувания иска само да прибира пари, не да дава...... Дори и да се прати локомотива в Германия за ремонт - парите ще се избият! Поне други железници си ремотират локомотивите там, предлагат същите (че понякога и по ниски) цени на туристите и пак печелят...........
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Защо да се пращат в Германия...? Нали и фирмата на баджанака требе да спечели някой кинт...
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

07 написа:Може, но БДЖ от атракционни пътувания иска само да прибира пари...
И да прибира не иска...
Мнения: 40
Регистриран на: Вто Сеп 08, 2009 8:19 pm
Местоположение: Кърджали

Мнение от shenolco_81 »

Някой знае ли за 16-01 че на 19 Щяла да кара атракционен влак за Подкова :?:
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

bdz46 написа:
07 написа:Може, но БДЖ от атракционни пътувания иска само да прибира пари...
И да прибира не иска...
А заплати и премиики искат, канцеларски плъхове ниедни........
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

shenolco_81 написа:Някой знае ли за 16-01 че на 19 Щяла да кара атракционен влак за Подкова :?:
щеше да кара.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Проблема не е в производството на анкерните болтове, а в тяхната смяна. В България няма условия при които котела на машината да бъде вдигнат и ремонтиран.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Тоест ремонт на 14-25 у нас не може да се извърши, с което машината е обречена на унищожаване, освен ако някой не се сети да и направи козметична реставрация и да я изпрати или в музея в Русе или на звено пред депо Пловдив.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Или някой не се сети да я прати в Германия за ремонт.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Водеха се преговори за размяна на 2 стари котела за 1 нов от майнеген обаче нещата се разсъхнаха. Поне за сега машината ще стои.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Заключено

Обратно към “ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ | Steam locomotives and railcars”

Информация