Страница 2 от 4

Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 3:56 pm
от VESO
Само 2 са в движение - 002 и 008 , но ги използват изключително за маневрена служба , а доколкото знам , са ограничени до 30 км/ч.Не ми се вярва да се справят с редовен ПВ , все едно при кризата за 10-00-ки , композицията за Панагюрище да се тегли от 52-00-ка. :D

Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 4:00 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Само 2 са в движение - 002 и 008 , но ги използват изключително за маневрена служба , а доколкото знам , са ограничени до 30 км/ч.Не ми се вярва да се справят с редовен ПВ , все едно при кризата за 10-00-ки , композицията за Панагюрище да се тегли от 52-00-ка. :D
Да се надяваме 3-те 77-ци да не издъхват. Лоша работа настана с теснопътните машини за магистрална служба. След като се е знаело за това, че резервоарите изтичат, можело е да се помисли в насока за купуване на нови. Имало е цели 5 години за това. Сега пак се кръстиме и вайкаме, че няма машини. Редно е този, който дава парите, бързо да развърже кесията, че а изпръхна една 77-ца, а се връщаме 50 години назад :lol:

Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 4:15 pm
от VESO
Ами като гледам на каква експлоатация са подложени , се чудя как издържат. Нека разиграя схемата при сегашния график.

Първа 77-00 + Втора 77-00 тръгват сутринта със 16101.Първата продължава до Добринище и от 16101 връща 16104.След идването и в Сп , за нея няма покой а отива начело на 16107.
Втората 77-00 , която е заминала със 16101 , на Велинград бива откачена и връща в Септември 16220.После тя поема 16103 , а след което 16106.
Трета 77-00 нощува в депо Банско и изкарва 16102 в Септември.След това тя поема 16105 и връща 16108.

Графикът се покрива от 3 локомотива , но сами виждате каква е натовареността им и е чудо , че още се движат.

Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 5:18 pm
от 43.309
2-ра употреба шинобуси- хем малко пари, хем малък харч на нафта.

Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 5:24 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:2-ра употреба шинобуси- хем малко пари, хем малък харч на нафта.
Ще има да си чакаме. Сега да се надяваме на две неща - или по-бързо да купят въздушни резервоари за 75-та серия, или 77-ците да излязат "корави говеда", че да няма екстремни ситуации. Дори и да се запали парната, я си представи колко часа и трябва подготовка докато стане годна за път? До тогаз ще има необслужени влакове поради липса на локомотив. А да се държи парната в топъл резерв е скъпо и необосновано за такъв казус - по-евтино в такъв случай ще е да се купят резервоари.

Публикувано на: Пет Юни 11, 2010 10:11 am
от NiGhtPiSH
Аз просто усещам как 609 ще кара някой ПВ. Просто го усещам.

Публикувано на: Пет Юни 11, 2010 11:17 am
от Saruman
То ако стане просто ми мирише, че много народ ще се изсипе да пътува. Най-вече спотъри които знаят за това, а ако се и разгласи доста повече ще се увеличи пътникопотока, поне така предполагам.

Публикувано на: Пет Юни 11, 2010 3:59 pm
от kall4ev
Колеги.ами нека да помолят аржентинците да ни върнат някоя та да се оправят нещата<

Публикувано на: Пет Юни 11, 2010 5:22 pm
от 44-134
NiGhtPiSH написа:Аз просто усещам как 609 ще кара някой ПВ. Просто го усещам.
А кой ше зареди с въглища машината на велинград и на аврамово? Щот с един 4-5 вагонен влак и цистерната горе-долу за толкова стигат.

Публикувано на: Нед Юни 13, 2010 7:59 am
от Petko Ivanov
Досега 609.76 не е ходил сам по-далече от Велинград. Със сигурност няма да му бъде поверен редовен пътнически влак.Най-вероятно при необходимост ще бъде направен компромис и влака ще се обслужва от някоя 75

Публикувано на: Пет Юни 18, 2010 7:37 am
от Mario Evstatiev
Petko Ivanov написа:Досега 609.76 не е ходил сам по-далече от Велинград. Със сигурност няма да му бъде поверен редовен пътнически влак.Най-вероятно при необходимост ще бъде направен компромис и влака ще се обслужва от някоя 75
За сега и трите 77-ци стоически държат фронта. Да се надяваме така да е и до отстраняване на проблемите със 75-та серия. На 14.06.2010 г. бях със 16103/16104 до Велинград, обслужвани съответно от 77 009-9 и 77 005-7.

Публикувано на: Сря Юни 30, 2010 5:19 pm
от Saruman
Забелязах в графика, че 77 009 спира за ТП и на мястото му пускат 77 008.

Публикувано на: Сря Юни 30, 2010 5:23 pm
от Tramway
Saruman написа:Забелязах в графика, че 77 009 спира за ТП и на мястото му пускат 77 008.
И другите две 77-ци до дни ще навъртят километри и трябва да спрат. Проблемът е много тежък и ако не се реагира светкавично ще са стигне до отмяна на влакове. А автобусаджиите само туй чакат!

Публикувано на: Пет Юли 02, 2010 3:40 pm
от EuroSprinter
Като гледам септемвриийското разписание има 4 машини в движение не 3. 77-02,77-05,77-08,77-09. Това позволява да има 1 машина за тп или случаен ремонт.

Публикувано на: Пет Юли 02, 2010 5:57 pm
от 07
Няма ли годни резервоари от спряни машини серия 76 или 77? Или не са съвместими с тези на 75?