

Администратор
Да се надяваме 3-те 77-ци да не издъхват. Лоша работа настана с теснопътните машини за магистрална служба. След като се е знаело за това, че резервоарите изтичат, можело е да се помисли в насока за купуване на нови. Имало е цели 5 години за това. Сега пак се кръстиме и вайкаме, че няма машини. Редно е този, който дава парите, бързо да развърже кесията, че а изпръхна една 77-ца, а се връщаме 50 години назадVESO написа:Само 2 са в движение - 002 и 008 , но ги използват изключително за маневрена служба , а доколкото знам , са ограничени до 30 км/ч.Не ми се вярва да се справят с редовен ПВ , все едно при кризата за 10-00-ки , композицията за Панагюрище да се тегли от 52-00-ка.

Ами като гледам на каква експлоатация са подложени , се чудя как издържат. Нека разиграя схемата при сегашния график.
Първа 77-00 + Втора 77-00 тръгват сутринта със 16101.Първата продължава до Добринище и от 16101 връща 16104.След идването и в Сп , за нея няма покой а отива начело на 16107.
Втората 77-00 , която е заминала със 16101 , на Велинград бива откачена и връща в Септември 16220.После тя поема 16103 , а след което 16106.
Трета 77-00 нощува в депо Банско и изкарва 16102 в Септември.След това тя поема 16105 и връща 16108.
Графикът се покрива от 3 локомотива , но сами виждате каква е натовареността им и е чудо , че още се движат.
Първа 77-00 + Втора 77-00 тръгват сутринта със 16101.Първата продължава до Добринище и от 16101 връща 16104.След идването и в Сп , за нея няма покой а отива начело на 16107.
Втората 77-00 , която е заминала със 16101 , на Велинград бива откачена и връща в Септември 16220.После тя поема 16103 , а след което 16106.
Трета 77-00 нощува в депо Банско и изкарва 16102 в Септември.След това тя поема 16105 и връща 16108.
Графикът се покрива от 3 локомотива , но сами виждате каква е натовареността им и е чудо , че още се движат.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
Ще има да си чакаме. Сега да се надяваме на две неща - или по-бързо да купят въздушни резервоари за 75-та серия, или 77-ците да излязат "корави говеда", че да няма екстремни ситуации. Дори и да се запали парната, я си представи колко часа и трябва подготовка докато стане годна за път? До тогаз ще има необслужени влакове поради липса на локомотив. А да се държи парната в топъл резерв е скъпо и необосновано за такъв казус - по-евтино в такъв случай ще е да се купят резервоари.43.309 написа:2-ра употреба шинобуси- хем малко пари, хем малък харч на нафта.


А кой ше зареди с въглища машината на велинград и на аврамово? Щот с един 4-5 вагонен влак и цистерната горе-долу за толкова стигат.NiGhtPiSH написа:Аз просто усещам как 609 ще кара някой ПВ. Просто го усещам.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Администратор
За сега и трите 77-ци стоически държат фронта. Да се надяваме така да е и до отстраняване на проблемите със 75-та серия. На 14.06.2010 г. бях със 16103/16104 до Велинград, обслужвани съответно от 77 009-9 и 77 005-7.Petko Ivanov написа:Досега 609.76 не е ходил сам по-далече от Велинград. Със сигурност няма да му бъде поверен редовен пътнически влак.Най-вероятно при необходимост ще бъде направен компромис и влака ще се обслужва от някоя 75


Глобален модератор
И другите две 77-ци до дни ще навъртят километри и трябва да спрат. Проблемът е много тежък и ако не се реагира светкавично ще са стигне до отмяна на влакове. А автобусаджиите само туй чакат!Saruman написа:Забелязах в графика, че 77 009 спира за ТП и на мястото му пускат 77 008.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Информация
Модератори