И тъй ремонта тече с пълни сили. Вече са демонтирани въздушните резервоари, до края на седмицата машината ще бъде отцепена от тендера и след това машината ще се вкара в хале с телфер където ще се проверяват и ремонтират основните възли.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Администратор
След като се свалиха всички котелни обшивки се видя че някой от нитовете по котела са почнали да изгниват, в същото време анкерните болтове държащи пещта също ги е ударила корозията и пещта е пропаднала, а анкерни болтове се правят само в заводски условия каквито у нас няма. Иначе казано положението не е променено. Машината седи в депо пловдив на закрито.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Администратор
Може, но БДЖ от атракционни пътувания иска само да прибира пари, не да дава...... Дори и да се прати локомотива в Германия за ремонт - парите ще се избият! Поне други железници си ремотират локомотивите там, предлагат същите (че понякога и по ниски) цени на туристите и пак печелят...........veselintodorov написа:Не можели в случая да се поръчат анкерни болтове от Германия щом тук нее възможно да се направят може да е по скъпо но какво да се прави, сигурно няма да откажат да направят нови.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm


Администратор
Информация
Модератори